תיקון קיר עם רטיבות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

מדריך תיקון קיר עם רטיבות

בניגוד למה שרבים חושבים, קיר עם רטיבות אינו נמצא רק באמבטיה. למעשה, קירות כאלו מתגלים גם במטבחים ובכל קירות הבית, חיצוניים או פנימיים. הנטייה היא לחשוב שגשם מחלחל הוא הגורם לרטיבות בקיר, אך למעשה, הנזילות והרטיבות יכולות להגרם משלל סיבות חיצוניות ופנימיות, בחורף אך גם בקיץ.

קיר עם רטיבות מקור לבעיות רבות

קיר אם רטיבות מהווה בעיה אסתטית קשה, כאשר הוא מתחיל להתקלף, לשנות צבע או להשיר אותו. אך מלבד זאת, הוא מהווה גם פגיעה בגל נושא הבידוד של הבית, וכן בעיה בטיחותית, בהיותו מכה קשה לחוזק המבנה, וכן בעיה הגיינית ואפילו בריאותית. העובש, הטחב והפטריות מזיקות לנו ולנשימה שלנו.
תיקון קיר עם רטיבות אינו פשוט כלל ועיקר ולצורך עבודה מושלמת ופתירת הבעיה דרושה עבודה יסודית ומקצועית. אולם היא חייבת להיעשות ובהקדם האפשרי. רטיבות בקיר אינה נתחמת לאזור מסוים אלא ממשיכה להתפשט ולהזיק לאזורים סמוכים אליהם מחלחלת הרטיבות. ככל שנקדים לבצע תיקון לקיר עם רטיבות, נגביל את הבעיה ואת העלויות הכרוכות בפתרונה.

הסיבות לרטיבות קיר

ישנן סיבות רבות הגורמות לרטיבות בקיר. היא יכולה להיווצר בעקבות בעיות איטום בקיר חיצוני או בעקבות איטום לא טוב סביב פתחים כמו חלונות. המים יכולים לחדור גם בעקבות בלאי של בידוד ואיטם ישנים וסדקים הנפערים בהם וכן מאיטום לא טוב של הגג ואפילו איטום לא טוב המאפשר למים לחדור מתחת לרצפה ומשם לעלות למעלה דרך הקירות. הרטיבות יכולה להגרם גם בעקבות נזילה מצנרת מקולקלת העוברת בתוך הקירות או בגלל לחות גבוהה וחוסר אוורור בבית.
יהיו הסיבות אשר יהיו, בעת תיקון קיר עם רטיבות ישנה חשיבות רבה לאיתור הבעיה עצמה ופתירתה מהיסוד ולא רק צביעה שטחית שרק תסתיר אותה. חשוב לדעת, שלעיתים נראה את הרטיבות באזור מסוים בקיר אבל למעשה זוהי רק התגלותה החיצונית. המקור עצמו לחדירת הרטיבות יהיה באזור אחר. לכן יש חשיבות רבה לבעלי מקצוע, המומחים באיתור הרטיבות ולא רק בטיפול בה.

איך מבצעים תיקון קיר עם רטיבות?

כפי שאמרנו, ראש וראשון הוא נושא האיטום ומניעת הרטיבות העתידית. לאחר מכן יש לבצע קילוף של הטיח הרטוב ולבצע פעולות ייבוש מתקדמות. אם לא נייבש את המקום לחלוטין, הרטיבות תמשיך להשפיע גם מתחת לצבע החדש. חשוב ביותר לגרד ולהשמיד את כל מרבצי העובש והפטריות. כדאי לעשות זאת באמצעות חומרי ניקוי חזקים ואקונומיקה ולשפשף היטב גם אזורים סמוכים, שכרגע נקיים מהפטריות והטחב.
לאחר היבוש ומילוי הסדקים שנוצרו וביצוע הטיח החדש, יש לבצע החלקה של השטח לצורך האסתטי וצביעה מחדש בכמה שכבות. במקומות מועדים, יש לבצע צביעה בצבעים מיוחדים המונעים רטיבות והיווצרות עובש ופטריות.מחיר עבודה מקצועית ויסודית של תיקון קיר עם רטיבות יהיה החל מ-1500 ₪ ותלוי בהיקף הנזק ובגודל הקיר והנדרש לבצע.
'המרכז לצביעת דירות' מתמחה בעבודות צביעה ואיטום וביצוע עבודות תיקון קיר עם רטיבות באיכות גימור גבוהה. צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותך בכל עניין וצורך.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!