צבע ביתך בזול 5 טיפים שיחסכו לך אלפי שקלים! (אל תפספסו)

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

אין הרבה דברים מרשימים, משמחים ומענגים כמו בית או דירה שנצבעו מחדש. הכל משדר רעננות וניחוח חדש ובוהק. אך רבים נרתעים מלבצע את צביעת הבית וגורמים לו להיראות מוזנח וישן. הפחד הוא כי צביעת הבית מחדש תהיה כרוכה בעלויות גבוהות ומכבידות. בפועל, לא זה חייב להיות המצב. מומחי 'המרכז לצביעת דירות' מגישים לכם את המדריך 'צבע ביתך בזול.

קודם כל, חשוב להבין כי משתנה עיקרי בחישוב עלויות הצביעה, הוא הבקשות הייחודיות שלכם. אם אתם רוצים כמה גוונים שונים לקירות שונים- המחיר יעלה. כנ"ל אם תרצו צביעה דקורטיבית או מיוחדת. אבל מצד שני- לכו עם החלומות שלכם- גם אם זה יעלה קצת יותר. ההרגשה בסוף הצביעה תהיה שווה את זה.

מחיר צביעת דירה ב{HEBROW}

צבע ביתך בזול על ידי מניעת הזנחה

רבים נוטים להזניח את מצב הקירות. לאפשר לקילופים וסדקים להתפתח. לא לטפל באופן מיידי ברטיבות ובהיווצרות עובש ולראות אותם מתפשטים לקריות סמוכים וכן לא להיזהר בעת הזזת חפצים ולפגוע איתם בקירות, פגיעות שידרשו גם עבודת טיח ושפכטל שייקרו את העלות. שמירה על הבית וצביעה תדירה יותר, תהיה משתלמת יותר בטווח הארוך.

צבע ביתך בזול ואל תקנה סתם

הבזבוזים הגדולים ביותר של כסף, בכל הנוגע לצביעת דירה, נובעים מקניית חומרים וכמויות צבע מופרזות. מומלץ להשתמש במחשבונים לצביעת דירה, היכולים לספק תמונה על כמויות הצבע הנדרשות. תמיד מומלץ להשתמש בציוד טוב ואיכותי אבל מיותר לקנות ציוד שלא נדרש לצביעה ביתית חד פעמית. זה לא שאתם הופכים לצבעים במשרה מלאה.

צבע ביתך וזול ואל תשתולל

אמרנו מקודם ללכת עם החלום שלכם ואנחנו עומדים מאחורי זה גם כעת. אבל חשוב לזכור, שאין ממש צורך שהבית שלכם יראה כמו ציור של פיקאסו. המחיר מושפע מהגוונים, הטקסטורות והצבעים השונים שאתם משתמשים בהם ואם תצבעו כל קיר בצבע אחר, המחיר יאמיר בצורה לא פרופורציונית. יש לזכור, כי הפיכת קיר שהיה צבוע בצבע כהה לכזה שצבוע בצבע בהיר, תייקר את המחיר, כי סביר ותצטרכו לצבוע ב-2 שכבות לפחות.

צבע ביתך בזול וחסוך את הניקיונות

עבודת הצביעה אינה מסתיימת עם סיום העברת המברשת על הקיר. יש לבצע ניקיון יסודי של כלל חלקי הבית והסרת שאריות הצבע מהרצפה, המשקופים וכד'. ישנם עלויות גם לחלק זה בין אם תבצעו אותו בעצמכם או באמצעות עוזרות בית ואם אפשר לחסוך בהוצאה זו- אז למה לא. הקפידו להניח יריעות או עיתונים על הרצפה למניעת לכלוכה וכן הרחיקו חפצים ורהיטים, שלא יפגעו מהצבע.

צבע ביתך בזול- גם עם חברה מקצועית

ברור שצביעה באמצעות חברת צביעה תהיה יותר יקרה מאשר צביעה באופן עצמי,  אם כי חשוב לזכור ולברר אם עצמנו, האם נרצה להיכנס בכלל להרפתקה של צביעה באופן עצמי. בכל מקרה, ניתן לבצע צביעת ביתך בזול גם באמצעות חברה אך מנגד, אל תתפתו אחרי קבלנים פירטיים או מעכרים, המבטיחים לצבוע את כל הבית רק ב-1000 ₪. סביר וכאלו יחסכו עליכם בחומרים ובאיכותם, במקום שאתם תהיו אלו שחוסכים.

צוות מומחי 'המרכז לצביעת דירות' חושבים שצביעת בית מחדש לא צריכה להיות יקרה במיוחד וכי ניתן לצבוע את ביתך גם בזול. נשמח להעניק לך סיוע ולהציע לך הצעה משתלמת ואטרקטיבית, שאינה מתפשרת על איכות הצביעה.

ראו גם: כמה עולה לצבוע בית פרטי?

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!