צביעת חדר שירותים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צביעת חדר שירותים, למה בכלל הקטגוריה הזאת נמצאת בנפרד מאשר צביעת חדרים רגילים? יש שני דברים עיקריים בגללם יש יחס שונה לצביעת חדר השירותים. הסיבה הראשונה היא שלרוב חדר השירותים יהיה מבין החדרים הקטנים ביותר שיש בבית, אין סיבה שתשלמו מחיר מלא עבור גודל כזה של חדר. הדבר השני הוא שלרוב חדר השירותים יכול להיחשב כחדר רטוב, במקרים האלה נדרשת עבודה שונה לחלוטין ממה שאתם מכירים.

מהם חדרים רטובים?

חדרים רטובים הם חדרים אשר יש להם מקורות מים זמינים שנמצאים בקרבת המקום. אם ניקח לדוגמא חדרים עם ברזים, מקלחות,כל כמה זמן יש לבצע צביעה בשירותים כדי למנוע עובש אדים וכן הלאה. הסיבה היא שמים לרוב יכולים לייצור עובש על גבי חדרים שונים, רטיבויות ולפגוע באיכות הצביעה. במקרים כאלה היחס שלנו יהיה שונה לתהליך הצביעה. התהליך הוא די זהה לתהליך הרגיל מלבד שלב עבודה אחד שהוא הכרחי. התהליך מתחיל בהגעה למקום, בחירת הצבע הרצוי ותיקונים בהתאם לנדרש. על בעל המקצוע לתקן חורים, סדקים, ליישר את הקיר במקרה הצורך וכן הלאה. ברגע בו תיקן בעל המקצוע את החדר בעזרת טיח ניתן יהיה להתחיל בביצוע השלב שאין אנו מכירים עד עתה. השלב הזה הוא שלב האיטום. יש חומרים שונים אשר יש למרוח על הקיר בשביל לדאוג לכך שלא יגעו בצבע. לאחר מריחת שכבת האיטום יש להמתין עד לייבוש החומרים ולאחר מכן, ניתן יהיה לצבוע את הקיר בעוד 2 שכבות של צבע. ברגע בו 2 שכבות הצבע מתייבשות כעת הגיע הזמן לעשות עוד שכבת איטום. זאת אומרת שאנחנו חוסמים את המגע עם מים מכל הכיוונים של הצבע וכך לא יהיו קילופים, עובשים וכן הלאה. יש לייחס חשיבות גם לפינות של הקירות, למקום שחופף בין הריצוף לקיר, שם בדרך כלל הבעיות מתחילות.

כמה עולה צביעת חדר שירותים?

המחיר אותו נשלם עבור צביעת חדר שירותים משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. תחילה, עלינו לבדוק שבאמת היחס הוא ליחס של חדרים רטובים, למעט מקרים חריגים שלא נדרש. אבל כל עוד יש ניאגרה, ברז וכד', חשוב להתייחס לכך כאל חדר רטוב. לאחר מכן, הדבר השני שקובע את המחיר אותו תשלמו יהיה גודל חדר השירותים. אם מדובר על שירותים בלבד ללא מקלחת, המחיר יהיה נמוך משמעותית. לאחר מכן עלינו לבחור גוון לחדר השירותים אשר לרוב יהיה בצבע שמנת, זה הצבע שרוב הישראלים בוחרים. המחיר בדרך כלל ינוע בין 300 ש"ח ועד 500 ש"ח לצביעת חדר השירותים לא כולל צביעת תקרה.

מה ההבדל בין המחיר של חדרים רטובים ליבשים?

ההבדל במחיר הוא יחסית משמעותי, במיוחד במקרים בהם צביעת חדר שירותים יהיה בגודל זהה של צביעת חדר שינה או חדר אחרמה המחירים המקובלים בארץ לצביעת חדר שרותים בחלל הבית. כאשר מדובר על חלל שהוא יחסית קטן בהשוואה לחדר יבש שהוא גדול, כאן המחיר עבור צביעת השירותים תתחיל מ-300 ש"ח ואילו חדרים גדולים, המחיר יכול להתחיל מ-600 ש"ח, לעיתים אפילו יותר כאשר מדובר על הסלון. אבל זכרו, יש עוד פרמטרים רבים אשר משפיעים על המחיר כמו המוניטין של בעל המקצוע, הזמינות שלו, הגוון אותו בחרתם ומורכבות העבודה.

איך בוחרים בעל מקצוע איכותי?

איך בוחרים בעל מקצוע איכותי עבור צביעת חדר שירותים? חשוב לא לזלזל בבחירת בעל המקצוע, לא מדובר כאן על מלאכה פשוטה על אף שלחלק מאיתנו זה יכול להיראות ככה. מדובר על מלאכה שנדרש להכיר את חומרי העבודה השונים, נדרש להכיר את היחס לחדרים רטובים ויבשים, יש לדעת איך להתמודד עם עובש או רטיבות שקיימת במקום. בעל מקצוע אשר צובע לכם את הדירה כאשר יש רטיבות הוא בעל מקצוע לא איכותי. הצבע שהוא ישתמש בו כנראה ירד, יתנפח או יתקלף בגשם הראשון. יש לבדוק את השורש של הבעיה, מדוע יש לכם רטיבות מלכתחילה. רק לאחר מכן ניתן יהיה להתחיל בתהליך הצביעה. צביעת חדר שירותים של בעלי מקצוע איכותיים לרוב ינועו באותו טווח מחירים, כאשר אתם רואים מחיר חריג למעלה או למטה, מיד אמורה להידלק אצלכם נורה אדומה. היתרון הוא שהיום המידע נגיש לכולם, ניתן למצוא את כל המידע אודות בעל המקצוע באתרי האינטרנט השונים ומפה לאוזן.

האם כדאי לבחור בחברה או באדם פרטי?

יש לכם אפשרות לבחור בין צבעי פרטי שעובד לבד ובין חברה מקצועית אשר מתמחה בכל הקשור לשיפוצי הבית. כפי שכבר הבנתם, צביעת חדר שירותים אינו רק צביעת החדר בלבד, יש להתמודד עם רטיבויות, נזילות, עובש וכן הלאה. במקרים בהם מדובר על חברה מקצועית של שיפוצים אין לכם מה לדאוג, את כל השירותים תוכלו לקבל מאותה חברה ובזמינות מלאה. כאשר מדובר על צבעי פרטי שעובד באופן עצמאי קשה יותר למצוא את מגוון השירותים במקום אחד. כמו כן, לחברה גדולה יש גיבוי כלכלי שיכול בעצם להבטיח לכם מחירים יותר נמוכים.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!