איך לבחור קבלן צבע? כל מה שצריך לדעת לפני בחירה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

אחד הדברים המרגשים ביותר הוא שיפוץ הבית וחידושו. בתוך שיפוץ הבית, המהפך הגדול והמשמעותי ביותר הוא צביעת הבית. צביעה זו, בכל צבע או טקסטורה שתבחרו, ניתנת לעשיה על ידכם. אולי אפילו תיהנו מן התהליך. אך במידה והחלטתם ש"זה לא בשבילנו" או שאין לכם את הזמן, הציוד והסבלנות לכך, הרי שתזדקק לקבלן צבע מקצועי.

לא לחינם אנו שמים דגש על המילה 'מקצועי' בסמוך לקבלן הצבע, לצערנו, ואל אף שקבלן צבע צריך לאחוז ברישיון, השוק כולו פרוץ ואת זה מנצלים אנשים שרלטנים. הפגיעה היא לא במקצוע קבלני הצבע אלא  בעיקר בכם- בעלי הבתים והדירות.

צביעת בגובה

תפקיד קבלן צבע

קבלן צבע עוסק למעשה בכל העבודות הקשורות לצבע הן בתוך הבית והן בקירות החיצוניים, בין אם זה בבתים פרטיים, דירות וחדרי מדרגות בבתים משותפים, מבני ציבור ואפילו באלמנטים חיצוניים כמו גדרות, מעקות, שערים, קירות וחומות ועוד. קבלן צבע, מתמחה בצביעת כל משטח, אבן, בטון, מתכת ועץ וכן הוא מיומן בעולמות המשלימים לצביעה כמו תיקוני טיח ועבודות שפכטל.

תהיה זאת טעות לחשוב, שקבלן צבע הוא איש הפעולה בלבד, שכל תפקידו הוא ליישם את הצבע על הקיר. קבלן צבע מקצועי, הוא כמו אומן והוא  יודע להבחין ברגישויות ובהתאמות הצבעים, בבחירת גוונים ובשילובים ביניהם. הוא יודע לבחור איזה חומר מתאים לסוג העבודה וכיצד עבודת הצביעה תמנע בעתיד בעיות כמו רטיבות, עובש וכד'. קבלן צבע גם ידע להכין היטב את התשתית לצביעה וכן לבצע תיקונים קלים, המפריעים למראה הנקי של הצביעה.

קבלן צבע – למה עוד לשים לב

מקצועיות ויכולת זה דבר חשוב מאוד ואל לנו ליפול לידיהם של אנשים בלתי מקצועיים בעליל, אשר יעניקו לנו עבודה זולה ומזלזלת. אולם מקצועיות לבדה, אינה ערובה לקבלן צבע טוב. חשובה לא פחות גם רמת האמינות והיושרה של קבלן הצבע, לעובדה שהוא אינו חוסך בחומרים איכותיים על מנת להרוויח או מעגל פינות אחרות. 

לכן, הקפידו לבחור קבלן צבע גם על פי המלצות של חברים ומכרים ומתוך ניסיונם. נסו לבחון גם עבודות קודמות של קבלן הצבע, כדי להתרשם מרמתו המקצועית. נושא חשוב ביותר, שגם מרגיז מאוד, הוא נושא העמידה בזמנים. צביעה היא תהליך מלכלך ומבלגן- לא נכחיש. ועל כן, אנו רוצים התחייבות על מועד התחלתה וסיומה. קבלן צבע שאינו עומד בזמנים – הוא צרה צרורה.

סימן בולט נוסף, לאיתור קבלני צבע שאינם מקצועיים- הוא נושא המחיר. אף אחד מאיתנו אינו אוהב לשלם כסף רב, אבל גם לנו ברור שאם אנחנו רוצים לשתות שמפניה, לא יתכן שנשלם מחיר של משקה גזוז. לכן, כל אותם מודעות מאחזות עיניים על צביעת כל הבית ב-300 ₪, מפתות, אך בעיקר לא אמינות. בנוסף, אף קבלן צבע רציני לא ייתן הצעת מחיר סופית, בלי לבחון את הבית עצמו ואת הנדרש בעבודה. 

 

התמחור כמובן, יביא בחשבון את היקף העבודה, מספר המטרים אותם יש לצבוע ולתקן, סוג הצבע ועוד. הקפידו לברר, שמחיר הצביעה כולל הן את החומרים והן ניקיון ייסודי לאחר סיום התהליך.

'המרכז לצביעת דירות', הינה חברה מנוסה ומיומנת, השמה את המקצועיות בראש מעייניה. עבורנו, להיות קבלני צבע זה לא רק עבודה אלא גם שליחות- לעשות אנשים מאושרים יותר.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!