עבודות צבע

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

החלטת לצבוע את הדירה? זה הזמן להתחיל לחפש את אנשי המקצוע המתאימים לעבודה. ככל הנראה יהיה לך חשוב לדעת מהן העלויות של העבודה וזאת כדי לוודא כי לא מבקשים ממך מחיר גבוה. בבדיקת המחיר וקבלת הצעות שונות, עליך לבדוק מה מובטח שלך, כלומר על מה יהיו אחראיים אנשי המקצוע. על מנת שהקירות שלך יהיו מושלמים, יש לבצע עבודות הכנה, תיקונים ולדאוג שכל הרהיטים יהיו מכוסים.

המחיר שיוצע לך צריך לכלול את כל העבודה, מהכנת השטח, ביצוע העבודה ורכישה של החומרים וכלי העבודה. הצעה זו צריכה להיות מסודרת וללא אותיות קטנות ואפשרויות לתוספות במהלך או בסיום תהליך העבודה.

צביעת תקרה

מה כולל עבודות צבע?

צביעה הוא מקצוע לכל דבר ועניין וכל מה שצריך לעשות כדי להבין את זה הוא להשוות בין בית שנצבע על ידי בעליו ובין בית שנצבע על ידי צבעי מקצועי. לפעמים אנחנו לא יודעים להצביע על הבדלים ספציפיים בולטים במיוחד, אבל אנחנו בהחלט יכולים להבחין בהרגשה השונה שאנחנו חווים בכל אחד משני הבתים האלה. יחד עם זאת, התחום של עבודות צבע הוא תחום רחב מאוד וגם בתוכו לא כל צבעי יודע לבצע כל עבודת צביעה. כאשר אתם רוצים לבצע עבודת צביעה כלשהי בבית, במשרד, במפעל או בכל מבנה אחר, חשוב מאוד שתשכרו לטובת העניין את הצבעי המתאים ובשורות הבאות מסבירים לכם המומחים של המרכז לצביעת דירות על סוגים שונים של עבודות צבע ועל האופן בו עליכם לבחור את איש המקצוע המתאים לכל אחד מהסוגים הללו.

מה היתרונות של צבעים מקצועיים?

אחת השאלות שיכולה לעלות אצלך היא האם לא כדאי לנסות לבצע את העבודה לבד ומהם היתרונות של הצבעים. על אף שהמקצוע לא דורש הכשרה מסודרת, אלו שעוסקים בו מביאים איתם מיומנות רבה והם יביאו מספר יתרונות לעבודה:

הכנה מקצועית של הקיר

לפני שאפשר יהיה לצבוע את הקיר חשוב להכין אותו לעבודה. יש לבחון את המצב שלו, לתקן את הסדקים, החורים, לסתום אותם ולבצע כל עבודה שתאפשר לו לקבל את הצבע בדרך המיטבית. בעלי מקצוע שמכירים את העבודה יעברו בשלב הראשון על הקיר, יבצעו מילוי ושיוף היכן שצריך ורק לאחר מכן יתפנו לשלב הצביעה.

שימוש בצבע מתאים 

צבעים מקצועיים יעדיפו תמיד צבע איכותי ויוכלו להמליץ על החומרים הנכונים לכל חלק של העבודה. גם את התיקונים הם יבצעו עם החומרים הנכונים לקיר ובאופן כללי, הם ידעו להמליץ ולבחור בחומרים ובציוד הנכון לכל עבודה שתידרש.

עבודה נקייה

בכל מה שנוגע לעבודת הצביעה, עבודה לא מקצועית יכולה להיות מלכלכת ולהשאיר צבע על הרצפה, התקרה ולגלוש בין הקירות בצורה שלא מחמיאה להם. צבעים מקצועיים מכירים היטב את הקושי של העבודה ואת הדרך הנכונה להבטיח שהחלל יהיה נקי ומוכן למגורים ברגע שהצבע יתייבש.

מחירון עבודות צבע על פי מספר חדרי הבית: כמה עולה עבודות צבע?

בכל מה שנוגע לעבודות הצביעה, ניתן לצבוע את כל הבית יחדיו וניתן לבחור בחלל או בחדר בלבד. המחיר יכול להשתנות גם בהתאם לעבודה שיש לבצע וסוג הצבע שיעשה בו שימוש. לדוגמה, צביעת דירת 5 חדרים בצבע פלסטי אקרילי יכולה לעלות סביב 5,000 ש"ח. צביעת דירה של שני חדרים ובעלת תיקונים קלים תעלה כ-2,500 ₪.

