צביעת דירה שכורה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

צביעת דירה שכורה

צביעת דירה שכורה היא עניין הכרחי שיש לבצע אותו בשגרה או לפחות כל פעם שהדייר שלנו עוזב לפני שאנו משכירים אותה לדייר הבא. יש חשיבות מאוד גבוהה לצביעת דירה שכורה משום שלא משנה כמה השוכרים שלנו ישמרו על הדירה, תמיד יהיו על הקירות כתמים, סימנים ולעתים גם קילופים של הטיח, בעיקר עם השוכרים שלנו הם משפחה עם ילדים קטנים ו/או בעלי חיים. יש שתי אפשרויות כשמדובר בצביעת דירה שכורה. האחת היא לצבוע את הדירה מיד עם עזיבתם של הדיירים הקודמים והשניה היא צביעתה כשכבר השכרנו את הדירה לדיירים אחרים, עוד לפני שהם נכנסים לדירה.

מי אחראי על צביעת דירה שכורה?

כאשר חוזה השכירות מסתיים הרבה פעמים עולה השאלה לגבי מי אמור לצבוע עכשיו את הדירה. אז זה מסוג הדברים שאמורים להיות מתואמים ביניכם לבין השוכרים מראש עוד בשלב החתימה על החוזה. אין במדינת ישראל שום חוק שמסדיר את הנושא הזה באופן חוקי ובכל דירה ההסכם הוא שונה לגמרי. זה בדיוק הזמן לחזור אל חוזה השכירות שלכם ולבדוק האם אי שם לפני שנה, שנתיים או שלוש, חתמתם על סעיף שמחייב אתכם לצבוע את הדירה. יחד עם זאת, מכיוון ורוב האנשים לא רוצים לעשות צרות וגם לא מחפשים לריב אם קיבלתם את הדירה שלכם במצב טוב וכעת כשאתם עומדים לעזוב יש המון סימנים, לכלוך ואולי אפילו חורים בקיר, כדאי להחזיר את הדירה במצב טוב ממש כמו שקיבלתם אותה.

איך מומלץ לצבוע את הדירה בסיום השכירות?

כמובן שיש שתי שיטות לצבוע דירה כמעט כמו כל דבר אחר שאנחנו צריכים לעשות בבית שלנו. האחת היא בעצמנו בשיטת עשה זאת בעצמך והשנייה – באמצעות צבעי מקצועי. כמובן שלכאן או לכאן יש שיקולי זמן, שיקולים כלכליים ועוד כל מיני שיקולים שכדאי לקחת בחשבון. אם אתם ממש לא רוצים להוסיף עוד הוצאות למעבר שלכם, תוכלו לצבוע בעצמכם, אך אם אין לכם את הזמן להתעסק עם מטלות נוספות ואתם צופים המון התארגנויות ותמרונים בין הבית, לעבודה והילדים, כדאי לבחור צבעי מקצועי למשימה.

צביעת דירה שכורה מראה על רצינות ואכפתיות מהנכס

במידה ואנו מספיקים לצבוע את הדירה לפני שאנחנו מראים את הנכס לדיירים פוטנציאליים, הדבר מראה קודם כל על רצינות שלנו בתור בעלי הנכס וכי חשוב לנו שהדירה תיראה במיטבה ולכן אנו דואגים שכבר עוד לפני מעמד החתימה על חוזה השכירות, כאשר אנו מראים את הדירה, היא נראית טוב, נראית מחודשת ומוכנה להשכרה. למעשה, הדבר מושך שוכרים פוטנציאליים איכותיים שמבינים שמדובר בבעל בית רציני. במידה ולא הספקנו לדאוג שהדירה תהיה צבועה, רצוי לומר לשוכר הפוטנציאלי כאשר אנו מראים לו את הדירה שלפני הכניסה שלו לדירה אנו מתחייבים לצבוע את הדירה. לעיתים ישנה הסכמה עם השוכרים שהם מקבלים דירה צבועה ומסוידת והם צריכים גם להחזיר אותה חזרה לבעל הדירה צבועה ומסוידת.

כמובן שחשוב שהדירה לא רק תהיה מסוידת אלא עלינו לבדוק בתור בעלים של נכס לכל שאר תהליכי התחזוקה של הדירה כמו למשל טיפול ברטיבויות ונזילות, ברזים שנוזלים, לראות שהמזגנים עובדים כמו שצריך, שהתשתיות תקינות וכדומה. מומלץ מאוד לסכם עם המשכיר החדש את כל הדברים הללו וגם לעגן הכל בחוזה כתוב ומסודר.  אם לשוכרים העתידיים יש כל מיני בקשות בדירה עצמה כמו למשל צבעים מסוימים, אפשר להעביר את האחריות אליהם, לאפשר להם לצבוע את הדירה איך שהם היו רוצים, בעיקר אם מדובר בהשכרת דירה לטווח הארוך.

