עבודות שלד בבניין חדש והכנה לצבע

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לכאורה, לא אמורה להיות שום סיבה לביצוע עבודות שלד בבניין חדש שזה עתה הושלמה בנייתו. יחד עם זאת, כפי שלומדים בעלי נכסים רבים, במקרים מסוימים בניית השלד לא מבוצעת בצורה מספיק מקצועית ומוקפדת, באופן שיוצר ליקויי בנייה משמעותיים שאיתם לא ניתן להשלים. ליקויים אלה יכולים לבוא לידי ביטוי בפגיעה באסתטיקה של המבנה, הם יכולים לבוא לידי ביטוי בפגיעה באיכות החיים של הדיירים במבנה והם יכולים לבוא לידי ביטוי במפגעים בטיחותיים של ממש, שמסכנים את שלומם של הדיירים ושל עוברי האורח בקרבת המבנה. בכל המקרים הללו, עשויות להידרש עבודות שלד בבניין חדש, בין שבאמצעות קבלן השלד שבנה את המבנה או באמצעות קבלן שלד אחר.

מה כוללות עבודות שלד בבניין חדש לפני צבעי?

ככלל, עבודות שלד הן כלל העבודות הכוללות את יציקת מכלולי הבטון שמעניקים למבנה את צורתו וחוזקו המבני. בכלל זה אפשר למנות את יסודות המבנה, את בסיס המבנה, את קירות החוץ של המבנה, את התקרות, את הגג ואת קירות הפנים של המבנה. עבודות שלד בבניין חדש תכלולנה בדרך כלל פעולות שיקום, שיפוץ ותיקון של ליקויים שנתגלו בשלד המבנה, למשל במסגרת בדיקת בדק בית שנערכה למבנה לאחר מסירתו על ידי הקבלן. עבודות אלה יכולות לכלול ביצוע בדיקות סוניות ליסודות המבנה וקבלת החלטה על עיבוי היסודות, הוספת יסודות או תיקון היסודות. הן יכולות לכלול מהלך מקיף לסתימת סדקי עומק שהופיע במבנה וכך להקל על הצבעי לפני צביעת דירה, שיקום בטון וברזל במעטפת החוץ של המבנה, הוספת עמודי תמך או קירות תמך למבנה כולו או ביחידות הדירות במבנה וכן הלאה.

מי מבצע את עבודות השלד הללו?

לצורך ביצוע עבודות שלד בבניין חדש ובכלל, יש להזמין קבלן שלד מקצועי שמתמחה בכל עבודות בניית השלד. גם בבניית מבנים חדשים לחלוטין, כל עבודות בניית השלד מבוצעות על ידי קבלן שלד מומחה ומקצועי, המתמחה ספציפית בתחום השלד. מאחר ושלד המבנה הוא מרכיב חשוב מאוד ביציבות ובחוזקו המבני של המבנה, חשוב מאוד לעבוד אך ורק עם קבלנים מקצועיים ומוכרים. בהתאם לכך, את קבלן השלד שלכם אתם רוצים למצוא בפנקס הקבלנים של משרד השיכון ולוודא שמדובר בקבלן רשום תחת הסיווג של קבלני משנה. כמו כן, שוב, מאחר ומדובר בעבודות חשובות, ולבטח בכדי להבטיח שהפעם העבודות תבוצענה ברמה המקצועית הנדרשת, מומלץ ללוות את עבודות השלד בפיקוח של מפקח בנייה אותו אתם שוכרים בעצמכם ללא שום קשר לקבלן עצמו. מפקח הבנייה הוא איש המקצוע שאמור לוודא שהבטון עומד בתקנים הנדרשים, שעבודות השלד מבוצעות בצורה מקצועית ויסודית על פי הסטנדרטים הנדרשים ובאופן כללי, לוודא שכל עבודות השלד מבוצעות על פי האינטרסים שלכם, הלקוחות. שלד המבנה הוא המרכיב החשוב ביותר בו, ולכן עבודות שלד בבניין חדש חייבות להתבצע על ידי אנשי המקצוע הנכונים ובפיקוח של אנשי הנדסה מוסמכים.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!