עבודות צבע ושפכטל: מחירון, טיפים ויתרונות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

כולנו מתרגשים ונהנים מבית הצבוע מחדש, בגוונים יפיפיים ואם מראה חדש ונקי. אך הדרך להגיע לכך, כרוכה בעבודות צבע ושפכטל מקדימות, המהוות חלק ומרכיב משמעותי מהתוצאה הסופית.

צביעת בגובה

עבודות צבע ושפכטל – כבר מההתחלה

הצביעה של הקיר, בשכבה האחרונה, הינה החלק האחרון והסופי. אך קודמים לו כמה שלבים, אשר תפקידם העיקרי הוא לתקן ולהכין את הקיר לקראת הצביעה. למה זה חשוב? משום שקיר שאינו מוכן כיאות, לא יקבל ויתפוס היטב את הצביעה ויציג מראה לא אחיד ופגוע. 

ישנם מספר שלבים בעבודות צבע ושפכטל. לא כולם חייבים להתבצע תמיד וכדאי לבחון בדקדקנות האם הם נצרכים. אך במידה וכן, אסור לזלזל בהם ויש לבצעם ביסודיות:

תיקוני טיח. לעיתים נראה פגמים, מכות, שריטות עמוקות, סדקים ועוד סוגי "מכתשים" הנמצאים על גבי הקיר. לרוב, מקורם נובע מהתנגשויות עם ריהוט , חפצים ומסיבות אחרות. ישנם גם מקטעים בהם בוצעו תיקונים אשר דרשו את שבירת הקיר וכד' וכן מקומות בהם הרטיבות הרסה חלקים רבים ממנו. בכל אלו נדרשת עבודת טיח, העוסקת במילוי אותם "חורים". 

עבודת שפכטל. לאחר מילוי החורים הגדולים ולעיתים גם בשל בנית הקיר או חורים קטנים שנוצרו, קילופים וצביעות לא מוצלחות בעבר, פני הקיר לא יהיו חלקים. צביעה על גבי משטחים כאלו לא תהיה יפה לעין. לכן, יש צורך להחליק את פני הקיר ולהקנות לו מראה אחיד, ישר וחלק. את זאת נעשה באמצעות עבודת שפכטל. 

קיימים 2 סוגים עיקריים של חומרי שפכטל. הראשון הוא החומר המגיע מוכן ומכונה "שפכטל אמריקאי" והשני הוא חומר המגיע באבקה, למשל 'קלסימו' ולצורך הכנתו יש לערבבו במים. לכל סוג שפכטל יש יתרונות וחסרונות משלו וכדאי להתייעץ עם בעל מקצוע איזה שפכטל יתאים יותר לקירות שלכם. בכל מקרה, יש להקפיד לאחר ביצוע השפכטל ויבושו להחליק אותו באמצעות נייר שיוף וכמובן, לנקות אחר כך את האבק שנוצר, על מנת שלא יפריע לצביעה.

שלב הצביעה. לאחר שהקיר מוכן, ניתן לצבוע עליו את הבחירות שלנו. יש לשים לב להשתמש בצבעים איכותיים ומתאימים לצרכים שלנו, להשתמש בצבעים מקשרים עם נדרש ולהקפיד על משיכות מברשת נכונות. יש להקפיד גם על מספר שכבות הצבע שיש לעשות, על מנת להגיע לתוצאה הרצויה וכן על נקיון הסביבה.

ראו גם: מחיר צביעת בית פרטי

מחיר עבודות צבע ושפכטל

 כמובן שככל שעבודת ההכנה על הבית תהיה גדולה יותר- המחיר יגדל. אך חשוב לזכור, כי צביעה בלי עבודות צבע ושפכטל שיכינו את הקיר, תגרום בהמשך להרס הקיר, קילופים, סדקים ובאופן כללי תביא למראה פחות יפה. מחיר עבור עבודות צבע ושפכטל לבית סטנדרטי בן 4 חדרים, במצב סביר, יהיה החל מ-4000 ₪, כאשר מחיר צביעת חדר אחד יהיה החל מ-800 ₪. כל המחירים יושפעו כמובן מהיקף התיקונים ומסוגי הצבע, הטקסטורות והדקורציות שנבקש.

ביקשו מהחברה שמבצעת עבורכם את עבודת הצבע והשפכטל גם אחריות. כך שבמידה ויתגלו סדקים או קילופים, שאינם נובעים ממקור חדש- תוכלו להיות מכוסים.

'המרכז לצביעת דירות', הינה חברה מקצועית ומנוסה לצביעת דירות, המתמחה בעבודות צבע ושפכטל. אנו מאמינים, כי עבודת צביעה איכותית, דורשת הכנה טובה לא פחות. נשמח לעמוד לרשותך ולסייע לך להגשים לך את כל חלומות העיצוב שלך.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!