צביעת חדר מדרגות מחירון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

חדר המדרגות דורש מדי פעם צביעה מחדש. עוברים בו כל הזמן ילדים, מבוגרים ולא פעם גם חפצים (ושקיות זבל). כל אלו נוגעים בקירות וגורמים ללכלוך. חדרי המדרגות מאתגרים מבחינת מלאכת הצביעה בשל הצורך להגיע לחלקים השונים, המדרגות שהופכות את הקיר ללא רציף וכמובן הצורך להגן עליהן.

חיפוש אחר צביעת חדר מדרגות מחירון יכול להעלות תוצאות שנעות סביב מאות שקלים לכל קומה. עם זאת, המחירים יכולים להשתנות בין בניין אחד לאחר וזאת בשל מספר מרכיבים.

המרכיבים שמשפיעים על הצעת המחיר לצביעת חדר המדרגות

יכולים להיות מספר מרכיבים אשר ישפיעו על הצעת המחיר שתינתן עבור צביעת חדר המדרגות. בכל מקרה, לא כדאי אף פעם לקבל הצעת מחיר בטלפון אלא לבקש מאנשי המקצוע שיגיעו לבניין, יבינו מה נדרש מהם וייתנו הצעה בהתאם.

מצב הקירות

בניינים רבים עוברים טיפול ותחזוקה באופן קבוע. וועד הבית מסודר או החברה המנהלת דואגת לבקר במקום וכל מקרה של נזילה ופגיעה מטופלים בהקדם. במידה והקירות נמצאים במצב טוב ואין עובש, נזילות או התקלפות, המחיר יהיה נמוך יותר מכפי שהוא יהיה במקרה שיש צורך לבצע תיקונים שייקחו זמן רב. ככל שהמצב של הקירות טוב יותר כך המחיר יהיה נמוך יותר לכל קומה.

סוג הצבע בו יעשה שימוש

פעמים רבות אנשים בוחרים לצבוע את חדרי המדרגות בסיד. העלות נמוכה באופן משמעותי בהשוואה לצבע אקרילי או פלסטי. עם זאת, הסיד נראה פחות מרשים וקשה יותר לנקות אותו. הצבע האקרילי אשר משמש בדרך כלל לצביעת הבית, יכול להתאים לחדר המדרגות, להעניק מראה נקי ואפשר לעבור עליו בעת הצורך עם מטלית לחה ולנקות אותו. כדאי לבקש הצעת מחיר עבור צביעה בסיד ועבור צביעה בצבע איכותי.

כמות הקומות

לעתים איש המקצוע ירצה לקבל את העבודה וייתן הנחה בבניינים גבוהים כיוון שהעבודה משתלמת יותר כשיש יותר קומות (הוא לא צריך לדאוג לעוד עבודת שיווק ויכול לבצע יותר עבודה בכל יום כיוון שלא נדרשת נסיעה). הבנה כי גורם זה יכול להשפיע על צביעת חדר מדרגות מחירון יכולה להסביר למה בניין אחד, גם באותו רחוב, יקבל הצעה מסוימת ובניין אחר יקבל הצעה אחרת.

צביעת חדר מדרגות מחירון ובחירת אנשי מקצוע

בפניה לאיש המקצוע יש לשים לב לשני דברים. הראשון הוא שהמחיר שלו תואם את המחירונים שהגיוני לבקש לחדרי מדרגות. אם הוא מציע מחיר נמוך או גבוה במיוחד, יש להבין מדוע ישנו פער גדול. הדבר השני שיש לשים לב אליו הוא הניסיון של בעל המקצוע. אם הצבעי מעולם לא ביצע צביעה של חדרי מדרגות, לא בטוח שהוא יבין כמה העבודה מורכבת ולכן לא בטוח שיוכל לבצע אותה. המרכז לצביעת דירות מזמין אותך ליהנות ממחירים משתלמים ואנשי מקצוע מנוסים, אכפתיים ויסודיים.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!