מחיר צביעת בית פרטי החל מ-35 ש"ח למ"ר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

כל אחד יודע שכדי לצבוע בית פרטי לא באמת צריך צבעי מקצועי, אבל האם זה באמת כך? האם כל אחד באמת יכול לצבוע את הבית שלו בעצמו ללא כל סיוע מקצועי? ושאלה חשובה לא פחות היא האם זה גם כדאי יותר מבחינה כלכלית כפי שרבים מאיתנו נוטים להעריך? ובכן, אין מחלוקת על כך שכל אחד יכול להרים מברשת בידו ופשוט לצבוע את ביתו, אבל זה הכל תלוי בתוצאה שאותה אנחנו רוצים להשיג. אם אתם רוצים קירות צבועים למשעי, חלקים, אחידים, ללא סימנים וללא חריגות מן הקווים, קשה לראות איך תוכלו לעשות את זה בעצמכם. ואם אתם חושבים שזה עניין פעוט, אז זה ממש לא. אז למה נכון תמיד להזמין צבעי מקצועי לצביעת דירה? האם באמת ניתן להבחין בין בית שנצבע באופן עצמאי ובין כזה שנצבע על ידי צבעי מקצועי? מהו מחיר צביעת בית פרטי והאם זה באמת יותר יקר מצביעה עצמאית של הבית? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של המרכז לצביעת דירות.

אולי יש בידיכם כבר מספר הצעות מחיר ואולי עוד לא הספקתם לפנות לאף גורם מקצועי, אבל מה שאתם צפויים לגלות הוא, שבמקרה של צביעת דירה מחיר הוא עניין מאוד נזיל ויכול להשתנות בין איש מקצוע אחד לאחר, לעיתים בטווח של מאות שקלים ולעיתים בטווח של אלפי שקלים על אותה עבודה בדיוק. אבל מה הסיבה לפערי מחיר כל כך גדולים עבור אותה עבודה בדיוק? מדוע גובה צבעי אחד סכום כל כך נמוך שאפילו לכם קשה להבין כיצד הוא מרוויח ומן הצד השני, גובה צבעי אחר מחיר שיכול להיות כפול ממנו שאפילו לכם קשה להבין מי בכלל יעז לשלם אותו? מהם הפרמטרים שעל פיהם נקבע מחירו של פרויקט צביעת דירה? ובכן, בשורות הבאות מספרים לכם המומחים של המרכז לצביעת דירות על עקרונות התמחור של עבודות צבע, וכבר כדאי לדעת שלא לכל עקרון כזה יש סיבה טובה.

צביעת הבית תהפוך אותו לנעים ואישי יותר. היום אפשר לצבוע לא רק את הקירות אלא גם ארונות ומשקופים ולהעניק לבית מראה חדש ומרענן. אנשי מקצוע יוכלו לבצע עבודה מושלמת ולהשאיר את הבית נקי לאחר סיום העבודה ומוכן למגורים.

האם הגיע הזמן לצבוע את הבית?

ישנן סיבות שונות לחפש פרטים אחר מחיר צביעת בית פרטי. הצבע מכניס חיים לכל חלל, הוא מעניק תחושה נעימה יותר ולפעמים אנחנו צריכים רק סיבה טובה כדי להשתכנע שהגיע הזמן לעשות שינוי.

צביעת בית פרטי

במסגרת שיפוץ

כמעט כל שיפוץ יכלול עבודות צבע. אפשר לצבוע את הקירות, התקרה, המשקופים, הארונות ועוד. ברגע שהמשפחה יוצאת מהבית או לפני שהיא נכנסת אליו, זה זמן מעולה לבצע גם עבודות צבע ולהכניס עניין לחלל. הצבע הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב של הבית ובשיפוץ יש לחשוב לא על צבעים סטנדרטיים אלא להרחיב את המחשבה ולבחון מה אפשר להשיג בעזרת צבע חדש.

לכבוד חג

חגי תשרי ופסח הם החגים המועדפים על הישראלים להכנסת שינויים וצביעות בבתים. ברוב הבתים אין צורך לצבוע את כל הקירות בכל חג מחדש. צביעה לכבוד החג הופכת את האירוח בבית והשהות בו למהנה עוד יותר. היא מחדשת כל חלל, מכניסה עוד חיים והחג יכול להיות הזדמנות מצוינת לשינוי מרענן וטיפוח הבית.

