צבע לקירות חוץ מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

צביעת קיר חיצוני

אחת למספר שנים צריך לצבוע את החלק החיצוני של הבניין שלנו בין אם מדובר על בית פרטי ובין אם מדובר על בית משותף, הצבע מתבלה ונראה פחות טוב וכתוצאה מכך גם הבית שלנו יראה פחות טוב. לעיתים אנו נבצע את צביעת קירות החוץ כחלק משיקום של המעטפת החיצונית של הבניין ולעיתים אנו נבצע את עבודת הצבע לבדה. כאשר אנו מבצעים עבודה של שיקום המעטפת של הבניין היא כוללת איטום סדקים וחידוש האיטום של המבנה ויש לשים לב כי הקבלן מרווח מספיק בין העבודות ולא צובע את המבנה לפני שהאיטום יושם והתייבש לגמרי על המבנה. עבודת הצבע של קירות חיצוניים בדרך כלל תתבצע בצביעת של שתי שכבות כאשר בין יישום השכבה הראשונה והשנייה יש להמתין מספיק זמן על מנת שהתוצאה תהיה טובה.

 

צבע לקירות חוץ מחיר – סוגי צביעה

ישנן מספר שיטות ליישום של הצבע על הקירות החיצוניים של המבנה כאשר על קבלן הצבע לבחור את השיטה שתתאים ביותר למבנה שלכם בהתאם לאופי הקיר, סוג הצבע אותו בחרתם ועוד. ניתן לבצע צביעה בהתזה שמתאימה בעיקרה לקירות חיצוניים שעשויים משפריץ שכן לא ניתן להשתמש במברשת בצביעה של קירות אלו. ניתן לבצע צביעה של הקירות החיצוניים ברולר כאשר את הפינישים והמקומות הקשים מבצעים עם מברשת ועם רולר נעבוד בעיקר בקירות חלקים.

צבע לקירות חוץ מחיר – טיפים

כאשר אתם מתכננים לבצע עבודת צבע של הקירות החיצוניים במבנה שלכם יש לקחת בחשבון מספר דברים. קודם כל יש לבצע עבודת הכנה מתאימה לקירות המבנה כאשר במידה ויש לבצע עבודת איטום צריך לבצע אותה מספיק זמן לפני עבודת הצביעה. מעבר לכך רצוי מאוד לבצע את כל עבודות הצביעה בעונת האביב או הקיץ היות ומומלץ שהצבע לא יבוא במגע עם מים כמה ימים לאחר הצביעה. לכן, הצביעה בחורף או בסתיו בהם יש סיכוי לגשמים אינה מומלצת כלל אם ברצוננו לקבל תוצאה מיטבית לאחר יידום הצבע על הקירות החיצוניים של המבנה.

 

צבע לקירות חיצוניים מחיר

המחיר העבודה של צביעת הקירות החיצוניים תלויה במספר רב של משתנים כמו למשל גובה המבנה, סוג הצביעה מבין אלו שהזכרנו, מספר הגוונים בהם אתם מעוניינים לצבוע את קירות המבנה שכן במידה ותרצו מספר גוונים הדבר מייקר את מחיר העבודה כמובן. בנוסף יש לקחת בחשבון את העלות של הפיגומים או של ציוד הסנפלינג בו ישתמשו העובדים. ככלל העלות של צביעת קיר חיצוני במבנה תנוע בין המחירים של 80 ש״ח ל- 120 ש״ח למ״ר כאשר יש לקחת את כל הפרמטרים הללו שהזכרנו לעיל בחשבון למחיר הסופי. אנחנו במרכז לצביעת דירות נשמח לעזור לכם לקבל הצעת מחיר לצביעת הקירות החיצוניים של הבית שלכם תוך הקפדה על איכות, מקצועיות ואמינות.

מחירון צבע לקירות חוץ

  • צביעת קירות חיצוניים עם שליכטה 20-170 ש“ח לקיר
  • צביעת קירות חיצוניים, קיר בטון חשוף 20-100 ש“ח לקיר
  • צביעת קירות חיצוניים קיר בצבעים אקריליים 20-150 ש“ח לקיר
  • צביעת קירות חיצוניים קיר טיח 20-120 ש“ח

 

מדוע צביעת קיר חיצוני מורכבת יותר בהשוואה לקיר פנימי?

אנשים רבים שואלים את עצמם מדוע המחיר לצביעת החלק החיצוני של הבית או הנכס יקרה בכמה עשרות אחוזים בהשוואה לקירות הפנימיים של הבית. אז לכך כמה סיבות עיקריות. קודם כל החלקים החיצוניים של הבית חשופים להרבה יותר פגעי מזג אויר כמו לחות, מים, שמש וכדומה. המצב שלהם מלכתחילה הוא הרבה יותר בעייתי, הם צריכים הרבה יותר עבודת הכנה, לעיתים גם טיפול מורכב מאוד שלוקח לא מעט זמן עבודה וזמן ייבוש כמו טיפול בעובש או קירות רטובים.

