מחיר צביעת דירה 100 מטר עם חברה בעלת 10 שנות ניסיון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

הבית הוא שבו אנחנו אמורים להרגיש נינוחים. אנחנו אמורים לרצות לחזור אליו וליהנות מהמראה שלו. קירות הבית משפיעים באופן משמעותי על המראה של כל אחד מהחדרים. אם הצבע מתקלף, הקירות סדוקים או שהצבע פשוט ישן ופחות מחמיא, צביעה מחדש תרענן את המקום, תחדש את העיצוב ותעניק תחושה נעימה בכל יום. הנה כל מה שצריך לדעת לגבי מחיר צביעת דירה 100 מטר.

בעלי המקצוע המתאימים לעבודה

כל אחד יכול לנסות לצבוע את הבית שלו באופן עצמאי ואין צורך באישורים ולימודים מקדימים לצורך כך. עם זאת, העבודה דורשת מיומנות. אנשי המקצוע שיגיעו לבצע את העבודה יכינו את השטח, יתקנו את הסדקים ויסירו צבע מתקלף. לאחר מכן הם ישייפו את המקומות הנחוצים בקיר ולבסוף יבצעו את עבודת הצביעה.

צביעת דירה בתל אביב

אפשר לצפות מצביעה מקצועית שתתבצע ללא לכלוך מיותר, שהצבע לא יעבור מקיר אחד לאחר ולא לתקרה או לרצפה. ידיים בעלי מיומנות יבצעו עבודה נקייה, מדויקת ומהירה. האנשים הנכונים יאפשר לך ליהנות מבית במראה חדש במינימום הפרעה ומאמץ מצדך.

5 דברים שיש לבחון בעת קבלת הצעת המחיר

כדי לדעת מהו מחיר צביעת דירה 100 מטר יש לקבל הצעת מחיר ולבחון האם היא כוללת את הסעיפים הבאים או שיהיה עליך לבצע חלק מהם:

סידור הדירה

יש לסדר את הדירה לפני תחילת הצביעה. יש להגן על הרהיטים הנמצאים במקום, להזיז ולכסות אותם בניילון רחב. חשוב לוודא כי מי שיצבע את הדירה ידאג בתחילה לכל הפריטים והרהיטים.

תיקונים בקירות

הקירות צריכים לקבל תשומת לב לפני שאפשר יהיה להתחיל לשים את שכבות הצבע. במידה והצביעה תתבצע על קיר סדוק או מתקלף, התוצאה לא תהיה מושלמת כפי שהיא יכולה להיות.

שכבות צבע

השאלה שצריכה לעלות בעת קבלת הצעת המחיר היא בכמה שכבות ייצבע הקיר. לרוב יש להעדיף שתי שכבות וזאת כדי שהקיר יקבל אליו את הצבע בצורה איכותית.

ניקיון בסיום העבודה

חשוב לברר מי יבצע את עבודת הניקיון בסוף הצביעה. התפקיד הוא של אנשי המקצוע אך יש לצפות לחדרים שהם נקיים מצבע ולא לניקיון יסודי של כל הדירה.

סוג הצבע

יש לברר באיזה צבע עומדים לצבוע את הדירה. כמו כן, אם המטרה שלך היא להשתמש בגוונים שונים או גוון אחיד כשמדובר על צביעת הקירות, יש לסכם זאת מראש עם אנשי המקצוע.

 

מחיר צביעת דירה 100 מטר עם מקצוענים בתחום

עלות צביעת דירה בתל אביב או בכל עיר אחרת 100 מטר תהיה סביב 5,000-6,000 ₪. המחיר יכול להשתנות בהתאם לסוג הצבע, האם בכוונתך שישתמשו בגוון אחד או מספר גוונים ובקשות נוספות שיכול להיות שיהיו לך כמו שילוב צבעים או אלמנטים מיוחדים שיהיו על הקירות.

המרכז הישראלי לצביעת דירות מזמין אותך לקבל הצעת מחיר מסודרת וליהנות מעבודה מקצועית, יסודית וצביעה מרשימה שתשדרג את מראה הדירה שלך.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!