ישנן עבודות צבע אשר מתבצעות בהתזה והמחיר במקרה זה ינוע סביב 60 ₪ למטר מרובע. צביעת התקרה יכולה גם כן לייקר את העבודה והיא תחושב בנפרד. על מנת לקבל הצעת מחיר המתאימה לבית שלך, כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר. המרכז הישראלי לצביעת דירות ישמח לעמוד לרשותך משלב התכנון ועד לסיום עבודה נקייה ומגורים בבית נעים למראה.

איזה סוגי עבודות צבע קיימים?

צביעת פנים – קטגוריה מרכזית עם אפשרויות שונות

אחד מסוגי הפרויקטים השכיחים ביותר בתחום של עבודות צבע הוא פרויקט של צביעת פנים. המדובר כמובן בצביעה של קירות הפנים במבנה ולכאורה, לא אמור להיות הבדל בין צביעת קירות פנים במבנה אחד ובין צביעת הקירות במבנה אחר, אלא שפה חייבים להבהיר דבר מה. צביעת פנים יכולה להתבצע בסביבות שונות, בתנאים שונים ובתצורות שונות. כך למשל, צביעה של קירות קניון או קירות מפעל יכולים לדרוש עבודה רציפה בגובה עם רגישויות שונות למאפייני הפעילות במפעל. במקרה כזה, נרצה להזמין צבעי שמתמחה בצביעה תעשייתית ולא צבעי שעיקר ההתמחות שלו היא בצביעת דירות. מצד שני, אם אנחנו רוצים לצבוע את הדירה או המשרד, צבעי דירות הוא בדיוק איש המקצוע שנרצה לצדנו. מדוע? מכיוון שבעוד שצביעה תעשייתית מתאפיינת בעיקר בצביעה של משטחים גדולים וגבוהים שמחייבת יכולות בתחום של עבודה בגובה למשל, הרי שצביעה ביתית מתאפיינת יותר ברמת דיוק גבוהה יותר – דיוק בחיבורי הקירות עם התקרה והפאנלים, דיוק בחיבורי הקירות עם משקופי חלונות ודלתות, דיוק בחיבור הקירות עם מעטפת של שקעים ומתגים חשמליים ובכלל דיוק באחידות הצבע ומריחתו על הקיר.
ראו גם: צביעת מטבח

 

צביעת חוץ – התמחות בפני עצמה

צביעת חוץ יכולה להתבצע במגוון רחב של מצבים אם כי היום פחות מאשר בעבר ותיכף נבהיר במה הדברים אמורים, אך תחילה חשוב להבין שצביעת חוץ היא צביעה שחייבת לעמוד בקריטריונים מחמירים הרבה יותר מאשר צביעת פנים ולמעשה בתוך העולם של עבודות צבע, נחשבת צביעת החוץ לצביעה בעלת מאפיינים מקצועיים ייחודיים ביחס לכל שאר סוגי עבודות הצבע. עיקר האתגר נובע מכך שהצביעה חייבת לתת מענה לחשיפה הקבועה של מעטפת החוץ של המבנה אל פגעי מזג האוויר. אתגר חשוב נוסף נובע מכך שצביעת חוץ יכולה להתבצע בגובה רב ולעיתים אף לדרוש הקמה של פיגומים, שימוש בסנפלינג ושימוש באמצעים נוספים שמיועדים לאפשר תנועה על גבי קירות החוץ של המבנה לכל רוחבם ולכל גובהם. צביעת חוץ של מבנים משותפים הוא סוג פרויקט עבודות צבע שאפשר למצוא עד היום במבנים משותפים לאורך מישור החוף, אם כי כיום היקפם הולך ופוחת לאור ריבוי השימוש בחיפוי אבן למבנים. אם בעבר נבנו בניינים רבים ללא חיפוי חוץ, מה שחייב צביעה של כל מעטפת החוץ אחת למספר שנים, הרי שהיום כל בניין חדש נבנה עם חיפוי אבן חיצוני, מה שמייתר את הצורך בביצוע עבודות צבע.

בתחום הספציפי של עבודות צבע במעטפת חוץ של מבנים חשוב לשכור גורם מקצועי שמתמחה ספציפית בתחום זה, גורם שיודע להרים פיגומים, לנהל פרויקט עבודה בתנאי בטיחות מחמירים וכמובן לבצע את הפעולות המקצועיות הנדרשות על פי התקנים הנדרשים ובכלל זה חידוש טיח, ביצוע שליכט צבעוני במרקם ובמידת הגרעון הרצויה, ביצוע איטום חוץ ולעיתים אף ביצוע של תיקון סדקים ופגמי בטון וברזל עוד לפני שמתחילים בכלל למרוח את טיפת הצבע הראשונה. במילים אחרות, צביעת חוץ הוא פרויקט שדורש בדרך כלל שורה של פעולות מקצועיות לפני שמתחילים לעבוד עם הצבע ואשר את כולן יש לבצע גם בגובה רב.

