מאתר נזילות בפרויקט צביעת דירה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

התחלת פרויקט צביעת דירה וגיליתם רטיבות בקירות ? מומלץ לפנות למאתר נזילות מקצועי שיאתר את מקור הנזילה לפני שממשיכים בצביעת הקירות אחד הדברים המעצבנים שיכולים לקרות הוא שיש פיצוץ בצנרת באיזה מקום נחבא במיוחד שמתגלה באמצע פרויקט צביעת דירה, שקשה מאד לאתר אותו. זה מוסיף הרבה כאבי ראש, לוקח הרבה זמן, ובעיקר מדאיג מאד – כי זה עלול לעשות נזק מאד בעייתי לבית. זה עולה הרבה כסף, ועלול לעשות הרבה בעיות. מה עושים? מאתר נזילות ברמת הטכנולוגית, זה הדבר הטוב ביותר. כבר לא שיטות של פעם: מאתר נזילות באמצעים מתקדמים שעושים את העבודה קלה מאד.

מה עושה מאתר נזילות בכלים של היום גם בפרויקט צביעת דירה

אם פעם היה צריך לחפור את כל הבית כדי למצוא מה הבעיה, מאתר נזילות כיום ממש לא צריך לעשות זאת. כיום באמצעות סיבים אופטיים, קרן איפרה אדומה וכלים קטנים וקומפקטיים אשר מתחברים למחשב, אפשר לסרוק את השטח, למפות אותו ולהבין בדיוק מאיפה מגיעה הנזילה, איפה היא נמצאת ואיפה לא, וגם את הנקודה המדויקת שיש לתקן. לא צריך להוציא את כל הבלטות. מאתר נזילות מגיע עם מכשירים כדי לבדוק את הקירות, הרצפה או התקרה בבית, דירה, חנות, גג או מרתף – ואומר לכם בדיוק מה צרך לעשות. התיקון מתבצע במקום בצורה מהירה ואיכותית, מדויקת וכירורגית כמעט. המונחים הרפואיים לא בכדי: מדובר על פעולה מדויקת ממש כמו בדיקה פולשנית. מאתר נזילות מאפשר פתרון מהיר של הבעיה ודיוק הפעולה הנדרשת למיקום מאד ספציפי.

לאחר שגילית ותיקנתם את מקום הנזילה אפשר להמשיך בעבודות צביעת הדירה

איך יודעים שצריך מאתר נזילות ומהם הסימנים הנסתרים שיש לכם בעיה בבית בנושא המים

כמובן שהכי קל לדעת שיש צורך באדם מאתר נזילות אם יש שברים, נפיחות או טפטוף משמעותי של מים מאותו אזור. כמובן גם בועות או שינוי צבע יכולים להעיד. אבל יש הרבה פעמים שלא ממש רואים היטב את הסימנים – וזה עלול לייצר בעיה שללא אדם שהוא מאתר נזילות ברגע הנכון, אתם תהיו בבעיה חמורה אחר כך. סימן נסתר אחד הוא אם קיבלתם חשבון מים גדול למרות שלא שיניתם הרגלי צריכה. אם יש לכם זרימת מים חלשה במיוחד בברזים בבית, יכול להיות שהמים נכנסים אליהם בזרם רגיל – אבל יוצאים בזרם מוחלש בגלל בעיה שיש בין שת הנקודות. כאמור, מאתר נזילות מקצועי באמצעים טכנולוגיים מאתר את הבעיה בדקות ספורות ובצורה נקודתית ללא צורך לפתוח שום חור או פתח.

מה עושים אם הסימנים ברורים

כמובן שמעבר לעבודה של מאתר נזילות יש צורך לתקן אותן. לכן, חשוב שאותו מאתר יציע לכם גם תיקונים איכותיים ומהירים. חשוב שיהיו גם כאלו שפותרים את הבעיות ולא רק עושים קוסמטיקה. אם יש לכם בעיה ברורה מאליה כמו שבירה או סדק בקיר או בצינור, ועד בעיה נסתרת כמוזכרות לעיל, חשוב מאד שתקבלו מענה מלא ומקצועי – הן באיתור והן בתיקון. חשוב מאד לעבוד עם בעל מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, כי מי שמשלם בזול משלם ביוקר.

חברת תדמור המתמחה באיתור נזילות

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!