צביעת חדרי ילדים בכיף ובמקצועיות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

להכניס צבע לחיים, לחלל החדר, בפרט שיש לכם ילדים חמודים, קטנים שרוצים להפיח חיים בחלל האישי שלהם. מי יעשה זאת עבורם על הצד הטוב ביותר אם לא אתם? בחירת צבעים לחדר השינה של הילדים לא אמורה להיות מסובכת ובלבד שהבחירה תהיה מכוונת ונכונה. אז מה חשוב לדעת לפני צביעת חדר ילדים? איך הופכים חדר או חלל מסוים לתמים ונהדר עבור הילדים שלכם? מקום שכיף להיכנס אליו, ממלכת ילדים פרטית ואישית? הנה דרך נפלאה לבחור צבע לחדר הילדים שלכם מבלי להיות שמרניים יתר על המידה ועל פי כל הכללים הנדרשים להצלחת הצביעה.

ריצוף וצביעת דירות

צביעת חדרי ילדים

כאמור, צביעת חדר ילדים יכולה להיות משימה שכיף לבצע כחלק מעיצוב הבית שלכם. רוצים להתפרע, לצאת מהקופסא? חדר הילדים אכן מעניק לכם את ההזדמנות לכך ובפרט בעת בחירת הצבעים הייעודיים לכך. חדר שמח, צבעוני מלא בתמימות, חופש ובעיקר תואם לאופי של ילדיכם. צבעים חדשים? המון רהיטים? גם ילדים מצפים או שואפים לחלל חופשי ורחב. כאשר מדובר בחדר שינה לילדים, גם אצלם חשוב להדגיש את הרגוע ואת היכולת לנוח לאחר יום מפרך.
ראו גם: מחיר צביעת חדר ילדים

צביעת חדר ילדים יכולה להפוך מהנה כל עוד הגישה שאתם נוקטים אכן מתאימה ונכונה. הנה כמה גישות שלפיהן אפשר ללכת ולבחור את הצבע שישלוט בחלל חדר הילדים שלכם. רוצים ילדים שמחים, רגועים ובעיקר מרוגשים מחדר מלא בהפתעות, בואו לבחור את הצבעים שיקבעו את כל השאר.

צביעת חדרי בנים

אם מדובר בבנים, הצבעים הכחולים ישלטו יותר, לעומת זאת הצבע הירוק הוא זה שיתאים לשני המינים. אם חדר הילדים הוא במסגרת חדר תינוקות, חשוב לבחור צבעים בהירים יותר מכיוון שמטרתם לשדר את הרוגע. רוצים לתת סיפור וללכת לפיו? קחו את גישת הקונספט העוסקת ברעיון המרכזי שלפיו ישלטו צבעי החדר. ספר הג'ונגל? מיני מאוס? הנה הזדמנות שלכם לספק ביטוי אבסטרקטי נכון לפי התחשבות מלאה ברצונו של ילדיכם.

כאשר שמים הדגשים בבחירת צבעים, יש לקחת בחשבון בו זמנית את גיל הילד, באלו קבוצת גילאים מדובר? תינוקות יידרשו צבע אחר בעוד ילדים מתבגרים יידרשו צבע שונה. כמו כן, יש לקחת בחשבון גם את אזור מיקום המיטה וכך לצידה לגוון בצבעים המשרים אווירה של נינוחות ושלווה. מחפשים לצבוע את אזור המשחקים? חשוב לבחור שם את הצבעים העזים, נעימים- אלו המשתלבים נהדר עם המשחקים והספרים.

אחרון חביב מתייחס לעניין הבטיחות, בחרו צבעים שלא פולטים רעלים ואינם מסכנים בריאות של אף אחד. אם כן, בחירת צבעים שישרו את האווירה הנכונה ובו זמנית יעניקו מגמה של סביבה ירוקה ובריאה לילדיכם.
ראו גם: צביעת דירה בזול

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!