כמה עולה לצבוע חדר?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

כמה עולה לצבוע חדראנשים רבים שואלים את השאלה כמה עולה לצבוע חדר? ברגע שמגיעים החגים כמו ראש השנה, פסח ואפילו לפני שמתחיל החורף ורוצים לטפל בכל הרטיבויות, עולה הביקוש לצביעת דירות. למעשה, צביעת דירה היא בין תהליכי התחזוקה הבסיסיים והחשובים ביותר הן באופן כללי והן באופן ספציפי עבור הקהל הישראלי. העניין הוא שלא כל כך פשוט לענות על השאלה כמה עולה לצבוע חדר משום שהמחיר הסופי תלוי במגוון גורמים כמו סוג הצבע שאנו בוחרים, רמת המורכבות של הצביעה, גודל החדר, מצב הקירות, האם הצביעה כוללת או לא כוללת את התקרה ועוד…

 

איך מכינים את הדירה או הבית לצביעה?

  1. הדבר הראשון שחייבים לעשות אחרי שמצאנו צבעי מקצועי הוא לפנות את הקירות מתמונות, מסכי טלוויזיה, פוסטרים ושאר דברים שיש על הקיר. מומלץ מאוד להרחיק את הרהיטים מהקירות ולפנות אותם עד מרחק של מטר וחצי מהקירות.
  2. בשלב השני מומלץ מאוד לכסות את כל הרהיטים עם ניילון, זאת בכדי לשמור על הרהיטים בזמן הצביעה.
  3. בשלב הבא בודקים שאין שום דבר על הקירות שיכול להפריע לתהליך אופטימלי של הצביעה.
  4. עוברים לשלב התיקונים. את התיקונים עושים עם חומר מיוחד ושני שפכטלים. כשיש חורים עמוקים מדי, מומלץ לבצע מריחה של שתי שכבות לפחות. מייבשים את החומר ובעזרת נייר שיוף 120 משייפים את הקיר.

כמה עולה לצבוע חדר פירוט

אז כמו שכבר תיארנו לכם קודם, המחיר לצביעת חדר בדירה או בבית משתנה ותלוי בכמה גורמים עיקריים

 

  1. מצב הקירות בדירה שלכם – במידה והקירות לא מי יודע מה בלשון המעטה, כלומר חלקם יש מתקלפים, יש רטיבות, יש עובש על חלק מהקירות, זה ממש לא מספיק רק לצבוע, אלא להיפך. הכל יחזור. לכן, קודם כל צריך לאתר את הנזילה, לפתור את הבעיה, לחכות שהקיר יתייבר ורק אז לקלף את הצבע ולצבוע מחדש.
  2. גודל הדירה – כל שהדירה גדולה יותר, המחיר לצביעת חדר עולה.
  3. מתי צבעו את הדירה לפני שנה או 10 שנים? – תחזוקה היא בין הדברים הכי חשובים בבית או דירה. במידה והפעם האחרונה שצבעתם את הנכס היא לפני שנים רבות , כנראה שזה ישפיע על המחיר. ה.
  4. חומרי הצבע, מורכבות הצביעה – ככל שהחומרים איכותיים יותר, חזקים יותר כך הם יקרים יותר וגם זה משפיע על הצביעה. יש למשל צבעים מיוחדים לקירות בחללים לחים, יש צבע אקרילי, צבעים מיוחדים העמידים בפני עובש, כל אלה נחשבים לחומרי עבודה שעולים יותר מצבע סיד רגיל. אם תרצו שליכט צבעוני או צבעים מיוחדים לכל חלל בנפרד, תצטרכו לשלם יותר.
  5. צביעה פנימית ו/או חיצונית – צביעה חיצונית יקרה פי 3 בהשוואה לצביעה של החללים הפנימיים שבתוך הבית.
  6. עם או ללא תקרה.

 

המחיר לצביעת חלל בדירה נע בין 600-1,500 ש“ח

אנשים רבים לא מבינים מדוע הם צריכים לשלם עבור צביעת חדר בממוצע בין 600-1,500 ש“ח אם עלות חומרי הצבע לא עולה בדרך כלל על סכום של 200 ש“ח. אז ככה. המחיר של צביעת חדר איננה מסתכמת רק בצביעת הקירות בחלל. זו הפעולה האחרונה שאתם או הצבעי שלכם תעשו. אז חוץ מעלות החומרים יש כל מיני דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון כמו למשל הצבעי שאתם בוחר.

 

ככל שהצבעי שלכם יהיה יותר מנוסה, יותר מקצוען, רמת הגימור ואיכות הצביעה יהיו גבוהות יותר, כנראה שגם המחיר יעלה. לא סתם אומרים את המשפט ”מה שעולה לנו בזול אחר כך עולה לנו ביוקר“. כשאנחנו נעזרים בצבעי מקצועי מדובר באיש עצמאי שיש לו עוד כל מיני הוצאות ולכן הוא לוקח בחשבון בתמחור עוד דברים כמו בלאי ציוד, כוח אדם, בלאי רכב, מיסים ועוד.

