המרכז לצביעת דירות

צריכים עזרה בצביעת הבית?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

שירותים נוספים שלנו

צביעת דירות

צביעת דירות במרכז

צבעים מומלצים

הציוד המתקדם בעולם

צרו קשר לייעוץ ומחירים

צביעת דירה – ממה צריך להיזהר?

מדי כמה שנים, מתעורר הצורך לבצע צביעת דירה קטנה בבית המגורים או בעסק. מרגע שהתקבלה ההחלטה, מתחיל המרוץ למציאת איש המקצוע האיכותי ביותר שיבצע את המלאכה. אבל רגע לפני שמתחילים לחפש את האדם הנכון, שיגיע אליכם הביתה ויבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר – כדאי לקרוא את המאמר הבא. בשורות הבאות נביא לקורא כמה וכמה עצות שיסייעו במציאת הדרך לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר, ויתוו את הדרך לגרום לבעל המקצוע לבצע את העבודה הטובה ביותר. מה צריך לדעת לפני שמתחילים לצבוע את הבית בפועל? על מה חשוב להקפיד כשצובעים את הבית, או כשמביאים איש מקצוע לביצוע העבודה? מהן אמות המידה לבחירת איש המקצוע האיכותי ביותר לביצוע המלאכה? איך מחליטים בסיכומו של עניין מי יבצע את העבודה בבית? המוטו מאחורי כל מה שייכתב כאן הוא אחד – רק איש מקצוע מיומן יכול לבצע את העבודה באמת

צביעת בית פרטי
סיוד
חדר שינה צבוע

צביעת דירה – מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לצבוע?

מי שאיננו מצוי ברזי הצביעה, עלול להתפתות למחשבה שכל מה שצריך זה מברשת, דלי עם צבע וכמה שעות פנויות. לוקחים את המברשת, טובלים בצבע וקדימה, לעבודה. אבל למרבה הצער, הדברים אינם כה פשוטים. לפני שמתחילים לצבוע, יש לבצע כמה וכמה מלאכות חשובות, שאם הן לא יבוצעו – גם מלאכת הצביעה המקצועית ביותר לא תצליח. עם המלאכות שחשוב לבצע לפני צביעת דירה ניתן למנות: הסרת צבע קודם וטיח, מילוי חורים בקיר, שיוף הקירות לפני הצבע ורק לאחר מכן – ביצוע הצביעה בפועל. וגם זה – לא לפני שננקטו כל האמצעים למנוע לכלוך מיותר בבית.

הסרה של צבע וטיח מתקלף מהקירות (צביעת קיר מתקלף): טיח מתקלף שלא הוסר מהקירות לא יתחבר למקומו בחזרה עם הצבע החדש. נהפוך הוא – הוא עלול ליפול מעצמו זמן קצר מאד לאחר הצביעה. טיח מתקלף מהקיר מכל מיני סיבות: זמן שעבר, הצטברות של לחות, רטיבות שגרמה לטיח להתקלף ועוד מגוון סיבות. הסרת הטיח בעזרת השפכטל, מסייעת מאד לחשיפת פגמים שונים בקיר. אחד הפגמים כאמור יכול להיות רטיבות, בגלל פיצוץ בצינור מים בבית עצמו או אצל אחד השכנים, כאשר הלחות מתפשטת אל הקיר שלכם. נזילה כזאת יכולה להיפתר במהירות, ואולם אסור להתחיל בצביעה לפני שהקיר ממש התייבש. בנוסף, הסרת הצבע והטיח חושפת סדקים וחורים למיניהם בקיר, שהוסתרו בצורה פחות או יותר טובה באמצעות הצבע. את החורים הללו יש לכסות בטיח, לפני שחושבים בכלל להתחיל לצבוע.

שיוף הקיר, יישור  והכנה שלו לצבע: השלב הבא של צביעת דירה הוא הכנת הקיר לצבע. שיוף הקיר באמצעות נייר זכוכית מחליק את הקיר, ומסייע לצבע להיקלט בצורה הטובה ביותר. צביעת קיר שלא עבר תהליך שיוף, עשויה להסתיים עם הרבה בליטות על הקיר והרבה נקודות שאין להם הסבר והם לא נראות הכי טוב.

צבע לבן לכיסוי צביעה קודמת: בשלב הבא, אם מדובר בצבע דומיננטי שהיה על הקיר קודם, יש לשקול צביעת הקיר בלבן, לפני שעוברים לצבע הרצוי לכם. מדובר בתהליך שעשוי לקחת כמה ימים בסך הכל, אם מדובר בדירה ממוצעת של 3 חדרים. אורך התהליך תלוי, כמובן, בהרבה מאד גורמים, כולל מצב הצבע בדירה לפני תחילת העבודה

על מה חשוב להקפיד בזמן הצביעה?

אחד הדברים הראשונים שאיש מקצוע מיומן יעשה, לאחר שלב הטיפול בקירות, הוא לכסות את הרצפה ולנקוט בכל האמצעים, במטרה להימנע מהשארת כתמים על הרצפה. ההבדל בין צבעי טוב לאיש מקצוע לא איכותי, הוא הדרך שבה הוא בוחר לטפל בנושא. מעבר לעובדה שצריך לרכז את כל תכולת החדר במקום אחד, ומעבר לעובדה שיש לכסות היטב את כל התכולה (שכן צביעת דירה כוללת כדרך הטבע, גם את התקרה), חייבים גם לכסות את המרצפות, בדרך היעילה ביותר האפשרית.

