עבודות צבע בחיפה: 100% לקוחות שמחים ומרוצים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

עבודות צבע בחיפה ובישראל בכלל, הם שם כולל למגוון פעולות הקשורות לצביעת בתים ודירות, מתוך מטרה לחדש ולהעניק להם פנים חדשים. גם עולם עבודות הצבע בחיפה, התחדש והתקדם עם השנים וכיום הוא מציג שפע של חומרים מגוונים וייחודיים וטכניקות צביעה מתקדמות, שישאירו אתכם עם המחמאות של כל מי שיראה אותם.

לא רק הצבע לבדו

למען האמת, עבודות צבע בחיפה אינן כוללות רק את עבודת הצבע לבדה. עוד טרם תהליך הצביעה עצמו יש לבצע עבודות הכנה ותיקון הטיח, הסרת קילופים, תיקון ואטימת נזילות, ייבוש רטיבויות, הסרת מרבצי עובש, עבודות שפכטל להחלקת הקיר ועוד פעולות רבות אחרות. כל אלו יכינו את הקיר ויביאו אותו למצב אופטימלי לקראת הצביעה.

צביעת דירה ב{HEBROW}

מגוון רב ועצום

בעבר, צביעת הדירה הייתה מתבצעת בצבע פשוט, לרוב לבן. כיום המבחר בשוק הוא עצום. ישנם שלל גוונים, טקסטורות וצבעים עם אפקטים מיוחדים. מעבר להתאמה העיצובית, יש לבדוק איזה צבע יתאים לקירות שלכם וכמה פעמים יידרש לצבוע על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.

כעקרון, סוגי הצבע נחלקים לשניים. הראשון הוא חומר סיד, המשמש כיום בעיקר לצביעת התקרה. החומר השני, הוא צבע אקרילי, המאופיין בכך שהוא איכותי ועמיד יותר, לרוב רחיץ ובעל חוזק רב יותר. באופן טבעי צבע הסיד זול יותר ופחות איכותי ולכן כדאי לכם לבדוק כי מי שצובע, משתמש לקירות בצבע אקרילי ולא בצבע על בסיס סיד, שהוא זול יותר אך פחות מתאים ואיכותי לצביעת קירות הבית. בחדרי האמבטיה, בהם יש לחות רבה יותר, מומלץ להשתמש בצבע ייעודי לחדרים שכאלו, המגן מפני עובש ורטיבות.

מחיר עבודות צבע בחיפה 

מחירן של עבודות צבע בחיפה, נקבע על ידי מספר פרמטרים, כשהעיקרי שבהם הוא היקף העבודה והשטח במטר מרובע הדורש צביעה. כמו כן, ישנה משמעות למצב הפיזי של הקירות וכמות התיקונים שידרשו. סוג הצבע, הגוון וצבעים מיוחדים, משפיעים גם הם על המחיר, כמו גם השאלה האם נדרשת צביעה גם של התקרה, והאם נדרשת גם עבודה של הזזת רהיטים, כיסוי משטחים כגון זכוכיות ועוד.

מחיר צביעת דירה בת 4 חדרים במצב סביר יהיה החל מ-5000 ₪, כאשר מחיר חדר בודד, עומד בדרך כלל על החל מ-700 ₪. 

עבודות צבע בחיפה- על מה יש להקפיד

רגע לפני שאתם חותמים עם חברה על עבודות צבע בחיפה, יש להקפיד על כמה דברים חשובים:

ראשית, ערכו מחקר ובררו על החברה. האם היא מיומנת? מנוסה? מקצועית? בקשו המלצות מחברים. תתייחסו לעבודת הצביעה, ממש כמו כל עבודת בניה אחרת. דרשו לקבל אחריות על העבודה וכן הקפדה על לוחות הזמנים. תהליך הצביעה יוצר לכלוך ובלגן וגורר לעיתים שיתוק חלקי של הבית. לכן נדרש סיום מהיר, בלי לפגוע ברמת הביצוע.

וכן, אל תתביישו לשאול שאלות. לברר על החומרים בהם יעשה שימוש, על הכמויות וכו'. לצערנו, במקרים רבים, עבודות צבע בחיפה ובארץ כולה, מושכות לעברן שרלטנים, המנצלים את מיעוט הרגולציה והפיקוח בתחום. הכנה נכונה שלכם- תציל אתכם ממצבי ביש.

'המרכז לצביעת דירות' הינה חברה ותיקה המבצעת עבודות צביעה בחיפה, באופן מקצועי ואמין. מאחורינו כבר מאות פרויקטים מוצלחים ונשמח לסייע גם לך לחדש ולהתחדש.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!