עבודות גבס וצבע

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

עבודות גבס וצבעאין פרויקט שיפוץ דירה שלא כולל בתוכו איזשהו מרכיב של עבודות גבס וצבע וזאת עובדה. יחד עם זאת, על אף שכיום כל איש שיפוצים מציע את האפשרות לבצע כל סוג של עבודת גבס לבית, בפועל עבודות אלה מושפעות מאוד מרמת ההתמחות של איש המקצוע המבצע אותן. זה לא אומר שאתם צריכים להזמין איש מקצוע ייעודי שכל התמחותו היא בתחום הגבס או בתחום הצבע, בטח לא עבור כל פרויקט שיפוץ, אבל אם אתם רוצים להשיג את התוצאות הטובות ביותר, תוצאות ברמת גימור שהיא לא פחות ממרהיבה ושבאמת מייצרות את האימפקט העיצובי שאתם חולמים עליו, אתם בהחלט רוצים למצוא איש מקצוע שמתמחה ספציפית בתחום זה.

 

עבודות גבס וצבע – התמחות בתחום הצבע

צביעת דירה היא פעולה פשוטה למדי. כמה פשוטה? מרביתנו עושים את זה לגמרי בעצמנו, ניגשים לחנות, רוכשים את פחי הצבע הנדרשים ופשוט צובעים את הבית בעצמנו. חלקנו עושים את זה בכל שנה מחדש לקראת חג הפסח. אלא שברובם המכריע של המקרים אפשר להיכנס לבית ולדעת בדיוק מי צבע אותו – אנחנו או איש מקצוע שצבע עבורנו, וכשאלו הם פני הדברים, זה אומר שבהחלט אפשר להבחין ברמת האיכות של צביעה שבוצעה על ידי מומחה עבודות גבס וצבע ובין איכות הצביעה של אדם ללא כל ניסיון בתחום. גם בבתים שנצבעו שניהם בידי איש מקצוע, ניתן להבחין לפעמים בהבדלים של איכות, שלעיתים קשה להגדיר אותם במילים, אבל משהו בתחושה, באווירה ובביצוע נראה מאוד שונה. דברים אלה נכונים גם בצביעה סטנדרטית בגוון אחיד, והם נכונים הרבה יותר כאשר אתם רוצים לשלב אלמנטים של צביעה אמנותית, שימוש בגוונים שונים ויישום של טכניקות צביעה מתקדמות.

עבודות גבס וצבע – התמחות בתחום הגבס

תחום הגבס הוא תחום שהפך היום לסטנדרט בכל היבט אפשרי. ממש כפי שכל איש שיפוצים יודע להרים בלטות ולעשות חיפוי קרמיקה חדש בחדר האמבטיה, כך גם כל איש שיפוצים יודע היום לבצע עבודות גבס. אלא שגם בתחום הגבס, אפשר בקלות לזהות את רמת המקצועיות של האיש שביצע את העבודות. זה בא לידי ביטוי בדיוק של הזוויות והמידות, ברמת הגימור, במראה של הפינות והחיבורים וכמובן ברמת המורכבות של עבודת הגבס. עבודות גבס וצבע יכולות להיות מאוד פשוטות והן יכולות להיות מאוד מורכבות. בבחירה באיש מקצוע מומחה, אתם מאפשרים לעצמכם לפתוח לעצמכם מגוון רחב של אפשרויות שפשוט לא יוצעו לכם על ידי איש שיפוצים כללי.

כאמור, זה לא אומר שבכל פרויקט שיפוצים אתם צריכים להזמין מומחה עבודות גבס וצבע, אבל אם אתם רוצים להשיג את הטוב ביותר, אם אתם רוצים להשיג תוצאות מיוחדות ברמה גבוהה, אין שום ספק בכך – אתם צריכים איש מקצוע שחי את התחום ויודע להציע לכם כל אפשרות שקיימת בו.

דברים שחשוב להקפיד עליהם בעבודות גבס וצבע

בין אם אתם בעלים של בית פרטי צמוד קרקע, דירה בלב העיר או משרד יוקרתי, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת על עבודוס גבס וצבע. אי אפשר לבצע עבודות גבס ללא תכנון עבודה על פי מפרט בטיחותי. הסיבה לכך היא משום שעבודות גבס משתלבות עם החלקים הקיימים בבית וצריכות לעמוד בעומסים ובתנאים מסוימים. בין אם מדובר בהנמכת תקרה בגבס, בניית קירות גבס, ספריית גבס או נישה, יש לשים דגש על אישורי קונסטרוקציה ולוודא שכל דבר שאתם מחליטים לבנות בגבס עומד בעומסים. דבר נוסף שמאוד חשוב לשים לב אליו הוא כל הנושא של שימוש בחומרי גלם איכותיים. איך יודעים שמדובר בגבס איכותי או בצבע איכותי? עליהם להחזיק בתו תקן ועדיף של חברה מוכרת. הקפידו כי לוחות הגבס בהם קבלן הגבס עושה שימוש בעלי חותמת איכות מטעם מכון התקנים והצבעים איכותיים גם כן.