לאחר מסירה

בין שלב מסירת המפתח לבין הכניסה לבית כדאי לבצע עבודות בבית כולל צביעה. זוהי הזדמנות נהדרת להתאים את הבית לאופי שלך, לסגנון המתאים למשפחה וזאת כשעדיין אין חפצים בבית וקל להתנהל בו. פעמים רבות מצב הקירות יהיה אידאלי ומגע הצבע ישפר את המראה הקיים ויהפוך את הבית לאישי יותר.

הכנה לקראת מכירה

הכנת הבית לקראת מכירתו דורשת תשומת לב לפרטים שונים בהם יבחינו הקונים או המבקרים במקום. קירות מלוכלכים או מקושקשים יוצרים רושם שלילי. הצביעה יכולה להיות מהירה יחסית ובצבעים ניטרליים כך שכל מי שיכנס לבית יוכל להרגיש שאפשר להפוך אותו לבית החלומות. זוהי השקעה שיכולה להיות משתלמת מאד ולהעלות את ערך הבית ולקצר את תקופת הצגתו.

מחיר צביעת בית פרטי – מחירים לדוגמה

מחירי הצביעה יכולים להשתנות בהתאם לסוג הצבע הנבחר, טכניקות ייחודיות והדרישות שלך. צביעת קיר יחיד שאינו דורש תיקונים וצבע אקרילי תעלה סביב 35 ₪ למ"ר. צביעה של כל הבית כולל תיקונים, הכנת הקירות ושימוש בצבע אקרילי יכולה לעלות סביב 50 ₪ למ"ר עבור כל העבודה, כולל הצבע.

מחירי צביעת המשקופים או ארונות המטבח דורשים בדיקה של המצב הנוכחי, סוג העץ ולאחר שאנשי המקצוע ידעו באיזה צבע בדיוק עליהם להשתמש. המרכז הישראלי לצביעת דירות מבצע צביעה מקצועית של קירות, ארונות, דלתות וכל פרט בבית. אנו משתמשים בחומרים איכותיים ומקפידים על עבודה מדויקת ונקייה. נשמח לעמוד גם לשירותך.

מחיר צביעת דירה – תמחור ככלי עסקי בכל ענפי הכלכלה

לפני שנפנה למחוזות הפרטיים של עולם עבודות הצבע, כדאי אולי להסביר במספר מילים את העקרונות שעל בסיסם מבוצעים תהליכי תמחור של מוצרים ושירותים, עקרונות שחלים גם על עבודות צבע כמו כל שירות מקצועי אחר שניתן להזמין תמורת תשלום. בהיבט זה ישנם שני עקרונות מרכזיים שבוודאי שמעתם עליהם ונקראים היצע וביקוש. המשמעות של שני המושגים האלה, אם נדגים אותם בתחום עבודות הצבע היא, שעבור שירות צביעת דירה מחיר ייקבע על פי מספר הצבעים מהם יכול הלקוח להזמין את השירות מחד ומספר הלקוחות שפונים לכל אחד ואחד מהצבעים האלה. כך למשל, ככל שישנם יותר צבעים שמספקים שירותי צביעת דירה בעיר שלכם, כך ההיצע הוא גבוה יותר, כך התחרות ביניהם היא גדולה ביותר וכך המחיר הכללי לשירות יהיה נמוך יותר. מן הצד השני, ככל שישנם יותר לקוחות שפונים לצבעי ספציפי, כך אותו צבעי נהנה מביקוש גבוה יותר, הוא בטוח יותר בפרנסה שלו והוא גם מבין שהוא יכול לגבות יותר על השירות שלו ולכן המחיר שאותו צבעי יגבה, יהיה גבוה יותר. ביקוש יכול להתייחס לא רק לצבעי ספציפי אלא לשוק כולו, כלומר ככל שהביקוש לעבודות צביעת דירה גבוה יותר, כך המחיר הכללי בשוק יהיה גבוה יותר. זוהי הסיבה שלקראת פסח למשל, עולים המחירים בשוק מכיוון שהצבעים יודעים שכולם רוצים לצבוע את הדירה והעבודה תתחיל לזרום בשפע, הזדמנות להעלות מחירים ולייצר רווח גבוה יותר. שני כוחות אלה פועלים זה לצד זה ומאזנים אחד את השני ויכולים להסביר מדוע למשל באזור המגורים שלכם השירות יקר יותר מאשר אצל קרובי משפחתכם שגרים בעיר אחרת, או מדוע גובה צבעי אחד מחיר גבוה יותר מאשר צבעי אחר.

 

רכיבי עלות כפרמטר של תמחור שירות צביעת דירה: ממה מורכב מחיר צביעת דירה?

