מחשבון צביעת דירה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

כאשר נרצה לצבוע  את הדירה, נתלבט האם לעשות זאת באופן עצמי או לשכור את שירותיה של חברת צביעה מקצועית. רוב האנשים, מבינים לבסוף, שצביעת הדירה דורשת ידע וידיים טובות וכרוכה במאמץ רב ולכן פונים לחברה מקצועית. אך לעיתים ישנם הרוצים לצבוע את הדירה בעצמם. אנחנו ב'מרכז לצביעת דירות' מעודדים זאת ומגישים ומנגישים לכם מחשבון לצביעת דירה, כדי שתוכלו לתכנן במדויק את הצביעה שלכם.

למה חשוב להשתמש במחשבון צביעת דירה?

משום שרוב האנשים לא באמת יודעים כיצד לחשב את כמות החומר לו הם זקוקים. ואז קורים אחד מ-2 הדברים: או שקונים הרבה יותר חומר משצריך ומבזבזים כסף לשווא או שקונים מעט מידי ונתקעים באמצע העבודה, תוך ניסיון לשחזר ולחפש את הצבעים הנדרשים, בזמן שהעבודה מתעכבת והבית נשאר הפוך. אגב, מחשבון לצביעת דירות יעיל גם אם אתם מתקשרים עם קבלן או חברה לצביעה. כך תוכלו לחשב, כמה באמת חומר נדרש ותמנעו מחאפרים ומנצלנים- לעבוד עליכם.

צבעים לדירה

איך פועל מחשבון לצביעת דירה?

הנתון החשוב ביותר הוא גודל השטח הנצבע במטרים רבועים. לצורך הדוגמא, ניקח חדר בודד בגודל 2 על 4 מטרים ובגובה 3 מטר. שטח הקירות המיועד לצביעה יהיה לפיכך: 2X4X3=24 מ"ר.

כעת נעבור לחשב את כמות הצבע הנדרשת בליטרים: בחנויות ניתן למצוא דליי צבע בנפחים משתנים. ישנם פחים בני 1 ליטר וישנם גדולים מאוד בני 18 ליטרים ובטווח שביניהם עוד גדלים אחרים.  צבעים מקצועיים מדגישים כלל אצבע: שטח כיסוי של צבע ממוצע הוא כ-7 מ"ר לליטר. לפיכך, אם אנו רוצים לצבוע למשל דירה בגודל 140 מ"ר, נצטרך להשתמש בכ-20 ליטר. 

כעת נוכל להחליט האם לקנות גלון של 18 ליטר ועוד גלון של 3 ליטר או לקנות 4 גלונים של 5 ליטר או 2 גלונים בני 10 ליטר או כל תצרף אחר. חשוב לזכור, שבאופן טבעי, גלונים גדולים של צבע, יעניקו מחיר טוב יותר פר ליטר, מאשר גלונים קטנים.

ככלל, צריך לזכור כי כשאנו עושים חישוב זה, אנו לוקחים בחשבון גם את הדלתות והחלונות, שאיננו צובעים בפועל והינו צריכים להחסירם. אך ההמלצה היא בכל אופן, תמיד לקחת מעט יותר צבע ואפילו לשמור אותו לאחר הצביעה. כך, יהיה לכם ספייר, אם תתקלו בבעיה וכן אם נרצה לתקן או לחדש, למשל במידה ויתלכלך חלק מהקיר, לא נצטרך לרדוף מחדש אחרי הצבע ונשתמש במה ששמרנו.

דברים נוספים לגבי מחשבון לצביעת דירה

יש לשים לב, כי אם אנו רוצים לצבוע את התקרה' יש לחשב את גודל החדר במטרים, 2X4  במקרה שלנו ולקנות עבורה צבע ייעודי לתקרה. אותו הדבר במידה וצריך להשתמש בצבע מקשר או בחומר שפכטל, תחבושות גבס וכד'. 

עוד יש להביא בחשבון, כי התוצאה שקיבלנו במחשבון לצביעת דירה בזול, תצטרך להכפיל את עצמה, במידה ונדרשת שכבת צבע כפולה וכן להשתנות במידה ונרצה לצבוע בגוונים שונים, קירות שונים בחדר אחד.

 

מחיר צביעת הדירה

מחשבון לצביעת דירה יכול לספק לכם את כמות הצבע שתצטרכו אך לא יכול לספק לכם מחיר מדויק. זה נקבע על פי מחירי חברות ומותגי הצבע, מבצעים משתנים בחנויות וכמובן סוג הצבע, הגוון, תפקידו ואיכותו. באופן כללי, נמליץ שלא להתפשר על איכות הצבע. 

כמו כן, יש להביא בחשבון את העולם המשלים לצבע, כמו מברשות, רולרים, מגשי צבע, חומרי ניקוי, יריעות למניעת לכלוך וכמובן את עלות הניקוי בסיום הצביעה. יש לקחת בחשבון גם את עלות עבודת ההכנה וכן תיקונים קריטיים טרום הצביעה (יבוש רטיבות, עבודת טיח, שפכטל, חבישת סדקים וכד').

לאחר שתעשו את חישוב העלות של צביעת הבית באופן עצמאי, על כל הכרוך בכך ותגיעו להבנה עצמית כי אתם מסוגלים להתמודד עם המטלה הפיזית, תוכלו להשוות מול המחיר של צביעת דירה על ידי חברת צביעה. מחיר שכזה נגזר מגודל בדירה, מצבה ועבודות התיקון שיש לבצע בה וכן מסוגי הצבע והבקשות הייחודיות שלכם. עבודת צביעה ממוצעת בדירה ממוצעת בת 4 חדרים, במצב טוב, תהיה החל מ-4000 ₪. 

מחיר זה כולל כמובן גם צביעת מקומות קשים ופחות נגישים כמו מטבח וחדר אמבטיה וכן אחריות על הצביעה, שמירה על החפצים והרהיטים וכן ניקיון מלא של הדירה בסיום העבודה.

המרכז לצביעת דירות, הינה חברת צביעה מובילה, מנוסה ואמינה, הדוגלת בשקיפות ובהוגנות. נשמח לסייע לכם בכל שאלה וכן להציע לך, במידה ותרצה, הצעה אטרקטיבית לחידוש הדירה שלכם.

ראו גם: צביעת חדרי ילדים

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!