 

כמה עולה לצבוע חדר קריטריונים נוספים

פרט לקריטריונים שכבר תיארנו שמשפיעים על עלות הצביעה צריך להכניס בחשבון גם דברים נוספים כמו עלות ציוד בסיס כולל כמו למשל ניילון לכיסוי כל הרהיטים כדי שלא יהרסו, מגש, רולר, מעריך, חומרי מילוי שפכטל לתקיונים, ציוד עזר לשפכטל עצמו כמו מריות, מברשות ועוד. המחיר הממוצע לציוד לצביעת חדר נע בממוצע בין 100-300 ש“ח. בנוסף, עלות פח צבע שיספיק לצביעה של חדר אחד תנוע בין 100-130 ש“ח.

 

אם אתם רוצים להיות ממש דקדקנים בהיבט של עלויות אז יש גם את הזמן והכסף של דלק שיעלו לנו כמה עשרות שקלים, אלא אם כן תזמינו את הצבע ושאר המוצרים באינטנרט. בנוסף, אם אתם צובעים גם את התקרה אז תוסיפו לזה עוד משהו כמו 100 ש“ח לעוד צבע ואם אתם צובעים את החדר בעצמכם, קחו בחשבון יום עבודה שלם.

אחרי שלקחתם בחשבון את כל העלויות שיש מסביב ואת הזמן, כדאי לחשוב האם אתם רוצים לבצע את העבודה בעצמכם או שאולי שווה לכם להזמין בעל מקצוע יסודי ומקצועי.

אז כמה עולה לצבוע חדר על על ידי צבעי?

בעל מקצוע שמספק לכם הצעת מחיר טלפונית איננו מבצע את עבודתו כראוי וזאת משום שעליו לראות את החדר לפני שהוא מחליט לתת לכם הצעת מחיר. המחיר לצביעת חדר תלוי בכמה הקריטריונם שציינו מראש וגם במורכבות הצביעה. כלומר האם מדובר בחדר ריק או מרוהט, כמה תיקונים יש לבצע לפני הצביעה, כמה מורכבים התיקונים הללו ומה נדרש בהיבט של עבודות הכנה.

צביעת חדר כמה זמן ?

צביעת חלל אחד יכולה להימשך בין 3 שעות לצי יום ולפעמים אפילו יותר מזה, שכן יש חדרים שמצב הקירות שבהם בכי רע ויש צורך בעבודה יסודית וביצוע הכנה מקדימת של כמה שעות לפחות. לעתים הצבעי או אתם תצטרכו לפרוס את הצביעה אפילו על יומיים. המחיר לצביעת חדר ינוע בין 600-1,000 וזה תלוי גם בשלבים שלפני הצביעה כמו כיסוי ריהוט, תיקוני שפכטל וכמות הגוונים שבחרתם לצבוע. המחיר משתנה בהתאם לכמות השכבות. אם יש צורך גם בהחלקת קירות, המחיר שוב יעלה.

ומה לגבי צביעות מיוחדות וצביעה אומנותית?

יש לא מעט אנשים שרוצים לשלב בחדר כמה צבעים כמו למשל בחדרי ילדים, לשלב פסים, ציורים מיוחדים או צורות גיאומטריות ואז המחיר לקיר ינוע בין 800-1,500 ש“ח בהתאם לצביעה שבחרתם.

מחירון צביעת דירה ועבודת צבע כלליות

  • תיקוני שפכטל – כולל מילוי, צביעה/סיוד כיסוי ריהוט וחומרים – 250 ליח‘ עד 2 יח‘ עד 1 מ“ר לתיקון
  • תיקוני שפכטל –  כולל מילוי, צביעה/סיוד כיסוי ריהוט וחומרים – 200 ליח‘ מעל 2 חד‘ עד 1 מ“ר לתיקון
  • צביעת קירות חדר עד 12 מ“ר בצבע לבן – תיקונים ברמת הסביר, כולל כיסוי וחומרים – 600 ליח‘ עד 2 חדר או 500 ליח‘ מעל 2 חד‘ – חדר ממוצע ועד 12 מ“ר רצפה
  • סיוד של התקרות – תיקוני שפכטל, כיסוי וחומרים – 300 ליח‘ עד 2 יח‘, 250 ליח‘ מעל 2 יח‘

 

לסיכום, מחיר של צביעת חדר הוא לא משהו שאנו יכולים לשלוף מהמותן ויש צורך בהסתכלות על החלל, בחינת מצב הקירות, סוג הצביעה ורק אז מתן הצעת מחיר.

 

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!