אחרי שהסברנו את העקרונות הכלכליים שעומדים מאחורי תמחור שירותי צביעת דירה, כעת נרד לפרמטרים הספציפיים שלוקח כל צבעי מקצועי בחשבון. ככלל, ככל שהעלויות גבוהות יותר במתן שירות צביעת דירה מחיר השירות שיגבה הצבעי מהלקוח יהיה גבוה יותר. כך למשל, ישנם היום המון סוגי צבעים בשוק, חלקם אקריליים, חלקם מכילים רכיבי איטום ובידוד וחלקם פשוטים ובסיסיים מאוד. ככל שהצבע ישתמש בצבע יותר איכותי, כך עלות הצבע תהיה גבוהה יותר וכך המחיר ללקוח יהיה גבוה יותר. אם, מכל סיבה שהיא, אתם מזמינים צבעי מעיר רחוקה, הרי שעל הצבעי לקחת בחשבון את עלות הנסיעה הלוך וחזור בכל יום עבודה וגם עלות זו תתווסף להצעת המחיר שתינתן לכם. והנה לכם כבר עניין שכדאי לכם לתת עליו את הדעת: אם אתם מזמינים צבעי מעיר אחרת והמחיר עדיין נמוך יותר מהמחיר שמציעים לכם צבעים מקומיים, זה בהחלט אמור להדליק אצלכם נורה אדומה. זה כנראה אומר שהצבעי משתמש בחומרים מאוד פשוטים וזולים, אולי בשאריות צבע שנותרו לו מעבודות קודמות ואולי הוא גם מתכוון להציע לכם מחיר זול רק כדי להתחיל את הפרויקט ואז באמצע הפרויקט ימצא אמתלה לגבות מכם כספים נוספים על מנת להשלים את העבודה.

רכיבי עלות אלה כוללים בעיקר את עלות חומרי הגלם ואת זמן העבודה, אך מאחר וזמן העבודה הוא עניין אישי של הצבעי וכל עוד הוא מבצע עבורנו את העבודה ברמה המקצועית הנדרשת, זה לא ממש משנה לנו האם הוא יסיים אותה בחצי מהזמן ביחס לצבעים אחרים, עלות חומרי הגלם היא למעשה העלות המרכזית שיש בכוחה להכריע את רכיבי העלות כפרמטר בתמחור צביעת דירה. העניין הוא, שבפרויקט צביעת דירה מחיר לא נשען כמעט על נושא עלות חומר הגלם, אלא יותר על מחיר השוק המקובל וזאת מכיוון שרכיב העלות החשוב יותר הוא העבודה. למעשה, חלק הארי של המחיר שאותו גובה מכם צבעי מקצועי נועד בכדי לתגמל אותו על העבודה שהוא מבצע ולעבודה אין עלות ישירה, אלא העלות שאותה מבקש הצבעי לקבוע לעצמו בהתאם לשאיפות הרווח שלו ובהתאם לאופציות אחרות שפתוחות בפניו כאופציות אלטרנטיביות ואשר אלו נקבעות על פי רמת ההיצע והתחרות בשוק ועל פי רמת הביקוש לשירותים שלו עצמו.

צביעת דירה ב{HEBROW}

מדוע כל כך חשוב לצבוע את הבית בסיוע צבעי מקצועי?

אפשר בהחלט להעריך שעמוק בתוך תוכנו, כל אחד מאיתנו יודע שהסיבה היחידה שבגינה אנחנו לא מזמינים צבעי מקצועי היא מחיר צביעת בית פרטי, ולו היה מסופק לנו השירות הזה במחיר עלות, היינו כולם נעזרים בצביעה מקצועית וזוכים לתוצאות טובות הרבה יותר. אז בעניין המחיר נעסוק עוד מעט, אבל בשלב הזה חשוב להבהיר את הדבר הבא: בית פרטי שנצבע על ידי צבעי פרטי נראה שונה לגמרי, מרגיש שונה לגמרי ובעל אווירה שונה לגמרי מבית שנצבע באופן עצמאי. קירות הבית הם פריטי העיצוב החשובים ביותר שלו. המדובר בפריטי העיצוב בעלי שטח הפנים הגדול ביותר בבית, מה שמעניק להם השפעה מכרעת על האווירה, ההרגשה ומצב הרוח בבית. צבעו בית שלם בצבע שחור ותגלו שכל ההוויה שלכם בבית משתנה מן הקצה אל הקצה. מלאו את קירות הבית בציורי קומיקס וגלו שאתם מרגישים שונה לגמרי. תת המודע שלנו יודע לקלוט את הדברים הגדולים האלה כמו הבדלי גוונים בולטים (שחור מול לבן), אבל הוא יודע לקלוט גם את הפרטים הקטנים – את סימני הנזילות הנסתרים, את המרקם המחוספס של הקיר, את מידת הברק המוגזמת של צבע הקיר, את סימני הצבע על המשקופים, על מתגי החשמל ועל קווי החיבור עם התקרה והפאנלים. במילים אחרות, אנחנו יודעים להבחין בין צביעה מקצועית ואיכותית ובין צביעה חובבנית. אנחנו יודעים לומר שמשהו לא מרגיש לנו נכון בבית הזה, או לחילופין משהו גורם לנו להתרוממות רוח, למרות שאנחנו לא תמיד יודעים לומר מדוע. זה כמובן לא תמיד הצבע בקירות, אבל לצבע הקירות ולאיכות הצביעה שלהם יש השפעה מכרעת על התחושה הזאת. מכל הסיבות האלה, חשוב מאוד שאת צביעת הבית שלכם תשאירו לידיים מקצועיות ותיכף נטפל גם בסוגיה של מחיר צביעת בית פרטי.