 

צביעה אמנותית

תחום נוסף שהולך ומתפתח יותר ויותר בשנים האחרונות בעולם של עבודות צבע הוא התחום של צביעה אמנותית. צביעה אמנותית יכולה להתבצע גם בקירות פנים וגם בקירות חוץ, אם כי לכל אחד משני סוגי הצביעה הללו ישנם סגנונות צביעה וטכניקות צביעה שונים לחלוטין. כך למשל, בצביעת חוץ מדובר בדרך כלל על יישום שליכט צבעוני מחיר במרקמים גסים שהמודרני ביותר בהם ושאותו גם אפשר למצוא על גבי מעטפת החוץ של בתים פרטיים רבים הוא שליכט בתצורת תילוע (תולעים), מה שנראה כמו שכבת טיח גס הנמרחת על פני הקיר עם תצורות דקות ומאורכות שלכאורה מגולפות בתוך הטיח אך בפועל נוצרות באמצעות טכניקת המריחה. שפריץ חיצוני היא טכניקת צביעה נוספת שהייתה שכיחה במיוחד בעבר, אך גם כיום נעשה בה שימוש רב בצביעת חוץ אם כי בצורה מעודנת יותר ובמרקמים גסים פחות.

צביעה אמנותית בחללי פנים מתמקדת יותר בטכניקות שונות של שילובי צבעים ומריחת צבע (כדומת ווש שנחשב לפופולארי והמוכר ביותר). צביעה אמנותית בחללי פנים, בניגוד לזה המבוצעת במעטפת חוץ של מבנים, חייבת להתבצע תוך עמידה בעקרונות העיצוב המקצועיים ובהתאמה מלאה לסביבת העיצוב הפנימית של הבית. ישנם צבעים רבים שיודעים אמנם לבצע את העבודה היטב, אך לא יודעים להציע, לפרוש בפני הלקוח את כלל האפשרויות העומדות בפניו ולסייע לו להתאים את המוטיב האמנותי של עבודות צבע אמנותיות עם מרחב העיצוב הכללי של הבית. בדיוק מהסיבה הזאת, במיוחד כאשר אתם רוצים לבצע צביעה אמנותית בביתכם, חשוב שתזמינו לטובת המשימה איש מקצוע בעל יכולות גבוהות בסוג ספציפי זה של עבודות צבע.

 

צביעה היקפית

צביעה היקפית הוא ביטוי המתייחס לצביעה של אלמנטים שונים במרחב הביתי, שלרוב נרצה להשלים אותם במסגרת פרויקט צביעה של קירות הבית. בתחום זה של עבודות צבע נהוג לכלול למשל צביעה של סורגים, גדרות היקפיות, שערי חוץ, דלתות, משקופים, מעקות בטיחות, מעקות מדרגות וכן הלאה. הרעיון הוא שאם אתם כבר משקיעים בצביעת הבית ובחידוש בפניו באמצעות צבע, אז רצוי ליישם צבע חדש ואף לשנות את פני הבית כרצונכם, על כל המרכיבים שבונים את האסתטיקה הכוללת שלו. כדי להמחיש את הדברים, אין טעם לצבוע את קירות החוץ אם אתם משאירים את מסתורי הכביסה, המעקות והסורגים כשהם חלודים, מתקלפים ומיושנים. צביעה היקפית היא מרכיב חשוב מאוד בכל סוג של עבודות צבע ותמיד כדאי לוודא שאיש המקצוע שאתם בוחרים, יודע להציע לכם גם את המרכיב הזה בפרויקט.

המרכז לצביעת דירות היא אחת החברות המובילות בישראל לביצוע עבודות צבע במגזר הפרטי, כמו גם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי. לרשותנו צוותי עבודה בעלי התמחויות שונות לרבות צבעים מקצועיים המתמחים בעבודות צבע אמנותיות בחללי פנים ובמעטפות חוץ של מבנים. המרכז לצביעת דירות מציע גם שירותים של צביעת חוץ לבתים פרטיים וכן צביעה היקפית של כל האלמנטים הנדרשים בסביבת הבית מקצה לקצה, והכל בתנאים של מחירון צביעת דירה במחירים אטרקטיביים והוגנים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר הנהוגים בשוק.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!