מחיר צביעת דירה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

חידוש הדירה בעזרת צבע יכולה להתבצע לפני המעבר אליה, לפני החג או כאשר הקירות כבר אינם מוצאים חן בעיניך. באופן יחסי מדובר על שינוי זול וזאת בהשוואה לפעולות רבות אחרות שאפשר לבצע בדירה ושיעניקו לה מראה חדש. עם זאת, כדאי להבין מה יכול להשפיע על הצעת המחיר ולמי כדאי לפנות.

הגורמים המשפיעים על מחיר צביעת דירה

הצעת מחיר עבור הצביעה של הדירה יכולה להשתנות בהתאם למרכיבים שונים וגם בין אנשי מקצוע שונים. כאן ריכזנו את הגורמים שיכולים להוות שיקול במסירת ההצעה. הבנת הגורמים תעזור לך לקבל הצעת מחיר מותאמת ונכונה למצב של הדירה.

המצב הנוכחי של הקירות

חלק בלתי נפרד מעבודת הצביעה היא תיקון של הקירות. אי אפשר לצבוע ישירות עליהם אלא יש לאתר מפגעים מכל סוג ולדאוג להסירם או לטפל בהם בדרך הנכונה. בעבודה זו יש צורך לסתום חורים, להסיר חלקים מתקלפים ובמידה וישנו עובש, לדאוג לטיפול מקצועי שלו לפני יישום הצבע.

בדרך כלל מחיר צביעת דירה ייקבע לאחר שבעל המקצוע יראה אותה. אם הוא יראה שהקירות במצב טוב המחיר יוכל להיות אטרקטיבי יותר. אם יש צורך לבצע עבודה מורכבת לתיקון הקירות, יהיה לכלול זאת בהצעה וזו הסיבה שחשוב לבקש הצעה במקום ולא רק בטלפון.

צביעת הקירות או גם התקרה

לרוב הצביעה תיושם על גבי הקירות, אך במידה ויש צורך או רצון לשנות גם הצבע של התקרה, יש לציין זאת ולקבל הצעה מתאימה. במקרה של צביעת חדרי הרחצה יתכן ויהיה צורך לצבוע גם את התקרה וליצור עוד שכבת הגנה, רק יש להקפיד שהצבע יתאים לחדרים רטובים כמו זה.

סוג הצבע

בעבר ההתלבטות הייתה האם לצבוע בסיד, שנחשב לזול או לצבוע בצבע אקרילי שעולה הרבה יותר. היום כמעט תמיד הצביעה תהיה בצבע אקרילי. הסיבה לכך היא שהצבע עמיד לאורך יותר שנים וניתן לנקות אותו באמצעות מטלית לחה. כך אפשר לשמור על תוצאות לאורך זמן ולחסוך את הצורך לצבוע שוב את הקיר. בכל מקרה בעת קבלת הצעת מחיר צביעת דירה יש לבדוק באיזה חומר משתמש הצבעי.

מה צריך להיות כלול במחיר הצביעה?

הצעת מחיר מסודרת מבעל מקצוע אשר מכיר היטב את התחום צריכה לכלול את כל המרכיבים המשמעותיים. חשוב שהצבעי ייקח אחריות לסידור המקום לפני ואחרי העבודה. עליו לכלול את עלויות החומרים ובהם גם החומרים המשמשים לתיקון הקיר וגם הצבע. חשוב מאד לוודא כי הצבע יתבצע בשתי שכבות ולא שכבה אחת בלבד (כאן יש לוודא גם את מרכיב העבודה וגם כמות הצבע שתעמוד לרשות המשימה).

צבעי מקצועי או חברת צביעה אשר מכבדת את עצמה ואת הלקוחות תציע גם אחריות לעבודה. המרכז לצביעת דירות מתמחה בדיוק בתחום זה וישמח לעמוד לרשותך. זה המקום והזמן לקבל הצעת מחיר המתאימה לדרישות שלך וליהנות מאנשי מקצוע מנוסים, אכפתיים ומוכשרים.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!