צביעת חדר אמבטיה במחיר זול ומשתלם במיוחד

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

חדר האמבטיה דורש אחת לתקופה ריענון של המראה וצבע חדש. צבע אקרילי או פלסטי יגן על הקירות מפני הלחות הטבעית של החדר ויש לדרוש שהצבע במקום יתאים לתנאים שלו. כיוון שחדר הרחצה יכול להיות מוקף בקרמיקה, הקיר אותו יש לצבוע הוא מינימלי, אך מומלץ לכלול בעבודה זו גם את התקרה וישנה חשיבות רבה לעבודת ההכנה שנעשית בחדר.

מרכיבי מחיר צביעת החדר

העלות של צביעת חדר האמבטיה יכולות להשתנות בין בית אחד לאחר ואפילו באותו הבית בין החדרים. כדי שאפשר יהיה לתת מענה ותשובה על צביעת חדר אמבטיה מחיר, בעל המקצוע יצטרך לדעת נתונים שונים בהם גודל החלל והמצב הנוכחי של הקירות והתקרה.

צביעת קיר

גודל החדר

לרוב גודלו של הקיר החשוף בחדר האמבטיה יהיה קטן, אך יכול להיות שיהיה צורך לצבוע את התקרה. בנוסף, כיוון שבאמבטיה ישנה קרמיקה, יש לדאוג שהיא לא תתלכלך מהצבע וכך גם הכלים הסניטריים. מסיבה זו חשוב לבצע את הצבע בדיוק ותוך תשומת לב רבה לעבודה.

מצב הקירות הנוכחי

חדר האמבטיה חשוף יותר מכל חדר אחר ללחות. מצב זה יכול להוביל להתפתחות עובש ולהתקלפות של הצבע הנוכחי בקירות. במידה וישנו עובש, חשוב לחסל אותו ולבדוק את המקור שלו ולא רק לצבוע עליו כיוון ששכבת צבע לא תמנע ממנו לחזור. במידה והצבע מתקלף יש להסיר אותו, לשייף את המקום ולבצע תיקונים על פי הצורך.

הצבע בו ייעשה שימוש

הצבע חייב להתאים לחדרי הרחצה ואין להתפשר על צבע סיד. במידה והצבע הנוכחי אינו מתאים לחדר, יש לשים שכבה ראשונית אשר תעזור לצבע האקרילי או הפלסטי להישאר על הקיר. קבלת הצעת מחיר נמוכה מדי יכולה להעיד על שימוש בצבעים שאינם מתאימים לסוג העבודה.

כלל העבודה הנדרשת

לעתים הצביעה של חדר האמבטיה תתבצע כחלק מהצביעה של כלל הבית. במקרה זה בעל המקצוע כבר מגיע למקום עם כלים שונים, העלות של צביעת החדר יכולה להיות נמוכה בהשוואה למצב בו הצבעי מגיע כדי לצבוע רק את חדר האמבטיה.

צביעת חדר אמבטיה מחיר העבודה והצבע

כאשר בעל המקצוע מגיע ומספק הצעת מחיר, היא צריכה לכלול את כל הפרטים, כך שלא יהיו לך כל דאגות. הוא צריך לבחור בצבע המתאים לחדר הרחצה ולדאוג להכין את הקירות ולנקות את החדר בסיום העבודה. מבחינת העלויות, מחיר לצביעת דירה כזאת יכול לעלות כ-350 ₪ לקיר בגודל 10 מ"ר. כמובן, מחיר זה יכול להיות גבוה או נמוך יותר, תלוי בגודל החדר ובמצב הקירות וכן האם בעל המקצוע יגיע לבצע עבודות נוספות בבית.

המרכז הישראלי לצביעת דירות ישמח להציע לך הצעת מחיר הוגנת לצביעת הבית וחדרי הרחצה. אנו משתמשים בצבעים המתאימים לחדרי הרחצה ונדאג לבית שלך, משלב ההכנה ועד לסיום העבודה וניקיון החדר מצבע.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!