צביעת דירה קטנה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צביעת דירה קטנה יכולה להיות דבר מאוד מהנה, אבל מאוד מסובך. השינוי הדרמטי בחדר יכול להוות שינוי כללי לכל הבית. יש היום שיטות שונות של צביעת חדרים, והגודל במקרה הזה כן משנה. כדי לצבוע חדר קטן בבית שלכם עליכם לבחור בבעל מקצוע איכותי אשר יקנה לכם את כל הדרישות אליהם אתם שואפים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על צביעת דירה קטנה.

מה ההבדל בין צבע חם לצבע קר?

אחד הכלים להתמודדות עם צביעת דירה קטנה הוא לדעת איזה צבע אתם רוצים לבחור. לפני שאנחנו בכלל חושבים על צבע ספציפי

 

חשוב לבחור באחד מהקטגוריות הבאות: צבע חם או צבע קר. צבע חם הוא כפי שהוא נשמע, מדובר על צבעים כמו חום, אדום וכן הלאה. צבע קר הוא צבע יותר בולט בבתים בישראל, צבעים בהירים בעיקר, לבן, שמנת וכן הלאה. ההבדל ביניהם הוא עניין של טעם, וכמובן שהוא גם משפיע עלינו פסיכולוגית. אצל רוב חדרי השינה של הילדים אנחנו נבחר בצבע חם כמו כחול כהה וכד', זה תורם להם לשינה. עם זאת, יש צבעים חמים שכן יכולים להוות בעיה לחדר השינה שכן הם מפריעים לתהליך השינה. לכן, עליכם ליצור קשר עם בעל מקצוע איכותי בכדי להבטיח שאתם מקבלים את התמורה עליה אתם משלמים.

צביעת דירה קטנה במחיר הגון

כמה אתם אמורים לשלם על צביעת דירה קטנה? המחירים משתנים בהתאם למספר פרמטרים. אחד הדברים שמשפיעים הוא מספר החדרים וגודלם. אם הדירה שלכם קטנה סביר להניח שגם החדרים לא גדולים במיוחד. במקרים כאלה המחירים יהיו נמוכים מהרגיל. בדרך כלל המחירים מתחילים מכ-600 ש"ח לצביעת חדר לא כולל תקרה. כאשר מדובר על צביעת דירה קטנה המחיר משתנה ויכול להיות החל מ-300 ש"ח. מלבד לגודל החדר יש עוד פרמטרים שר מצביעים על מחיר הצביעה כמו חומרים, זמן עבודה, מוניטין של בעל המקצוע, זמינות וכן הלאה. לכן, אין מחיר מסוים ועליכם ליצור קשר עם בעל המקצוע כדי להבטיח שאתם עושים את הבחירה הנכונה לאורך כל התהליך

ממה מושפע המחיר?

מלבד מה שציינו, המחיר גם יכול להיות מושפע מעצם היותכם סטודנטים או בחירת צבע ספציפי גם יכול להיות משפיע עיקרי על המחיר.ממה מושפע מחיר צביעת דירה כאשר אתם פונים אל בעל מקצוע אנחנו ממליצים לכם להתייעץ איתו בכל נושא שהוא בהקשר לדירה. כמו כן, כאשר מדובר על דירות ישנות המחיר עולה מעט. דירות ישנות דורשות יותר עבודת הכנה שכן לא מגיע בעל המקצוע וישר צובע את הדירה, אלא עושה עבודות הכנה בשביל להבטיח שכבה חלקה ונקייה של צבע. גם המצב של הדירה יכול להיות משפיע, אם חלילה יש לכם רטיבות בחדרים אז זה עלול להשפיע גם על משך זמן התהליך וגם על המחיר. צבעי מקצועי ייתן לכם פתרונות עבור רטיבות וימתין עד למצב בו כבר אין רטיבות, לא ניתן לצבוע על קיר רטוב. כפי שציינו, גם הצבע משפיע על המחיר וצבעים בעלי גוונים כהים יותר יהיה גם יקרים יותר. תוכלו לבקש צביעה מיוחדת, אפקטים שונים, טקסטורות, צבעי בדים ועיצובים שונים שישפיעו גם הם על מחיר הדירה.

צביעת חדר אמבטיה

כאשר אנחנו מדברים על מחיר צביעת דירה זה נקבע על פי מספר החדרים. המחיר של צביעת דירה קטנה יהיה החל מ-300 ש"ח לכלכיצד לבחור איש מקצוע לצביעת דירה קטנה חדר, לא כולל תקרה וחדרים רטובים. צביעת חדר אמבטיה הינו מסובך יותר ממה שאנחנו מכירים ונדרשת עבודת הכנה ארוכה יותר. כמו כן, נדרש לנקות את כל העובש, שפכטל, למרוח חומר מקשר ולעבוד עם חומרים אשר מיועדים לחדרים רטובים (הם יקרים יותר). רק לאחר מכן ניתן יהיה לעשות שכבה ראשונה של צבע, להמתין על לייבוש כמעט מוחלט ולאחר מכן השכבה השנייה.

מלבד לכך, אנחנו ממליצים לבצע צביעה רק כאשר אין רטיבות בשום חדר. אם אתם נמצאים בתהליך שיפוץ, צביעה היא השלב האחרון שאתם צריכים לפנות אליו. עליכם לוודא שבחדרים הרטובים נעשתה בדיקת הצפה ולאחר מכן יוכל בעל המקצוע להעניק לכם את שירותי הצביעה בהתאם לגוונים שבחרתם, גם לחדרים רטובים וגם לחדרים יבשים.

איך בוחרים בעל מקצוע?

בחירת בעל מקצוע הוא למעשה השלב היחיד שאין לכם ייעוץ בו, לכן אתם חייבים לשמור על בחירה נכונה אשר נאמנה לתוצאה הסופית. יש היום לא מעט בעלי מקצוע, חלקם עובדים עם רישיון וחלקם לא. כדי לעשות את הבחירה הנכונה עליכם תחילה לסנן בעלי מקצוע שאינם רלוונטים לכם, בעלי מקצוע שהם למעשה עובדים ללא רישיון. כמו כן, שימו לב אילו בעלי מקצוע מציעים לכם אחריות על העבודה שלכם. האחריות היא במקרה בו לאחר מספר חודשים הצבע מתחיל להתקלף או לדהות באופן קיצוני. ברגע בו יש לכם אחריות על העבודה של בעל המקצוע אתם תהיו הרבה יותר רגועים.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!