צביעת חדרים – לבד או עם בעל מקצוע?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צביעת הקירות יכולה, בתיאוריה, להתבצע על ידי כל אחד ואחת. ניתן למצוא היום צבעים איכותיים כמעט בכל חנות המציעה כלים לשיפוץ ועיצוב הבית ולא נדרש אישור מיוחד כדי לבצע את העבודה. אם החלטתם לשנות את המראה הנוכחי של אחד החדרים (או יותר מכך), יכולה לעלות אצלכם השאלה האם לבצע את העבודה לבד או להיעזר בבעל מקצוע. בכתבה זו נבחן את היתרונות והחסרונות ונעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם.

לבצע את צביעת החדרים לבד

היתרון הגדול ביותר של צביעת חדרים באופן עצמאי הוא בחיסכון בעלויות אנשי המקצוע. בנוסף, אפשר לבצע את הצביעה בכל יום בשבוע ובכל שעה של היום. למי שיש פנאי, נכונות לבצע עבודה יסודית וכוח לצביעה, יכול להיות שזה יהיה הפתרון הנכון.

יש לשים לב כי בכל צביעה יש לשמור על החדר, החפצים ולתקן את הקיר לפני תחילת העבודה. ישנם אנשים שמדלגים על שלב זה ולכן לא מקבלים את התוצאות שהיו רוצים. היום ישנם חומרים איכותיים, גם לאיטום הסדקים והחורים שבקיר וגם לצביעה. אם החלטתם לבצע את הצביעה בעצמכם וזו הפעם הראשונה שלכם כדאי שתסתכלו על הדרכות ברשת ואפילו בחנות המקצועית.

צביעת חדרים עם בעל מקצוע

בעל מקצוע צריך לצבוע את החדר ביסודיות. עליו לפנות את החפצים או להניח אותם במרכז החדר ולהגן עליהם. לאחר מכן יהיה עליו לנקות ולטפל בקיר, בסדקים ובחורים. ברגע שהחומר יתייבש הוא יוכל להניח שכבת פריימר ראשונה ואז את הצבע המיועד לכל אחד מהקירות. ככל שמדובר בבעל מקצוע מנוסה יותר, כך הוא יוכל לבצע עבודות מורכבות ומיוחדות כמו שילוב דוגמאות על הקיר ובין מספר צבעים.

נכון להגיד כי בעל המקצוע יבקש תשלום בעבור העבודה, אך זו תהיה מקצועית, נקיה ובמידה ונבחר האיש הנכון למשימה, התוצאה תהיה מרשימה. כדאי לשים לב כי פעמים רבות איש המקצוע יכול לרכוש עבורכם את הצבע במחיר זול יותר מכפי שתוכלו לרכוש בעצמכם. לכן, לא פעם הפער במחיר בין ביצוע העבודה לבד לבין פניה לצבעי, אינו גבוה כפי שנדמה בתחילה.

פניה לצוות מקצועי

אפשר לראות שישנם יתרונות לעבודה העצמית ולעבודה עם איש מקצוע. נקודה חשובה שיש לשים לב אליה היא בחירה נכונה של האיש המתאים לעבודה. כדאי תמיד להעדיף צבעי מנוסה בתחום צביעת חדרים עם לקוחות ממליצים ושיכול לבצע גם עבודות מורכבות (אם תרצו בכך). עליו להכיר את החומרים השונים הקיימים בשוק ואף להמליץ על אילו שיתאימו לקירות הבית שלכם.

המרכז לצביעת דירות מתמחה בתחום הצביעה. צוות מקצועי עומד לרשותכם וישמח לבצע צביעה בצבע יחיד או בשילוב של שלל צבעים ודוגמאות על הקיר. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר, לשמוע את ההצעה שלנו וליהנות מהשירות.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!