צביעת בית מחיר והמרכיבים שמשפיעים עליו

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צבעי מנוסה יכול לתת לך הצעת מחיר עבור עבודתו. ההצעה תהיה תמיד אישית וזאת למרות שישנו טווח מחירים שנהוג לגבות בעבור העבודה והצבע. לפני הפניה לבעל המקצוע כדאי להכיר את המרכיבים שיכולים להשפיע על ההצעה ולהבין את טווח המחירים הנהוג בשוק.

המרכיבים המשפיעים על עלות הצביעה

יכולים להיות הבדלים בין צביעת בית מחיר במקום אחד לאחר. הסיבות לכך נובעות מהמרכיבים הבאים אותם כדאי להכיר:

המצב הנוכחי של הקירות

לפני שאפשר יהיה לצבוע את הקיר יש לבצע תיקונים ולהביא אותו למצב האופטימלי. במידה וכל שיש לעשות הוא לבצע תיקונים סבירים, של חורים שנוצרו כתוצאה מתליית תמונות וסדקים מינימליים, העבודה תהיה בסיסית ולרוב גם מהירה. במידה והקירות מתקלפים ויש להסירם לפני העבודה וחמור מכך, אם יש צורך לטפל בעובש, יש למגר את המפגע לפני הצביעה.

האם אנשים מתגוררים בבית

קל יותר לצבוע בית נקי, ללא חפצים ושאין בו אנשים. בקבלת פרטים על צביעת בית מחיר יש להתחשב בכמות החפצים שיש בבית וכמה עבודה תידרש מהצבעי. לרוב, עלות הצביעה לפני המעבר ולפני שהחפצים והרהיטים הגיעו תהיה זולה יותר לעומת מצבים בהם יש צורך לסדר את הרהיטים, להגן עליהם ולהחזירם למקומם בסיום.

מספר החדרים

ככל שיש יותר חדרים כך ישנה יותר עבודת צביעה. עם זאת, ככל שיש יותר חדרים כך אפשר לרכוש צבע בכמות גדולה יותר והמחיר לליטר עשוי לרדת. כמו כן, צבעים ייתנו לעתים הנחה לצביעה של כל הבית והמחיר יהיה זול יותר מצביעה של חדר יחיד.

צביעת תקרות

לרוב אין צורך לגעת בתקרה, אך אם כן, מדובר בעבודה מאומצת יותר שכמובן באה לידי ביטוי בעלויות. אם חשוב לך לצבוע גם את התקרה, חשוב מאד לציין זאת כבר בשיחה הראשונה עם בעל המקצוע. כדאי לדעת כי לרוב העבודה תתבצע תוך שימוש בסיד ולא צבע אקרילי.

חומרים ואופן הצביעה

יכולה להיות השפעה לחומרים בהם יתבצע שימוש. ישנם שלל צבעים ובהם אקריליים, צבעים מגנטיים, צבעים שיוצרים לוח קיר ועוד. ככל שהדרישה היא לחומרים מיוחדים יותר ולטכניקות יצירתיות כמו ווש, צורות, דוגמאות ועוד, כך המחיר יכול לעלות. הצבע הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב של הבית ובמקום להתפשר כדאי לקבל הצעת מחיר לצביעת הבית.

צביעת בית מחיר לדוגמה

העלויות שימסור לך הצבעי יכולות להתחיל במחיר של פחות מ-1000 ₪ לדירת חדר יחיד ועד ל-6000 ₪ ויותר בבית בן חמישה חדרים לרבות צביעת התקרה. צביעת בית סטנדרטי בן 4 חדרים, ללא צביעת התקרה ולפני המעבר תעלה סביב 2700 ₪.

הצעת מחיר רצינית תינתן לך תמיד באופן אישי ורק לאחר הבנת המצב הנוכחי של הבית והבקשות שלך. המרכז לצביעת דירות ישמח לעמוד לרשותך ולהציע הצעת מחיר הוגנת וצבעים מנוסים ומוכשרים.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!