צביעת דירה וניקיון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צביעת דירה וניקיון הם גוף אחד. הניקיון צריך לבוא גם לפני הצביעה וגם לאחריה, אך מעטים מבעלי המקצוע שכן עונים על הדרישות המקצועיות האלה. כאשר המבנה שלכם עבר צביעה אתם חייבים לנקות את המקום באופן יסודי כדי להסיר כתמי צבע שיכולים רק עם הזמן להיות יותר מקובעים לרצפה שלכם. חברות מקצועיות מלכתחילה ידאגו לעבור באופן מסודר ולצמצם כמה שאפשר לכלוך וכתמים.

צביעת דירה וניקיון – כל כמה זמן צריך?

השאלה היא מי בעל המקצוע אשר עשה עבורכם את עבודת הצביעה ואיפה. פעמים רבות אנחנו נשאלים כל כמה זמן צריך לצבוע את הדירה. תחילה, נהוג לצבוע את הדירה בדירה שכורה כל פעם שנכנסים דיירים חדשים לאחר שהדיירים הקודמים היו כשנתיים בבית לפחות. אבל כאשר מדובר על נכס שהוא שייך לכם ואתם גרים בו, הבחירה תלויה במצב הצבע. אם בעל המקצוע אשר עשה את עבודות הצביעה אצלכם עבד בצורה מקצועית, הצבע יכול להיות ולהראות טוב במשך כמה עשרות שנים. כאשר מדובר על צביעה רשלנית או חלילה רטיבות שהצבע לא עומד בה יהיה עליכם לתקן את שורש הבעיה ולאחר מכן לצבוע בשנית. בדרך כלל קירות חיצוניים נוטים להיות יותר דהויים בשל החשיפה לשמש, היום יש אלטרנטיבות שונות אשר מקלות על העניין בזכות חומרי גלם חזקים.

צביעת דירה וניקיון – חדר מדרגות 

מה בנוגע לצביעת חדר המדרגות? אסור להזניח את חדר המדרגות! אחת לכמה שנים כחלק מתהליך צביעת דירה וניקיון רצוי גם לצבוע את המדרגות. יש סוגים שונים של חדרי מדרגות, חלקם גדולים וחלקם פחות. כמו כן, יש עבודות שונות כמו פעולות הכנה בשפכטל, הסרת צבע ישן, תוספת סיכון עבור עבודה בגובה וצביעת תקרה. הבחירה אם לצבוע את הבית וחדר המדרגות לבד או לא תלויה בכם, בחרו את האופציה שהכי משרתת אתכם ושהתוצאה תהיה טובה ביותר.

כמו כן, יש לא מעט "חאפרים" בשוק הזה שבעצם מציעים לכם שירותי צביעת דירה וניקיון במחירים הזויים, אך התוצאה לא בהתאם למה שציפיתם. במקרים רבים ניתן יהיה לסנן את החאפרים כאשר אתם מוודאים לפני ביצוע העסקה שאותו אדם גם מעניק לכם אחריות על העבודה שלו. אל תסתפקו באחריות שבעל הפה, בקשו מסמך כלשהו שמעיד על האחריות, במיוחד כאשר מדובר על עצמאי שעובד לבד או חברה שאינה מוכרת ואינה בעל מוניטין.

כמה עולה צביעת דירה וניקיון 

המחיר של צביעת דירה וניקיון משתנה בהתאם למספר פרמטרים כמו: גודל הדירה, מספר חדרים, חדרים רטובים, תקרה, מצב הדירהכל כמה זמן יש לבצע בדירה צביעה וניקיון

ועוד. כל אלו משפיעים על המחיר שנקבע. הנה מחירון ממוצע עבור צביעת דירה וניקיון:

צביעת קיר – 300 עד 600 ש"ח.

צביעת חדר אחד תעלה לכם בין 700-1000 ש"ח, לא כולל תקרה..

דירת שני חדרים תעלה לכם בין 1,500 ל-2,100 ש"ח, לא כולל תקרה.

דירת שלושה חדרים תעלה לכם בין 2,800 ל-3,500 ש"ח, לא כולל תקרה.

דירת ארבעה חדרים תעלה לכם בין 4,100 ל-4,500 ש"ח, לא כולל תקרה.

דירת חמישה חדרים תעלה לכם בין 4,500 ל-5,500 ש"ח, לא כולל תקרה.

המחיר של צביעת קירות חיצוניים בצבע אקרילי יהיה בין 55 עד 70 ש"ח למ"ר.

המחיר של צביעת קירות חיצוניים בשליכט יהיה בין 145 עד 170 ש"ח למ"ר.

שימו לב, המחירים אינם כוללים את מחיר צביעת התקרה, וכאשר מדובר על בית אשר נמצא בשלבי שיפוץ המחיר גם אינו כולל את הניקיון.

אילו סוגי צבעים קיימים?

כפי שהבנתם, המחיר מושפע גם מהגוון של הצבעים הנבחרים. לא משנה אם מדובר על צביעת דירה וניקיון או צביעת חדר מדרגות כולל ניקיון. הנה כל הצבעים והגוונים שאתם צריכים להכיר לפני שאתם קוראים לבעל מקצוע:

צבע אקרילי – צבע אקרילי הוא בשימוש הנפוץ ביותר היום ברוב הבתים. מדובר על צבע המבוסס על שרף אקרילי מדולל במים. ניתן

 

להשתמש בו גם לצביעת חדרים רטובים, חדרים יבשים וחדרים חיצוניים. יש לצבע אקרילי יתרונות רבים בעולם הצביעה, בין היתר מדובר על צבע מאוד עמיד בפני תנאי מזג האוויר השונים, הוא טוב מפני לחות או מפני שמש. כמו כן, הצבע תורם למניעת טחב ועובש, יש לדעת איך להשתמש בו.

צבע מגנטי – צבע מגנטי הוא צבע אשר מתאים לחדרי השינה בדרך כלל. הצבע ללא עופרת בכלל, לכן רבים מבעלי הדירות ישמחו לבחור בצבע זה לחדרי השינה של הילדים ושל עצמם. יש מגוון רחב של צבעים מגנטיים וניתן לבחור בשילוב צבעים מסוים.

צבע משי – השימוש בצבע משי הוא פחות נפוץ בארץ, הוא מתאים יותר לאזורים שנמצאים ליד הים או לחדרים רטובים מפני שהוא עמיד בפני לחות וכימיקלים.

כמו כן, יש גוונים שונים של צבעים, ניתן לבחור בגוון משולב של צבעים חמים וקרים, או שילוב רק של צבעים קרים לחוד וצבעים חמים לחוד.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!