צביעת בית – 4 טיפים מנצחים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

כולנו רוצים להכניס צבע לחיינו. כשאנחנו אומרים את זה ובכך אנו מתכוונים לכך שנרצה שהחיים שלנו יהיו מעניינים. לא במקרה הצבע מקבל חשיבות רבה והוא שימושי בשיח היום יומי שלנו והוא לא צריך להישאר רק בשיח. צביעת בית יכולה להשפיע על החיים שלנו ועל התחושה במקום הכי חשוב לנו. כאן, ריכזנו מספר טיפים שיעזרו לכל אחד ואחת לשדרג את המראה הנוכחי של הבית ולהפוך אותו ליחיד ומיוחד.

התאמה בין צבע הקירות לבין פריטים בחלל

כדאי שתהיה התאמה בין צבעי הקירות לבין הפריטים השונים שיהיו בחלל. אם הבית כבר מרוהט, אפשר לבחור צבעים לקירות שישלימו את המראה של הרהיטים. מומלץ שלא לבחור בצבע אחד, גם לרהיטים וגם לקירות וכמו כן, כדאי לקחת מהצבע של הקיר וליצור אלמנט נוסף בחדר באותו הצבע.

צביעת תקרה

למשל, אם הצבע של אחד הקירות הוא בגוון ירוק, כדאי לשקול להוסיף לספה כריות נוי באותו גוון, אך לא לבחור בספה באותו צבע. שילוב נכון ויצירת תזכורת לצבע של הקיר באלמנטים נוספים שנמצאים בחלל, הוא דרך מצוינת לעצב את הבית.
קראו עוד על צביעת קירות פנימיים

הכרות עם אפשרויות הצבעים

סוג הצבע השימושי ביותר בבית היום הוא הצבע האקרילי, אך הוא לא הסוג היחיד שאפשר להשתמש בו. מעבר לכך שישנה קשת של גוונים, ישנם צבעים משולבים בנצנצים, צבעים מגנטיים וצבעים שנותנים אפקטים שונים. כדאי להכיר את האפשרויות השונות ולהמריא עם אפשרויות העיצוב.

לפני צביעת הבית ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע, מעצבים וצבעים. מי שמכיר את הצבעים הקיימים והאפשרויות שאפשר ליישם על הקיר, הארונות והמשקופים, יוכל לעזור לתכנן נכון את העיצוב של הבית. תכנון נכון של הצביעה הוא מפתח להשגת תוצאות מרהיבות.

לתת נגיעות מצבע דומיננטי

אלו אשר אוהבים צבעים דומיננטיים כמו הכתום או האדום העז, צריכים לדעת ליהנות מהם במתינות. צבעים עזים על כל הקירות עלולים לתת תחושה של אי נוחות בחלל ואפילו לגרום למטרד. לעומת זאת, נגיע של צבע עוצמתי על קיר אחד או אפילו כחלק מהקיר (בתוך מסגרת למשל), תעניק תחושה של מקום ייחודי ומעוצב.

גם אלו אשר אינם אוהבים צבעים דומיננטיים יכולים ליהנות מהמראה שלהם ולשקול לשלב אותם בנגיעות במקומות הנכונים. גם אם מדובר על צביעה של קיר קטן, של יחידת הגבס ומקומות אחרים, ההשפעה על הנראות של החלל כולו תהיה גדולה.
ראו גם: צביעת דירה בזול

לצבוע נכון

נקודה אחת חשובה היא לבחור את הצבעים הנכונים לכל מקום. נקודה חשובה לא פחות היא לצבוע באופן מקצועי. לשם כך ישנם אנשי מקצוע שישמחו להגיע לבית עם הכלים הנכונים, לכסות את כל הרהיטים, לשמור על המרצפות והחפצים. המרכז הישראלי לצביעת דירות עומד לרשותך וישמח להפוך את החלום שלך למציאות צבעונית יפיפייה. זה הזמן שלך לשדרג את הבית וליהנות מהמקום הכי חשוב בעולם מבחינתך.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!