צביעת חדר בשבעה שלבים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

השגת הצבע והמראה החדש של החדר דורשת מעבר על מספר שלבים. שבעת השלבים הבאים יעזרו לך לדעת למה לצפות מאיש המקצוע, הצבעי. הבנת העבודה תאפשר לך לדעת גם מה לשאול את הצבעי וכיצד לוודא כי עומד לרשותך האיש הנכון, שידאג לחדר שלך ולמראה מדויק ובלתי מתפשר.

שלב ראשון – תכנון

לפני תחילת העבודה ולפני רכישת הצבע כדאי לשבת ולעשות תכנון. הצבע יכול להחיות את החדר, הוא יכול להיות כמעט בכל גוון ועם צורות ודוגמאות. כדי להצליח להגיע לתוצאה החלומית יש לתכנן את העבודה, לחשוב אילו גוונים מתאימים לך והאם ישנם אלמנטים שהיית רוצה שיהיו בחדר.

שלב שני – הכנת החדר

כדי שהצביעה תתבצע על הצד הטוב ביותר יש לשמור על כל החפצים והרהיטים. במידה והחדר אינו ריק, יש לרכז את כל הדברים במרכז ולהגן עליהם מפני הצבע. צבעי מנוסה יוכל לצבוע בצורה יסודית וללא פגיעה, אך אין זה אומר שיש לקחת סיכון על הרהיטים והחפצים האישיים.

שלב שלישי – תיקונים בקירות

הקירות ייראו במיטבם רק אם יבוצעו תיקונים כמו שצריך. יש לאתר את כל הסדקים והחורים ולתקן אותם בדרך הנכונה. בתחילה יש לחשוף את המקום הפגוע, לנקות אותו ולאחר מכן יש לסתום אותם עם חומר המיועד לכך (היום משתמשים לרוב במרק). לאחר ייבוש מלא יש לעבור עם נייר שיוף ורק לאחר הניקיון האחרון אפשר להתקדם לשלב הבא.

שלב רביעי – שכבה מקשרת

היום נהוג להשתמש בצבעים אקריליים לצביעת הקירות. אלו צבעים איכותיים מאד אשר מעניקים מראה מרשים ולמעשה זהו הסטנדרט של אנשי המקצוע בתחום. כדי שהצבע האקרילי יוכל להיתפס היטב על הקיר יש צורך בהנחת שכבה מקשרת, פריימר. הוא כמעט ולא נראה, המריחה יכולה להתבצע במהירות והייבוש לרוב לא אורך זמן רב.

שלב חמישי – צביעת חדר

ברגע שהקיר יבש אפשר להתפנות לשלב המרגש יותר, צביעת חדר. בפרויקטים גדולים יכול להיות שיהיה נכון יותר להניח מעט צבע כדי להבטיח שזהו הגוון שמתאים למקום. בפרויקטים קטנים לרוב הצבע שיבחר הוא זה שיהיה על כל הקיר או הקירות של החדר.

שלב שישי – השלמות אם ישנן

במידה ויש צורך יש לבצע השלמות. בין היתר אפשר להוסיף דוגמאות, לעשות תיקונים קטנים וליצור צורות כפי שנקבע מראש. לא מומלץ לחכות לרגע האחרון עם הבחירות העיצוביות וככל שהשלב הראשון, התכנון יהיה מדויק יותר, כך התוצאה תתאים לך.

שלב שביעי – החזרת הבית לקדמותו

בעל מקצוע שמכיר היטב את התחום לא ישאיר את החדר מבולגן. הוא ידאג להחזיר את החפצים והרהיטים למקומם ויפנה את שאריות החומרים והכיסויים מהמקום. המטרה היא להוריד ממך את הדאגות. המרכז לצביעת דירות מתמחה בתחום וישמח לעמוד לרשותך בכל אחד מהשלבים ולבצע עבודה מדויקת ומקצועית.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!