 

מחיר צביעת בית פרטי: אז כמה באמת עולה לצבוע בית פרטי?

ובכן, מחירוני צביעה לבתים פרטיים קיימים לא מעט והם יכולים להיות שונים מאוד מנותן שירות אחד לאחר וממשימת הצביעה הספציפית שאותה רוצים לבצע לעומת משימת צביעה אחרת. ככלל, צביעת דירה מתחילה מעלות של כ-1,500 לדירת חדר או שני חדרים. מפה זה מתחיל לטפס בקפיצות של 1,000 עד 1,500 שקלים לכל חדר נוסף עד לרמה של 5 חדרים. משם נדרשת כבר הצעת מחיר לפי שטח הדירה, אבל בסך הכל, אם ניקח בית ממוצע של 4 חדרים, הרי שעלות הצביעה שלו יכולה להגיע לכדי 4,000 שקלים פלוס מינוס. כעת נשאלת השאלה האם מחיר צביעת בית פרטי על ידי צבעי פרטי יכולה להיות משתלמת לנו גם מבחינה כלכלית, לעומת צביעה של הבית באופן עצמאי. מן הסתם, אין תשובה חד משמעית אבל בואו נשים את הנתונים במקומם – כדי לצבוע דירת ארבעה חדרים אתם צריכים לרכוש לפחות שניים שלושה פחי צבע שרק עלותם יכולה להגיע לכ-1,000 שקלים. מפה, עליכם לקחת בחשבון את זמן העבודה שאתם משקיעים ואת זה ראוי למדוד במונחים של ימי עבודה. אם תצטרכו להשקיע כשלושה ימי עבודה במשימה, העלות הכוללת בהחלט יכולה להגיע לסביבות ה-3,000 עד 4,000 שקלים בסך הכל. אתם יכולים כמובן לוותר על סופי השבוע שלכם ואתם יכולים גם לצבוע רק בשעות הערב אחרי העבודה ואתם יכולים גם לצבוע את הדירה בצורה הרבה יותר ראשונית ולסיים את הכל בתוך יום יומיים, אבל אם אנחנו רוצים להביא את הדירה למינימום הנדרש, אלו המספרים שאליהם אתם עשויים להגיע, מה שכמעט משווה אתכם עם מחיר צביעת בית פרטי בידי צבעי מקצועי וזה עוד לפני שדיברנו על המאמץ והעבודה שעליכם להשקיע וכמובן על התוצאות המתקבלות בסופו של התהליך.

אז אם אתם נמצאים בשלב בחיים בו אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להסיט את מבטכם מהחור של השקל, אולי באמת כדאי שתעשו את הדברים בעצמכם מתוך הבנה שזה המקסימום שאתם יכולים לעשות לטובת העניין ותמיד עדיף בית צבוע על פני בית עם קירות מלוכלכים. מצד שני, אם אתם יכולים להרשות לעצמכם את העלות של צביעת בית על ידי צבעי מקצועי, זוהי בהחלט האופציה שאתם רוצים לבחור בה, גם בגלל שזה לא יעלה לכם הרבה יותר לעומת העלות של צביעה עצמאית וגם בגלל שהתוצאות יהיו בליגה אחרת וישפיעו על האווירה בבית ועל מצב הרוח שלכם לאורך שנים.

 

האם ניתן לשלב בפרויקט צביעה גם צביעה אמנותית?

