עבודות עפר – הבסיס לכל בניין

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

זה אמנם לא חולף לעולם במוחנו, אבל בניין הוא מבנה הנדסי שבנייתו מבוססת על נוסחאות מדעיות מתמטיות, ושאותו אנחנו אמורים לבנות על גבי קרקע פראית שהמרחק בינה ובין מתמטיקה והנדסה הוא כמרחק מזרח ומערב. המשמעות היא שכל תהליך בנייה חייב להתחיל בשלב שבו אנו מכינים את הקרקע לכבוד הבניין ומעצבים אותה בצורה שתתמוך בעקרונות ההנדסיים שעליהם מבוסס הבניין שצפוי להיבנות עליה. את התהליך הזה אנחנו עושים במסגרת שלב שנקרא עבודות עפר – הבסיס לכל בניין.

מהן הפעולות המבוצעות במסגרת עבודות עפר?

ובכן, עבודות עפר הן עבודות שמטרתן היא כאמור להכשיר את הקרקע לקראת בניית הבניין. בשלב זה עלינו ליישר את השטח עד כמה שניתן, וגם כאשר הבנייה מתבצעת בהגדרה על גבי קרקע משופעת, עלינו להיעזר בשינוע של עפר ממקום למקום על מנת למתן את השיפוע עד כמה שניתן או ליישר אותו לחלוטין ולייצר את התמיכה הנדרשת לו, למשל באמצעות קיר בטון היקפי שיחזיק את העפר במקומו. הרעיון המרכזי בתחום של עבודות עפר הוא הרעיון של שינוע כמויות גדולות של עפר ממקום למקום לצורך השגת מאפייני הקרקע הנדרשים מבחינת שיפועים ואחידות טופוגרפית. בכלל זה אנו נדרשים לבצע חפירות, קדיחות, פינוי עפר מאזור אחד והעברתו לאזור אחר לצורך מילוי שיפועים, פינוי כמויות גדולות של עפר מיותר מהאתר עצמו וכן הלאה.

במסגרת עבודות עפר אנו מבצעים גם את ההכנות הנדרשות לצורך הנחת התשתיות המיועדות לשרת את הבניין ובכלל זה תעלות ביוב, תעלות ייעודיות לתשתיות, יצירת מפלסים וכן הלאה. כל אלה מבוצעים כאמור באמצעות חפירה ושינוע של עפר תוך שימוש בציוד הנדסי מכני כבד כדוגמת מחפרונים, באגרים, בבוקטים, דחפורים, משאיות, מכונות קידוח בקרקע וכדומה. בשלב עבודות העפר אנו גם מבצעים את ההכנה לבניית יסודות הבניין ובכלל זה קידוח כלונסאות שמבוצע בשיתוף פעולה עם קבלן השלד ובפיקוח צמוד של מהנדס קונסטרוקטור.

https://israel-earthworks.com/ עבודות עפר ישראל המומחים

 

מי מבצע עבודות עפר?

עבודות עפר הוא תחום שדורש התמחות גבוהה, הן מבחינת ידע מקצועי וכמובן מבחינת כלי העבודה הנדרשים לצורך ביצוען. בהתאם לכך, עבודות אלה מבוצעות על ידי קבלני עפר ייעודיים ואותם אתם רוצים למצוא בפנקס הקבלנים של משרד השיכון. עבודות העפר יכולות להשפיע ישירות על היציבות המבנית של הבניין ועל חוזקו המבני בסוף תהליך הבנייה, ולכן חשוב מאוד לוודא שאתם מגייסים לטובת המשימה, קבלן רשום המסווג בסיווג הספציפי של קבלן עבודות עפר. שימו לב שישנם קבלנים גדולים המבצעים עבודות עפר לפרויקטים תשתיתיים עירוניים גדולים, וישנם גם קבלני עפר קטנים יותר שמתאימים יותר למשל לפרויקטים של בנה ביתך. על אף שכולם כשירים לביצוע שלל עבודות עפר, הציוד הזמין לכל קבלן וגם העלות שהוא דורש על העבודה, יכולים בהחלט להיות מושפעים מסוגי הפרויקטים בהם הוא מעורב בדרך כלל.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!