צביעת סלון מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

עבור צביעת סלון מחיר משתנה בהתאם למצב הנתון בבית שלכם. כפי שאנחנו בוודאי יודעים, לכל בית יש את הייחודיות שלו, את הגודל שלו, את הריהוט אותו בחר ואת הטעם האישי. כל אלו משפיעים על המחיר באופן מובהק. זאת אומרת, אי אפשר לאמוד מחיר מדויק על צביעת סלון לפני שאנחנו יודעים על מה מדובר. טיפ קטן מאיתנו, אם הבית שלכם נמצא כעת בשלבי שיפוץ זה הזמן הנכון ביותר לצבוע אותו.

צביעת סלון מחיר לפי גודל החדר

מה גודל החדר שלכם? אחד המשפיעים העיקריים על צביעת סלון מחיר הוא בהתאם לגודל חלל החדר. ככל שהחדר יהיה גדול יותר כך המחיר גם יגבה. שימוש בחומר הגלם הוא זה שמשפיע על המחיר, ככל שנשתמש בו יותר ככה המחיר יגבה. עם זאת, גם המורכבות של צביעת הסלון שלכם משפיעה על המחיר. אם מדובר על בית מאוכלס לרוב זה יהיה הרבה יותר מורכב לעבור את תהליך הצביעה. לכן, בעודכם יוצרים קשר עם בעל המקצוע חשוב לדעת את כל הפרטים האלו ולהדגיש אותם בפני בעל המקצוע.

צביעת סלון מחיר לפי סוג החומר

בכל הנוגע לחומר, יש שני משפיעים עיקריים על המחיר. האחד הוא החומר בו בעל המקצוע עובד והשני הוא הגוון של הצבע. בעבר היה

במה תלוי המחיר של צביעת סלון
קרדיט תמונה: freepik

נהוג לעבוד יותר עם סיד, אבל מדובר על חומר גלם שאינו מספיק חזק ולרוב הוא ישמש אותנו לצביעת תקרה בלבד. היום הצבע בו אנחנו נוהגים להשתמש הוא צבע אקרילי. צבע אקרילי נחשב לצבע חסין יותר, עמיד יותר לארוך זמן ממושך וכמו כן, הגוונים שלו הרבה יותר מגוונים ונעימים למראה.

מלבד לכך, יש השפעה גם לצבע אותו בחרנו ולא רק לחומר. הצבעים מתחלקים לשניים, צבעים קרים וצבעים חמים. הצבעים הקרים יהיו הצבעים הבהירים בעוד הצבעים החמים יהיו צבעים כהים. כאשר אתם בוחרים בצבעים בהירים המחיר אותו תשלמו יהיה נמוך יותר מאשר הצבעים החמים. יש מקרים בהם הלקוח רוצה לשלב בין צבעים כדי לקבל מרקם עדין או חזק יותר. במקרים של שילוב צבעים המחיר יכול לעלות מעט בהתאם לצבע הנבחר.

צביעת סלון מחיר לפי בעל מקצוע

כיצד בעל מקצוע משפיע על מחיר צביעת סלוןאיך בעל המקצוע משפיע על המחיר? בכל שירות אותו נבחר אנחנו נרצה לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר. אבל על איכות צריך לשלם, זאת אנחנו יודעים טוב בישראל. אתם בטח שואלים את עצמכם מה כבר כל כך מסובך בלצבוע דירה? מדובר על תורה שלמה, על תהליך שלם שאם לא עובדים לפי התהליך הזה הצביעה תראה בהתאם. התהליך מתחיל מפגישה של בעל המקצוע בסלון אותו תרצו לצבוע. יש לבדוק שאין שום לקות על הקיר. כל סדק, שיפוע, בליטה או חור משפיעים על תהליך הצביעה ויש לטפל בהם עם טיח או כל חומר איטום אחר לפני שצובעים. יש להמתין עד לייבוש החומרים לאחר שתיקנו את הקיר ורק לאחר מכן יש לבצע שכבה אחת של צבע על הקיר ולהמתין עד לייבוש מוחלט או לפחות 90% ייבוש של הקיר. לאחר מכן, נצבע את השכבה השניה כמובן באופן הרמוני שאין מקום אחד בו היה יותר צבע ובשני פחות. במקרים בהם היה צבע חם ואנחנו רוצים צבע קר נדרש יהיה לפחות בשלוש שכבות עד שלא ניתן יהיה לראות את השכבה התחתונה.

צביעת סלון מחיר לא כולל תקרה

כל המחירים שאתם רואים באתרים או בהצעות המחיר אותם אתם מקבלים יהיו לרוב ללא תקרה. כאשר מדובר על מחיר צביעה של דירה שלמה המחיר יהיה לא כולל תקרה וחדרים רטובים. החדרים הרטובים הם חדרי המקלחת והשירותים שכן יש יחס שונה אליהם. הסיבה לכך שהתשלום עבור תקרה משתנה הוא גם בגלל מורכבות העבודה וגם בגלל שלרוב משתמשים בחומר אחר לתקרה, חומר יותר יציב שלא פוגע בתהליך עצמו.

התוספת של מחיר צביעת תקרה ינוע בהתאם לגודל החדר ומורכבות העבודה. בדרך כלל יהיו מדובר על תוספת של כ-30% ממחיר צביעת החדר, לעיתים יותר ולעיתים פחות. השינוי הוא בהתאם לכל הפרמטרים המשפיעים על המחיר שכבר ציינו. לרוב הצביעה שללהתנסות בגוונים שונים לצביעת סלון טרם נקבע המחיר הסופי התקרה תעשה באותו היום, אך חשוב לפנות או לכסות את כל הריהוט נמצא במקום.

צביעת סלון מחיר סופי

המחיר שאנחנו נציין כעת הוא מחיר משוער וממוצע עבור צביעת סלון בסדר גודל סטנדרטי, 2 שכבות של צבע אקרילי, תיקונים וניקיון בתום העבודה. המחיר אינו כולל צביעת תקרה, משקופים ודלתות. המחיר ינוע בדרך כלל בין 1,200 ש"ח ועד כ-1,600 ש"ח עבור צביעה כוללת של הסלון, כאשר הסלון מרוהט או מרוצף יש להתייחס למחיר הגבוה יותר. זכרו, המחיר הוא לא הפרמטר לפיו אתם רוצים להחליט אם תקחו את בעל המקצוע או לא. עליכם לבחור בעל מקצוע בהתאם לאיכות העבודה שלו, בהתאם למצב בו הוא מעניק לכם אחריות ובהתאם למוניטין של בעל המקצוע.

 

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!