התשובה היא בהחלט כן, ובתנאי שבחרתם צבעי שיודע להציע לכם את האופציה הזאת ולא כל צבעי יודע. צביעה אמנותית היא צביעה המשלבת טכניקות צביעה ייחודיות כמו ווש, שפריץ וכדומה ועושה שימוש בשילובי גוונים על פי עקרונות עיצוב מקצועיים. כאשר אתם בוחרים צבעי לביצוע המשימה, חשוב שצבעי זה יגיע עם יכולות עיצוביות ולא רק עם יכולות של מריחת צבע וכאן בהחלט קיים פער משמעותי בין מה שהשחקנים השונים בשוק יודעים להציע. כמו כן, עליכם לשקלל את האופציה של צביעה אמנותית במסגרת מחיר צביעת בית פרטי שכן צביעה זו יכולה ליקר מעט את העלות הכוללת.

המרכז לצביעת דירות היא אחת החברות המובילות בישראל במתן שירותי צביעה לבתים פרטיים, אך גם למגזר העסקי ולמגזרים הציבורי והממשלתי. בחברה עובדים צוותים של צבעים מומחים שעברו הכשרה מקצועית ורכשו ניסיון רב שנים בתחום הצביעה. במרכז תוכלו למצוא גם צבעים מקצועיים המבצעים צביעה אמנותית בכל הטכניקות הקיימות וכן להזמין צביעת שפכטל, חידוש טיח, צביעת חוץ לקירות חיצוניים ועוד. למעשה, כל מה שאתם עשויים להידרש לו בתחום הצביעה לבית, את הכל תוכלו למצוא במרכז לצביעת דירות וכל אלה מוצעים לכם במחירים תחרותיים והוגנים ביחס למחיר השוק. כמו כן, במרכז תוכלו להזמין שירותי צביעה שלמים ומושלמים מקצה לקצה לרבות הזזת רהיטים, ניקיון ושטיפה יסודיים לאחר הצביעה וכמובן סידור רהיטים מחדש לאחר הצביעה, הכל על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק.

מרגישים מבולבלים? זה אכן מבלבל

אם אתם מרגישים כרגע מבולבלים לגבי האופן בו מתומחר שירות צביעת דירה זה מצוין וזה מצוין מכיוון שהדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא לבדוק לעומק את התמחור של כל שירות שאתם מזמינים. מה שצריך להיות חשוב מבחינתכם הוא המחיר שגובה מכם צבעי ספציפי ביחס למחירים שגובים מכם צבעים אחרים וביחס למחיר הממוצע בשוק. כדי לדעת מה גובים מכם צבעים אחרים ומהו המחיר הממוצע בשוק, כל שאתם צריכים לעשות הוא לפנות למספר צבעים ולבקש הצעת מחיר צביעה דירה. כל הצעת מחיר שהיא נמוכה מדי או גבוהה מדי ביחס לממוצע זה, היא הצעה שאתם לכל הפחות רוצים לבחון יותר לעומק ואולי כדאי להתעלם ממנה מלכתחילה אם לא ניתן לכם הסבר משכנע לחריגה שלה ביחס להצעות האחרות. אתם בסופו של דבר רוצים להגיע לצבעי מקצועי ואת זה תוכלו לעשות באמצעות המלצות מחברים, בני משפחה ומכרים ובאמצעות חוות דעת מקצועיות שתוכלו לקבל מאנשי מקצוע ונותני שירות אחרים שאתם מכירים וסומכים על דעתם ואשר מכירים בעצמם צבעים שונים במסגרת עבודתם היומיומית. מרגע שיש לכם שמות של צבעים מומלצים לצורך צביעת דירה מחיר השירות הוא כבר מספר שיהיה עליכם לבחור מתוך סדרה של הצעות מחיר אותן כדאי לבקש מכמה וכמה צבעים במקביל ולוודא שכולן הן הצעות סופיות וסגורות המספקות הצעה קונקרטית על פרויקט הצביעה שאותו אתם רוצים להשלים וכי אין מקום לשינוי ההצעה בעתיד "תוך כדי תנועה".

המרכז לצביעת דירות היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום עבודות הצבע, ומציעה את שירותיה בכל רחבי הארץ. זאת בדיוק הסיבה שעבור המרכז לצביעת דירות התחרות היא תמיד רבה ולכן גם המחירים צריכים להיות תמיד אטרקטיביים וזה אכן המצב. המרכז מציע לכם רמה גבוהה של עבודה מקצועית, שימוש בחומרים איכותיים ועמידים מאוד מן השורה הראשונה, והכל במחיר אטרקטיבי כפי שתוכלו לגלות בעצמכם בהשוואה לכל הצעת מחיר אחרת שתוכלו להשיג.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!