טיפים לצביעת דירה שכורה

כאשר אתם מחפשים צבעי בכדי שיבצע עבורכם צביעת דירה שכורה רצוי לשים לב למספר דברים. שימו לב שהצבעי משתמש בצבע אקרילי לצביעת קירות הבית, שכן הצבע האקרילי שומר טוב יותר על הקיר, קל יותר לנקות אותו והוא נראה יותר טוב על הקיר מבחינה אסתטית ועיצובית. מעבר לכך חשוב לשים לב לעבודת ההכנה של הצבעי שכן עליה להיות יסודית כאשר היא תתחיל כבר בהכנה של הדירה עצמה לתהליך הצביעה עם כיסוי כלל הרהיטים של הבית על מנת שלא יתלכלכו, במידה ומדובר ברהיטים של הדירה כמובן. אנו ממליצים לכם לצבוע את הדירה בשתי שכבות כי ככה הצבע מחזיק יותר זמן מעמד והמראה יותר אסתטי.

לאחר מכן מתחילה ההכנה המקצועית של הצבעי שכוללת סתימת חורים בקירות, שיוף הקירות, הכנת קירות האמבטיה במידת הצורך ויש צורך לבצע טיפול נגד עובש ורטיבויות קיימות בקיר ועוד. יש הבדל מאוד גדול גם בתהליך הצביעה וגם במחיר אם מדובר בצביעה רגילה בלבד או אם יש צורך בתיקונים. במידה ויש סימנים של נזילות או רטיבות כמו למשל קילופים של הטיח, הופעה של עובש, ריח של טחב, שינוי צבעי המרצפות, חשוב מאוד קודם כל לאתר את מקור הנזילה או הרטיבות לתקן אותה ורק אחר כך לבצע עבודות צבע.

מעבר לכך חשוב לבקש הצעת מחיר קונקרטית ומדויקת שתכלול את כל המרכיבים של העבודה כולל חומרים והעבודה עצמה כמובן. דבר נוסף שחשוב לוודא עם הצבעי בטרם הוא מתחיל במלאכת צביעת הדירה שלכם היא תקופת האחריות שהוא נותן לכם על הצביעה. בדרך כלל צבעי ייתן לפחות שנה אחת של אחריות על העבודה שלו כאשר האחריות כמובן לא תקפה במקרים של רטיבות, נזילות או שהילד החליט לצבוע את הקיר בצבעי גועש. כדי גם לבדוק מול בעל המקצוע כמה זמן ייקח לו לסייד את כל הדירה, שכן לעתים צביעה זו משפיעה על כניסת הדיירים החדשים לדירה.

נכנסים לדירה חדשה ורוצים לצבוע אותה? סכמו הכל מראש עם בעל הנכס

משפחות רבות בוחרות להשכיר דירה לטווח הארוך. הן חותמות מראש על חוזה לשלוש אפילו ארבע או חמש שנים משום שבאותה שכונה הילדים גם הולכים לגנים ולבית הספר. שם החיים שלהם. במקרים כאלה השוכרים רוצים להשקיע בעיצוב וצביעת הדירה ולא מסתפקים רק בצבע לבן משעמם. אם גם אתם חושקים שהדירה שלכם תהיה מדהימה, סכמו זאת מול בעל הנכס ותוכלו לעשות עם הצבע עולם ומלואו.

מה המחיר של צביעת דירה שכורה?

המחיר של צביעת הדירה משתנה כמובן מדירה אחת לשניה ותלוי במגוון רב של פרמטרים כמו גודל הדירה, מצב הדירה, התכולה של הדירה ומורכבות העבודה, כמו למשל עבודה עם מספר גוונים של צבעים וכדומה. צביעה של דירה שכורה כולל תקלה, תעלה יותר בהשוואה לצביעת דירה ללא התקרה. במידה ויש פריטים עשויים גבס כמו למשל נישות, ספריות וכדומה, המחיר גם כל יעלה. ככלל מחיר צביעת דירה שכורה בת שני חדרים תעלה לנו בין 2500 ש״ח ל- 3000 ש״ח. מחיר צביעת דירת שלושה חדרים ינוע בין 3500 ש״ח ל- 4500 ש״ח בעוד צביעת דירת ארבעה חדרים תעלה לנו בין 4500 ש״ח ל- 6000 ש״ח. צביעת דירת חמישה חדרים תעלה לנו בין 6000 ש״ח ל- 7000 ש״ח.

מחפשים צבעי לביצוע צביעת דירה לפני השכרה? דרך המרכז לצביעת דירות תוכלו להנות מגוון אפשרויות של צביעת דירה ומגוון רב של בעלי מקצוע איכותיים במחירים ללא תחרות.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!