צביעת דירה 4 חדרים למראה חדש לבית החברה המובילה בישראל!

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צביעת דירה 4 חדרים או יותר היא אחת הפעולות שמחזירות לה את המראה החדש. הצבע יכול להגיע בגוונים שונים ושלל אלמנטים. אם הקיר שלך מתקלף, נמאס לך מהציורים שמופיעים על הקירות מאז שהילדים קטנים או שפשוט החלטת לרענן את העיצוב של הבית, זה הזמן לעשות את השינוי.

צביעת דירה 4 חדרים במספר שלבים

צביעת הדירה תתחיל תמיד בסידור הבית. למעט צביעה במעברים בין דירות או לאחר סיום הבניה, יש לדאוג לכך שהבית יהיה מוכן לפעולה ולשם כך לכסות את הרהיטים והחפצים. לפני שאפשר יהיה להגיע לשלב הצבע, חשוב לעבור על כל הקירות, לסגור חורים שנוצרו עם השנים (אם במכוון כמו במצב של תליית תמונה ואם שלא במכוון) ולשייף את הקיר.

לאחר שהקירות מוכנים אפשר לעבור עם שכבת הצבע הראשונה ולאחר ההתייבשות עם השנייה. תוך כדי עבודה יש להקפיד על ניקיון ובמידה וצבע מטפטף על הרצפה, לעבור עליו מיד עם סמרטוט רטוב. בסיום העבודה יש לעבור שוב על כל חלל ולבדוק כי הוא נקי. בסיום העבודה ניתן להסיר את הכיסוי ולהחזיר את כל הרהיטים למקומם.

צביעת דירה

הצבעים אשר משמשים היום לצביעת הקירות בטוחים לחלוטין ואם נשאר ריח הוא מינימלי. ניתן לפתוח חלונות כדי לאוורר את הדירה, אך אין כל מניעה מכניסה לבית מיד בסיום הצביעה והמשך בשגרה. כמובן, יש לבקש מאנשי המקצוע לבחור בצבעים איכותיים שיעניקו לקיר מראה יפיפה ושכבת הגנה שתחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

אפשרויות וטכניקות צביעה

הצביעה הסטנדרטית כוללת צביעה אחידה של קירות הבית בצבע לבן או קרוב אליו, אך היום ברור שאפשר לעשות שלל עבודות בתהליך ולהשיג מראה מעוצב ייחודי בכל דירה ובכל חדר. האפשרויות מתחילות בצביעה של אחד הקירות בצבע שונה מהשאר וזאת כדי להשיג קונטרסט וגיוון. היום הקירות בכלל לא צריכים או אמורים להיות לבנים וקשת הגוונים מרהיבה ולכל חלל אפשר להתאים את הצבע שלו.

מבחינת טכניקות הצביעה, אפשר לשלב בין צבעים בקיר יחיד, ליצור מסגרות ולבחור בצבעים מיוחדים. למשל אם מדובר בצביעת חדרי ילדים אפשר לצבוע בצבעים מנצנצים. ישנם גם צבעים מגנטיים שיכולים להשתלב במטבח או בחלל העבודה כאשר מעל הצבע אפשר לצבוע בכל צבע סטנדרטי.

בבחינת האפשרויות יש לייחס חשיבות גם לחדרים הרטובים ולבקש מאנשי המקצוע שהצבע יתאים להם. על הצבע להגן על הקיר מפני הלחות שבחלל. צבע אקרילי או פלסטי המתאים לחדר הרחצה יהיה אידאלי ויישאר זמן רב על הקיר ויעניק מראה איכותי.

לבחור את בעלי המקצוע הנכונים

עבודת הצביעה היא אינה עבודה פשוטה והיא דורשת תשומת לב, אכפתיות ולעתים גם יצירתיות. המרכז הישראלי לצביעת דירות ישמח לעמוד לרשותך עם אנשי מקצוע מנוסים, צבעים המתאימים לכל חלל בבית ולתת לך הצעת מחיר המתאימה בדיוק לדרישות שלך.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!