צביעת קירות פנים החל מ-800 ש"ח לחדר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

בניגוד לצביעת בתים מבחוץ, שנעשית בצורה סטנדרטית למדי, דווקא צביעת קירות פנים נותנת הרבה יותר אפשרויות לישנות משיטות שונות. הצביעה הדקורטיבית של קירות פנים מתבצעת בהתאם לבחירה שלכם בעיצוב פנים מסוים, וחייבת להיות מתואמת והרמונית עם כל האלמנטים שבחרתם. לפעמים, תגלו שצביעת פנים היא כל מה שצריך כדי לעצב מחדש את הבית, ולכן כדאי להשקיע ולבחור במומחים שיכולים לגוון לכם בעזרת חומרים ושיטות שונות.

מברשת צביעת דירות בצבע כחול

מהי צביעת קירות פנים דקורטיבית?

בלוח המרכז הישראלי לצביעת דירות תוכלו למצוא מומחים רבים לצביעה דקורטיבית של פנים הבית, ותקבלו מהם דוגמאות שונות ליכולות שלהם. בעיקרון, צביעה לבית שלכם, הופכת אותו למעוצב יותר בזכות שיטות צביעה מתקדמות ויצירתיות, שאינן מסתפקות במריחת שכבות צבע אחידות. כך, אפשר לעצב בשיטות אלה טקסטורות וגוונים שונים על קיר אחד, או כמה קירות, ולקבל אפקטים שונים. אפקטים אלה יוצרים אווירה ייחודית יותר ומראה לא שגרתי.

להפוך את הבית לגלריה יוקרתית

אם תהיתם איך מקבלים מראה של בית יוקרתי בזכות הצבע והמשחקים בגוונים שלו, נסו לראות מה מחכה לכם בתחום צביעת קירות פנים דקורטיבית. הצבעים משתמשים בכלים שונים, מספוג ועד שפכטל מיוחד ומברשות שונות, ועד רולרים ועוד צבעים שעשויים מחומרים מיוחדים כדי להקנות לקירות את המראה האמנותי המבוקש. זה יכול להיות צביעה בגוונים מדורגים, כתמים ומרקמים שמתקבלים בעזרת מגבת או ספוג או מטלית, או אפילו שבלונות.

עולם של חומרי צביעה מתקדמים

החומרים שבהם משתמשים היום בצביעת קירות הם תקניים ועמידים יותר מהצבעים של פעם, משום שהם אמורים לענות על הצרכים של אדריכלות מודרנית שגם מצפה מהם לפתור בעיות. כך שהרבה לפני שצובעים את הקיר רוב העבודה נעשית כדי לתקן קירות ולהכין אותם לצביעה עצמה. בדיוק כמו שיש קנבסים לציור שנמתחים על מסגרת כדי להתאים לציור, כך גם קירות חייבים להיות מוכנים ואטומים לגמרי כדי לקבל את הצבעים בצורה טובה.

אילו צבעים ומרקמים מוצעים לכם בשוק היום?

הצבעים שמוצעים לכם היום לשימוש על חומרי הבסיס אמורים להעניק לקירות את המראה הדקורטיבי שבחרתם להם. יש צבעים אקריליים במראה מבריק או מט, צבעים שהגימור שלהם ייתן לקיר את גימור הבטון התעשייתי והאורבני למי שמחפש מראה מודרני מנוכר שכזה, לעומתם צבעים עדינים שיוצרים מראה של דיונות בצבעים רגועים למראה שנותן תחושה של מרחבי טבע בתוך הבית, ואפילו צבעים שיוצרים מראה של חיפויי בד וזמש למראה מאוד לבוש וייחודי.

 

עיצוב פנים בעזרת צביעת קירות

לאחר שהבנתם שיש היום צבעים מכל חומר ומרקם אפשרי, תוכלו להרכיב גם את המראה המעוצב שלכם באמצעות צביעת קירות על ידי מומחים, שיעצבו לכם קירות עם אפקטים ייחודיים כמו מראה חלודה, מראה גוונים משתלבים, מראה של קווים לא אחידים, מראה עתיק של פעם, חיפוי דמוי קטיפה בעזרת צבע, הכנת קיר שיתאים להצמדת מגנטים בעזרת צבע מגנטי, קיר שייראה כמו בטון ואבן אמיתיים, צבעים זורחים, צבעים על בסיס מים וחומר פלסטי לגימורים שונים.

