צביעת דלתות פנים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צביעת דלתות פנים – תתחדשו בקלות.

בדרך כלל, רובנו, נחדש את דלתות הפנים הבית בעת ביצוע שיפוץ מסיבי וכולל בדירה. אבל בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מבצעים צביעת דלתות פנים כחלק מתהליך עיצובי, המאפשר להקנות לבית מראה חדש, בקלות ובנוחות. דלתות הפנים, בשל היותם גדולים וגלויים לעין, מהווים אלמנטים עיצוביים מרשימים. חידוש שלהם, לא חייב אם כן להעשות רק כאשר הצבע דוהה אלא יכול להשתנות בקלות ובמחיר משתלם, ולאפשר להלביש את הבית בגוונים חדשים מעת לעת.
צביעת דלתות פנים, מעבר לקלות שבה, יכולה להתבצע על כל סוגי הדלתות: דלת עץ, פורמייקה, פורניר, פלסטיק או פולימרים מתקדמים ואפילו דלת מתכת ופלדה וכוללת כמובן גם את המשקופים. החשיבות היחידה היא התאמת סוג הצבע לחומר ממנו עשויה הדלת.

צביעת דלתות פנים: עצמאית או באמצעות קבלן צבע?

צביעת דלתות פנים בשיטת עשה זאת בעצמך אינה קשה במיוחד וניתנת לעשייה על ידי כל אחד. אלא שיש כאן כמה טריקים, שכדאי לחשוב עליהם לפני. בניגוד לצביעת קירות, שהצביעה יכולה להיות גסה יותר, צביעה של דלת מחייבת דיוק ועדינות רבים. אסור שיקרה מצב בו הצבע לא אחיד, יופיעו נזילות צבע וגושי צבע בולטים וכל משיכת מברשת שלא הייתה מדוייקת או שהשאירה פסי מריחה על הדלת- תראה בבירור.
בצביעת דלתות פנים יש חשיבות רבה להקפדה על קוצו של יוד ועל רמת הגימור. התהליך כולו דורש סבלנות רבה משולבת בעבודה מדודה ואיטית. אם תהליך כזה מתסכל אותך- אל תתחיל איתו. בנוסף, הקפד על רכישת עזרים מקצועיים ולא כאלו שמוכרים בזול. מברשת איכותית, רולר מקצועי, או מרססת, יקרים אך שווים את מחירם בזהב.
תהליך צביעת דלתות פנים
בניגוד למה שחושבים, צביעת דלתות פנים אינה רק מריחת צבע וגמרנו אלא כוללת שלבים רבים. אבל קודם כל, הכל מתחיל בבחירת הצבע. כיום חברות רבות מציעות מניפות צבעים במבחר גוונים עצום, כך שוודאי תמצאו את המתאים לכם. אך כאמור, בדקו האם הצבע מתאים לחומר הדלת שלכם והאם נדרשים צבעים נוספים כמו צבעים מקשרים, צבעי יסוד וכד'.
עבודת ההכנה שנעשית לפני תהליך הצביעה תחסוך לכם זמן רב ועצבים בהמשך. הקפידו לכסות אזורים סמוכים לאזור הצביעה, שאינכם רוצים לצבוע, באמצעות יריעות מודבקות. אם ניתן לפרק את הדלת ממקומה- כדאי לעשות זאת. צביעת הדלת כאשר היא שוכבת יסודית יותר, מאשר היא עומדת אנכית.
לאחר מכן מגיע שלב התיקונים והשיוף. זהו לא שלב הכרחי אך מומלץ מאוד לקבלת תוצאה איכותית. באמצעות מלטשת ידנית או מכנית, יש להסיר צבע ישן, קילופים ופגיעות בעץ ולהחליק אותו. פגעים, חורים ומכות יש למלא באמצעות מרק ייעודי, לחכות ליבוש ולשייף.
לאחר מכן מגיע שלב הצביעה. יש לעשותו ביד בוטחת ומוקפדת, כדי למנוע כתמים, טפטופים או סימני מריחה שיפגעו ביופי הדלת. ושוב, כדאי להקפיד מאוד על איכות המברשות או הרולרים. במקרים רבים, ההמלצה היא לבצע שתי שכבות של צבע לקבלת מראה אחיד ויפה יותר.
המחיר של צביעת דלתות, ע"י בעל מקצוע, נקבע כמובן על פי מספר גורמים, כגון סוג הדלת והמצב הנוכחי שלה. אולם בגדול ניתן לומר כי מחיר ממוצע יחל מ-400 ₪ לדלת.
'המרכז לצביעת דירות', מספק שירותי צביעה לכל הבית, כולל התמחות בחידוש וצביעת דלתות פנים וחוץ. נשמח להעניק לך הצעת מחיר משתלמת לצד עבודה מקצועית ואיכותית.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!