עבודות גבס וצבע בודקים לפי ביצוע ורמת גימור

אחד הדברים הכי חשובים שמדובר בעבודות צבע ובעבודות גבס או אם תרצו שילוב של שניהם הוא כל הנושא של ביצוע העבודה ורמת הגימור שלה. איכות העבודה לרוב תימדד לפי היכולות של קבלן הגבס וקבלן הצבע, הניסיון ורמת המקצועיות שלו. לכן, תמיד כדאי לבקש לראות עבודות קודמות של אותו קבלן. גימורים חלקים, פינות מהוצקעות, פינישים ברמה הכי גבוהה שיש עושים את ההבדל. בהיבט של עבודות צבע, דבר נוסף שמאוד חשוב לשים לב אליו הוא כל מה שקשור לתיקונים.

מה הקשר בין עבודות גבס וצבע לרטיבות?

פעמים רבות מופיעה אצלנו בבית רטיבות. הרטיבות יוכלה להופיע מכל מיני סיבות בין אם זה בעיות באיטום בחללים רטובים כמו שחיקה של הרובה, בין אם זה כתוצאה מליקויים בכלים הסניטריים כמו אינטרפוץ וכדומה… רטיבות יכולה גם להופיע כתוצאה משחיקה של הצנרת, נזילות מסוגים שונים ועוד. אחד הפתרונות היותר טובים לתופעה של רטיבות, היווצרות של עובש וקילופים של הקירות בעיקר בחללים רטובים כמו חדר האמבטיה, המטבח, השירותים והמקלחת הוא שימוש בגבס. הגבס למעשה מייצר סוג של שכבת הגנה מפני הלחות שמצטברת בחללים הללו.

העניין הוא שלפני שמבצעים את עבודות הגבס והצבע חייבים קודם כל לטפל בבעיה שהובילה לרטיבות. יש לתקן את הנזילה כמו שצריך, לקלף את הטיח מהקירות, לעשות שימוש בחומרים ובצבעים מיוחדים המונעים היווצרות של עובש. רק לאחר מכן ניתן יהיה ליישם את עבודות הגבס בין אם זה קירות גבס המיועדים לחללים רטובים ובין אם הנמכה של התקרה לצד עבודות הצבע. לכן, חשוב לשלב בפרויקטים מהסוג הזה גם קבלן אינסטלציה מקצועי וגם קבלן גבס שמבין בחללים רטובים.

 

עבודות גבס וצבע מחירון

המחירים של עבודות גבס וצבע משתנים בהתאם לכמה קריטריונים ביניהם סוג העבודה, סוג החומרים שבוחרים, רמת המקצועיות של הקבלן ועוד. הנה ממוצע מחירים לעבודות הגבס והצבע הפופולאריות ביותר:

סוג העבודה סוג החומר טווח מחירים תחתון טווח מחירים עליון
בניית קיר גבס לוח בודד עד 10 מ“ר גבס חסין אש 140 ש“ח 350 ש“ח
בניית קיר גבס לוח בודד עד 10 מ“ר צמנט בורד 200 ש“ח 1300 ש“ח
בניית קיר גבס לוח בודד עד 10 מ“ר גבס סטנדרט 110 ש“ח 300 ש“ח
בניית קיר גבס לוח בודד עד 10 מ“ר גבס עמיד למים 120 ש“ח 350 ש“ח
בנייצ קיר גבס לוחות כפולים עד 10 מ“ר חסין אש, צמנט בורד, גבס סטנדרט או עמיד למים 120 ש“ח 800 ש“ח
חיפוי קיר גבס בהדבקה עד 10 מ“ר חסין אש, צמנט בורד, גבס סטנדרט או עמיד למים 90 ש“ח 400 ש“ח
בניית קרניז גבס חסין אש, צמנט בורד, גבס סטנדרט או עמיד למים 90 ש“ח 350 ש“ח
הנמכת תקרה מגבס חסין אש, צמנט בורד, גבס סטנדרט או עמיד למים 150 ש“ח 400 ש“ח

בהיבט של עבודות הצבע המחיר משתנה ותלוי האם הוא כולל רק את צביעת הגבס או עבודות צבע נוספות בבית.

 

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!