מחירי צביעה

מחירי צביעת בית נמדדים לפי מספר החדרים ולפי מצב הקירות. החישוב נעשה לפי עבודת ההכנה של הקירות משום שהצביעה עצמה מהירה ואינה לוקחת זמן. השכבות הרבות והתיקונים שנעשים לפניה קובעים את המחיר. המחירים נעים בין 800 ש' לחדר בודד וקטן, דירת שני חדרים עם תיקונים בסביבות 2,500 ש', ועד 6000 ש' לחדר של 5-6 חדרים. אפשר לחשב מחיר גם לפי מ"ר ולפרק לעבודה התיקונים ולצביעה בנפרד, לנוחותכם ולפי מצב הדירה.

צביעת קירות

צביעה של קירות היא משימה שכל אחד עם קצת אנרגיה וקצת חוש טכני יכול להשלים בעצמו, אבל לא באמת. האם ניתן להבחין בין קירות שנצבעו בשיטת עשה זאת בעצמך ובין קירות שנצבעו על ידי צבעי מקצועי? מדוע כדאי להזמין צבעי מקצועי למשימת צביעת קירות בבית ולא לעשות את הדברים לבד? ומה לגבי המחיר? האם זה לא הרבה יותר יקר להזמין צבעי מקצועי לצורך צביעת קירות? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז לצביעת דירות, המציע את כל שירותי הצביעה לבית, לעסק, למרחבי פנים וחוץ ולמבני ציבור.

 

האם באמת ניתן להבחין בצביעה מקצועית?

ובכן, התשובה היא בהחלט כן והתשובה היותר נכונה היא שאפשר להבחין בכך גם באופן מודע, אבל גם באופן בלתי מודע. לפעמים אנחנו נכנסים לחדר מסוים ומתמלאים בהרגשה לא נוחה כלשהי, מבלי שאנחנו יכולים להסביר מדוע. האור נראה לנו חזק מדי, הקירות בורקים מדי ומחזירים אור חזק מדי או מועט מדי. במבט על הקירות אפשר גם לראות סימנים של נזילות, של בועות אוויר שהתפוצצות, של כתמי צבע, משיכות מברשת ופערי גוונים. כל אלה הם סממנים שאפשר למצוא בקירות שנצבעו בשיטת עשה זאת בעצמך בצורה לא מקצועית. צביעת קירות מקצועית היא צביעה שמטרתה היא לא רק לכסות את הקירות בשכבה של צבע, אלא לכסות אותם בצורה אסתטית מושלמת שיעניקו ערך מוסף לעיצוב ולאווירה במרחב.

 

מדוע כדאי לכם להזמין צבעי מקצועי לצורך צביעת קירות בבית?

ובכן, צבע הוא לא רק שכבה אסתטית שמיועדת ליצירת אווירה במרחב הפנים, אבל עניין זה לכשעצמו הוא סיבה מספיק טובה להזמין צבעי מקצועי לצורך צביעת קירות. צביעה מקצועית נראית ללא ספק שונה מאשר צביעה בשיטת עשה זאת בעצמך, אבל עוד מעבר לכך, איכות הצביעה יכולה להשפיע גם על מידת האיטום של הבית שלכם. קירות הבית שלכם עשויים בטון. מצדם החיצוני הם מכוסים בשכבת חיפוי אבן, או בשכבת טיח חוץ עם צבע חוץ. מצדם הפנימי הם מכוסים בשכבת טיח פנים ועליה צבע. כל אחת מהשכבות האלה מהוות נדבך נוסף במערך האיטום והבידוד של הבית. צביעה לא נכונה של קירות הבית תגרום לפגיעה, גם אם קלה, ברמת האיטום של הבית. לאורך זמן זה יכול להוביל לעליית רמת הלחות בתוך הבית ולהיווצרות ריחות של טחב. אתם בדרך כלל לא תקשרו את זה לצבע, אבל זאת בהחלט יכולה להיות הסיבה, וזאת עוד סיבה טובה להזמנת שירות צביעת קירות מקצועי על ידי צבעי מקצועי.

המרכז לצביעת דירות מציע לכם מגוון רחב של שירותי צביעה לכל מבנה ובכל היקף, ובכלל זה מבצע צביעת קירות פנים וחוץ בצבעים אקריליים ייעודיים בכל גוון, שילוב גוונים או טכניקת צביעה שתבחרו.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!