צביעה חיצונית לבית פרטי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צביעה חיצונית לבית נחשבת לפרויקט שדורש השקעת משאבים, הן מצדך והן מצד אנשי המקצוע. זוהי לא פעולה שמתבצעת באופן קבוע ותדיר, אך כשכן חשוב שאנשי מקצוע מנוסים יעסקו בתחום. לא כל חומר מתאים לצביעה החיצונית ולפני שניגשים למלאכה יש לבדוק מה המצב של הבית.

צביעה חיצונית לבית

העבודה על הקירות החיצוניים של הבית תתבצע בדרך כלל כשמזג האוויר נעים ורק במקרים נדירים בעונת הגשמים. כחלק מעבודת ההכנה יש להניח סביב הבית פיגומים או לבחור בדרך אחרת שנכונה יותר כדי שאפשר יהיה להגיע לכל נקודה. יש להשתמש בצבע מתאים, לבצע עבודת הכנה יסודית ומבחינת הגוונים, כמעט ואין מגבלה וישנה קשת שלמה שאפשר לבחור ממנה.

מתי נרצה לצבוע את הקירות החיצוניים של הבית?

אחת השאלות שיכולה לעלות אצלך היא מתי יש לבצע צביעה של הקירות החיצוניים. לא מדובר בפעולה נפוצה כמו הצביעה הפנימית אלא כזו שתתבצע כאשר יש צורך. לפני המעבר ובעת הבניה כמובן תתבצע צביעה חיצונית לבית פרטי. כמו כן, אם הקירות מתקלפים או אם הגיע הזמן לחדש אותם ולאחר טיפול ברטיבות, יש לשקול את השימוש בצבע.

כיצד מתבצעת צביעה חיצונית לבית פרטי?

העבודה יכולה להיות שונה מעט בבית חדש לעומת בית שכבר קיים. אם הקיר נקי לחלוטין ועוד אין עליו צבע, יש לבצע עבודת טיח ולאחר החלקה שלו אפשר לבצע צביעה חיצונית. במידה ומדובר בבית קיים, יש צורך לאתר מפגעים ולטפל בהם לפני הצביעה. חשוב לדעת כי הצבע לא יכול למנוע בעיות כמו רטיבות, עובש וקילופים. אם אלו קיימים יש להקפיד להסירם בצורה מקצועית, לבדוק שאין נזילות ומפגעים ורק אז להתפנות למלאכת הצביעה.

ברגע שהקיר יבש ונקי מכל מפגע, אפשר לעבור עליו עם מכשיר מיוחד לניקוי סופי ולטפל במפגעים אחרונים. כשהקיר מוכן לקבל את הצבע יש להניח שכבה ראשונה של פריימר, חומר מקשר שיחבר בין הקיר הנוכחי לבין הצבע החדש ולאחר ייבוש אפשר להתחיל לצבוע תוך שימוש בחומרים המיועדים לכך. בעל המקצוע יוכל להשתמש ברולר או בשיטת התזה, תלוי באזור, בגודל הבית ובהסכם שנעשה בין הצדדים.

בחירת אנשי המקצוע המתאימים לעבודה

לא כל מי שיודע לצבוע בתים יכול לבצע צביעה של הקירות החיצוניים. יותר מכך, גם אנשי מקצוע מנוסים מאד שיכולים ליצור קירות מרהיבים בתוך הבית, לא תמיד מבינים את הניואנסים הנדרשים בחוץ ולכן חשוב לבחור רק את אלו שמביאים ניסיון והבנה בתחום. כדאי מאד להתייעץ עם הצבעי, לברר כיצד הוא מתכוון לבצע את העבודה, לבקש לקבל רשימה של ממליצים ולקבל הצעת מחיר לאחר שראה את הבית.

במקום להתרוצץ אחר אנשי המקצוע קל ופשוט לפנות אל המרכז לצביעת דירות. כאן מחכים לך אנשי מקצוע שמתמחים בתחום ושישמחו לבצע עבודה יסודית.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!