בנוסף, ברוב המקרים קירות חיצוניים נחשבים לגסים יותר ואז יש צורך לצבוע יותר משתי שכבות בהשוואה לקירות פנימיים שברוב המקרים שתי שכבות בהחלט יספיקו. יחד עם זאת, החומרים שנועדו לצביעת קירות חיצוניים הינם חומרים מיוחדים, עמידים ולכן הם גם הרבה יותר יקרים. סיבה נוספת ולא פחות חשוב לעליה במחיר של צביעת קירות חיצוניים היא בהיבט של מורכבות העבודה. כלומר, כשאנחנו מדברים על צביעת קירות חיצוניים אנחנו מדברים הרבה פעמים על אזורים גבוהים מאוד, קשים להגעה, מה שמצריך סולם או סיכון ואז גם הזמן שלוקח לצבוע את הקירות הוא ממושך יותר. זה ממש כמו לצבוע תקרה שמייקרת משמעותית צביעת חדר, דירה או בית.

מה ההבדל בין צביעת קיר חיצוני לבין חיפוי קיר חיצוני

אנשים רבים נוטים לבלבל בין צביעת קיר חיצוני בצבע של ממש כמו צבע אקרילי, שליכט צבעוני או טיח לבין חיפוי קיר חיצוני. ובכן, זה ממש אבל ממש לא אותו דבר. חיפוי קיר חיצוני הכוונה למוצר נפרד איתו מחפים את הקיר במטרה להשיג מראה מעוצב ודקורטיבי לחלק החיצוני של הבית ויחד עם זאת במטרה להפחית את הבלאי, הסיכוי לרטיבות ולחות בקיר. דוגמאות לחיפויים חיצוניים הם חיפוי עץ, חיפוי אבן, חיפוי שיש, חיפוי אלומיניום ועוד.

צביעת קיר חיצוני איך אני יכול להוזיל את העלות?

אז יש כל מיני דרכים שיכולות לסייע לכם להוזיל את עלות הצביעה. אמנם לא מדובר בסכומי כסף מאוד גדולים אבל במצבים של שיפוץ או עבודות יקרות מאוד, זה בהחלט חוסך. אז הדרך הראשונה היא לבצע את הצביעה בעצמכם. יחד עם זאת, מכיון ומדובר בעבודה מאוד מורכבת, הדורשת ידע וניסיון, יכול להיות שלא תרצו להיכנס לזה ואז מה שכן תרצו לעשות הוא פשוט להשוות בין כמה קבלני צבע.

מצד אחד אתם רוצים קבלני צבע מקצועיים המתחייבים לניסיון בתחום הצביעה החיצונית שכמו שכבר הבנתם שונה לגמרי מצביעת קירות פנימיים, מצד שני אתם רוצים שהעבודה תהיה איכותית וברמת גימור מאוד גבוהה. לכן, אם תזמינו אליכם כמה קבלני צבע, יכול מאוד להיות שתקבלו כמה הצעות מחיר שונות ולפי רמת המקצועיות, הניסיון והמלצות מאנשים שאתם מכירים תוכלו להוזיל קצת את העלות.

דרך נוספת להוזיל את העלות של צביעת קירות חיצוניים היא על ידי רכישת החומרים בעצמכם. היום יש כל מיני מבצעים ברשת האינטרנט ובחנויות וברשתות השיווק ולכן אם תאתרו מבצע כזה או תזמינו כמות גדולה יחסית של צבעים או מוצרים לשיפוץ שלכם, יכול מאוד להיות שהמחיר יהיה בהתאם. כן חשוב לבדוק שאתם רוכשים צבע מיוחד לקירות חיצוניים.

גם התזמון מוזיל עלויות

אנו ממליצים לכם בחום שלא לבצע צביעת קירות חיצוניים בעונת החורף אלא בעונת הקיץ. הסיבה לכך היא משום שהצביעה בחורף היא הרבה יותר מסובכת, בעיקר אם יש בתמונה גם נזילות ורטיבויות בתוך הקירות וגם משום שהרבה פחות נעים לעבוד בחורף לרוב קבלני הצבע, בטח בימים גשומים מה שיכול להיות גם בלתי אפשרי. דבר נוסף הוא שלצבע עצמו ייקח המון זמן להתייבש וכמו שאתם בטח יודעים, זמן שווה היום גם לא מעט כסף. ככה שיותר חם ככה לצבע לוקח פחות זמן להתייבש.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!