צביעת דירה גוונים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

יש עבור צביעת דירה גוונים שונים, אנחנו רוצים שיהיה לו את המגוון הרחב ביותר של בחירה כאשר אנחנו פונים אל בעל מקצוע כלשהו. יש היום אפשרויות צביעה שונות, ויש חשיבות מאוד גדולה לצבע אותו אתם בוחרים. על פי מחקרים, הצבעים יכולים להשפיע עלינו פסיכולוגית. יש צבעים חמים, צבעים קרים, שילובים בין השניים, צבעים שיותר מתאימים לחדר השינה וכן הלאה… הצבע הפופולרי ביותר בישראל היום הוא צבע לבן שמנת, אך יש בתים שיותר דוגלים בצבעים חמים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על צביעת דירה גוונים ועיצובים שונים.

עופו על עצמכם

אין דבר כזה צבע רע, יש העדפה אישית. כל אחד מאיתנו הוא בעל טעם מסוים, ועל פי זה אנחנו צריכים לבחור את הצבע שלנו.
כאשר אתם ניגשים אל בעל מקצוע זה שהוא יעניק לכם את הדעה שלו לאו דווקא אומר שזאת הדעה המתאימה לכם. בעל מקצוע איכותי יידע לנווט אתכם אל הבחירה הנכונה בהתאם להכרות שלו אתכם ובהתאם לשאיפות שלכם הלאה. עם זאת, לא כל צבע שאתם אוהבים יהיה בחירה טובה כצבע לבית, יש עוד פרמטרים שיש לקחת בחשבון. הנה כל הטיפים שאתם צריכים לקבל על צביעת דירה גוונים בהתאמה אישית:

גוון בהיר – גוון בהיר או במילים אחרות צבעים קרים הוא הגוון הפופולרי ביותר בישראל. יש לכם יתרונות רבים בשימוש בצבעים קרים.צביעת דירה גוונים בהירים וחמים לתחושה ביתית כפי שכבר ציינו, הצבע הפופולרי ביותר הוא צבע שמנת, Off White וכד'. ניתן יהיה לשלב בין הצבעים השונים בחדרים השונים כיוון שמדובר על בסיס די דומה, לכן אפשרות הגיוון שלכם כאן היא מאוד גדולה.

צבע חם – צבעים חמים נועדו לאנשים חמים או נועזים. הבחירה ללכת על צבע כהה הינה בחירה שחייבת להיות עם הרבה מחשבה מאחוריה. צבע חם הוא דבר אשר מעיד עליכם כבר בפגישה הראשונית במקום בו אתם נמצאים. לכן, נוכל לראות במשרדים רבים ובמקומות שיווקיים שהצבעים החמים יותר בולטים שם לצורך של רושן ראשוני. אם אתם אוהבים צבעים חמים תוכלו לבחור לצבוע את הדירה שלכם בהם. צבעים חמים פחות מתאימים לחדר השינה, קחו את זה בחשבון.

בחירה משולבת – אם אתם לא סגורים על צבע אחד יש לכם שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא שילוב בין כמה צבעים, עד שלושה ובכך תקבלו תוצר משולב. רק בעל מקצוע איכותי ידע לבחור את היחסים הנכונים של צביעת דירה גוונים משולבים. זה לא פשוט ויש לדעת איך כל צבע מגיב לצבע האחר. לרוב, שילוב בין צבעים חמים וקרים לא יהיה נכון. האופציה השניה שלכם היא לצבוע חלקים שונים בבית בצבעים שונים שכן בולטים לעין אך נמצאים באותה משפחה. לדוגמא, תוכלו לצבוע את המטבח שלכם באפור כהה ואת הסלון שלכם בסגול בהיר ובכך תקבלו תוצאה הרמונית פחות או יותר.

צביעת דירה גוונים – עשו ניסיון

אם אתם עדיין לא סגורים על הצבע המתאים ביותר נסו אותו על הקיר שלכם, מה יש לכם להפסיד? כחלק משירותיו של בעל מקצוע, הוא יוכל להעניק לכם את האפשרות לצבוע את הקיר שלכם או חלק קטן ממנו בצבע שאתם מעוניינים בו.

אם הצבעים לא נראים לכם כפי שציפיתם על הקיר, זה לא אומר דבר. יש לכם עוד זמן לבחור צבע אחר, ניתן להחליף את הצבע ולצבוע את החלק שכבר נצבע. אין לכם ממה להתבייש, זה קורה ברוב המקומות וזה חלק מעבודתו של צבעי מקצועי. בסופו של דבר, אתם עומדים עכשיו מול בחירה שיכולה להיות בחירה של כמה שנים קדימה, קחו את כל הזמן שבעולם.

צביעת דירה גוונים משפיעים על המחיר

המחיר אותו תשלמו בסופו של דבר מושפע מאוד מהרבה גורמים, ומהגורם הספציפי של בחירת הגוון. לרוב המחירים יחולקו לפי צבעיםכיצד גוונים של צביעת דירה משפיעים על המחיר קרים וחמים כאשר הצבעים החמים יהיו יקרים יותר. המחיר אותו תשלמו עבור צביעת קיר בודד יכולה להתחיל מ-300 ש"ח, המחיר עבור חדר יהיה כ-600 ש"ח, תלוי בגורמים שציינו. הבדל המחירים בין הגוונים השונים אינו יקר ואמור להיות עם תוספת של עד כעשירית מהמחיר של הצבע הזול. שימו לב שאתם בוחרים בצבע שמתאים לכם, מתאים לחדרים הרטובים וכן הלאה. חדרים רטובים דורשים יחס שונה בצביעה, על בעל המקצוע לבצע שכבת איטום כדי למנוע מהמים לפגוע ישירות בצבע. גם כאשר מדובר על צבע אקרילי, כאשר המים פולשים יותר מדי לטריטוריה של הצבע, הצבע עלול להתקלף.

כמו כן, המחיר יהיה בהתאם לגודל החדר. בדרך כלל חדרי שינה יהיו במחיר שציינו. חדר הסלון יכול להגיע למחיר גבוה יותר ובדרך כלל נע בין 1,000 ש"ח ועד כ-1,600 ש"ח, לא כולל תקרה. עבור תקרה אנחנו בדרך כלל נשתמש בסיד, ולכן המחיר הוא בנפרד. זכרו, המטרה שלכם היא למצוא בעל מקצוע איכותי, ברגע שתמצאו אחד כזה כל הדרך לפניכם פשוטה יותר.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!