כל מה שחשוב לדעת על צביעת דלתות ומשקופים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

החלטת שהגיע הזמן לעשות שינוי בבית? חשבת על צביעת הקירות, אך גם הדלתות והמשקופים של הבית לא נראים כפי שרצית? תודות לצבעים הקיימים היום גם הדלתות יכולות לקבל מראה חדש וכל זאת בלי להחליף אותן ובעלויות מינימליות בהשוואה לרכישת חדשות. בכתבה צירפנו את כל מה שכדאי לדעת על תהליך הצביעה.

צביעת דלתות ומשקופים מחדשת את הבית

צביעת הדלתות והמשקופים של הבית מאפשרת לך לקבל מראה חדש לחלוטין, בלי להחליף את הדלת. פעולה זו חסכונית בהשוואה להחלפה והיא יכולה להוביל לתוצאות מרשימות המתאימות בדיוק למראה שחלמת עליו. תודות לצבעים האיכותיים שקיימים היום, גם דלתות ישנות יכולות לקבל מראה חדש.

יש לנתק את הדלתות מהמקום לפני הצביעה

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, חשוב לנתק את הדלת ממקומה ולהניח אותה במקום נקי המיועד לכך. אם המקום הוא בתוך הבית, יש להכין את האזור על ידי ניקיון ופריסה של קרטונים או ניילון כך שהרצפה לא תתלכלך. צביעה כשהדלתות מחוברות למקומן עשויה להוביל לצביעה לא מדויקת ולהקשות להגיע לאזורים הנמוכים שלה. כמו כן, הצבע עשוי לפגוע במשקופים ואותם יש לצבוע בנפרד, ללא הדלת.

חשוב להכין את הדלתות לפני הצביעה

צביעת דלתות ומשקופים צריכה להתבצע כשהשטח מוכן לכך. יש לנקות את המשטח ולאחר מכן לבצע תיקונים. ממש כפי שעושים בצביעה של הקיר, כך גם במקרה של הדלת, יש לבדוק שאין כל מפגעים ובמידת הצורך לתקן אותם עם החומרים המתאימים לכך. צביעה ללא תיקון תבליט את המפגע ותשאיר אותך עם צבע חדש בבית, אך מראה שאינו מושלם כפי שהוא יכול להיות. לרוב, אין צורך לבצע עבודת תיקון במשקוף, אך יש לבדוק אותו לפני קבלת ההחלטה כיצד לבצע את העבודה.

יש להקפיד על ייבוש מלא

לפני החזרת הדלת למקום יש להמתין לייבוש מלא שלה. מגע בדלת צבועה ישאיר סימנים וידרוש צביעה נוספת כדי ליהנות מתוצאה מרשימה. זמן הייבוש יכול להשתנות בימים שונים בשנה ובאזורים לחים מול יבשים ובעל מקצוע מנוסה יידע להעריך את הזמן שיידרש להמתנה והוא יניח את הדלתות בחזרה בצורה מדויקת בזמן המתאים לכך.

מברשת איכותית היא מפתח לעבודה טובה

בכל הנוגע אל צביעת דלתות ומשקופים ישנה חשיבות לחומרים ולכלים בהם נעשה שימוש. צבעים נכונים ומברשות איכותיות הן מפתח לעבודה טובה. מברשות זולות עלולות להשאיר סיבים וברגע שהצבע יתייבש הם יישארו על הדלת ויהיו סימן מתמיד לעבודה לא איכותית.

כדאי לעבוד עם בעל מקצוע שמבין בתחום

צבעי שמתמחה בתחום יוכל להציע לך עבודה איכותית לרבות שימוש בחומרים המתאימים וברולר ומברשת איכותיים. המרכז הישראלי לצביעת דירות מזמין אותך ליהנות מצביעה איכותית בבית, של הדלתות, המשקופים, הקירות ואפילו ארונות המטבח.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!