בשלב הבא יש ליצור את הצבע הנדרש. יצירת הצבע עצמו היא מלאכת מחשבת, שרק מקצוען אמיתי יצליח לבצע אותה בהצלחה. ערבוב צבעים הוא עניין מקצועי שאין לזלזל בו, בייחוד אם בעלי הבית דורשים צבע ייחודי.

דבר נוסף שיש להקפיד עליו הוא צביעה איכותית ואחידה. איש מקצוע מיומן מבצע את הצביעה באופן מסודר, כאשר כל חלק נתון של הקיר זוכה למנה זהה של צבע. במקרה הצורך, ועל מנת לשפר את אחידות הצבע, צריך לחזור פעם נוספת על הצביעה

סלון מעוצב
צביעה ומריחה
צביעה בהתזה

כיצד לבחור את איש המקצוע לצביעת הדירה?

לאחר שהובהרו (באופן חלקי, יש לומר) הקשיים בתהליך צביעת דירה, כדאי להתמקד בדרך הנכונה לבחור את איש המקצוע הנכון ביותר. נכון להיום, ניתן למצוא מודעות רבות של מקצוענים כביכול, המבטיחים הרים וגבעות תמורת סכום זעום. עצם הנקיטה במחיר בלי להכיר את המקום שאותו יש לצבוע, מחשידה במקצת. גם אם  מדובר במחיר עבור העבודה והצביעה בלבד, עדיין הדבר לא מקובל ויש בו משום חוסר מקצועיות.

איש מקצוע בתחום, יבקש תחילה לבוא ולראות במה מדובר. במהלך הסיור בבית, בעלי הבית יבהירו באילו צבעים הם מעוניינים, על מנת לאפשר לבעל המקצוע להתכונן מראש. מי שקובע מחיר באמצעות הטלפון, ודוחף לקביעת מועד לביצוע העבודה בלי שדרך אפילו בבית המיועד לצביעה, הוא בדיוק בעל המקצוע הבלתי רצוי. אדם כזה עלול להתחיל במלאכה, לייצר בלגאן בבית ואז לדרוש תוספת למחיר. הבלגאן והלחץ עלולים להכריע, ובעלי הבית מסכימים לשלם תוספת שעליה לא הוסכם מראש. לחילופין, אותו אדם ימצא עבודה משתלמת יותר, ופשוט לא יגיע. (ואולי גם זאת לטובה).

במהלך המשא ומתן יובהרו גבולות האחריות של כל אחד מהצדדים. ריכוז תכולת החדר עשויה להיות מנת חלקם של הדיירים, אם הבית איננו ריק במידה ואתם עושים צביעת דירה. מצד שני, הגנה על המרצפות והריהוט מפני כתמי צבע, היא באחריותו הבלעדית של הצבע

מנעולן אקספרס 24/7 בפריסה ארצית

תצבע לי צביעת דירות ובניינים

התקווה רישיון קבלן רשום בקלות ובמהירות

אחריות בעל המקצוע לסיום העבודה ולאיכות שלה

אחד הדברים שיש להימנע ממנו באופן הנחרץ ביותר, הינו העברת תשלום לבעל המקצוע, לפני שבכלל התחיל במלאכה. אם מדובר בבעל מקצוע מיומן, הוא יהיה מסוגל לקנות את הצבע ואת הציוד הנדרש, בידיעה ברורה שמדובר בהשקעה שתחזיר את עצמה. מי שדורש כסף מזומן "כדי לקנות חומרים", חשוד מראש במידה לא קטנה של חוסר מקצועיות. אכן, מקובל לשלם מקדמה כל שהיא, עם תחילת העבודה. אבל מדובר בסכום קטן יחסית שלא מתקרב אפילו לרבע מהמחיר הסופי שהוסכם.

באשר לבחירת בעל המקצוע – למרבה הצער, למרות שנעשים ניסיונות אמיתיים להפוך את התחום למקצוע מוסדר, המצב הוא שעדיין הבחירה של בעל המקצוע המתאים ביותר מתבצעת באמצעות המלצות כמו לדוגמא במדיה ואתם עושים הנמכת תקרה חשוב שתיקחו מישהו שידע לעשות את זה ובנוסף גם לצבוע את הבית . המלצה של חבר שמאן דהו צבע אצלו בהצלחה, עשויה לחסוך עוגמת נפש מרובה. אם לאדם שאמור לבצע צביעת דירה אצלכם יש יותר מהמלצה אחת – זה ממש טוב, בבחינת "כל המרבה, הרי זה משובח". אם בעל המקצוע יכול להצביע על מקומות שבהם הוא ביצע עבודות – אין יותר טוב מזה. בשנים האחרונות הוחל ברישום קבלני צבע אצל רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון, אבל התהליך נמצא עדיין בתחילתו וטרם צבר את האינרציה הנדרשת. מצד שני, בחירת איש מקצוע על סמך מודעה שתלויה על העץ בגינה, זאת בדיוק הטעות שיש להימנע ממנה ככל שניתן.

אם יש לך עניין לבחור את בעל המקצוע המתאים ביותר לביצוע מלאכת צביעת דירה, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנו נתאים עבורך את בעל המקצוע הטוב ביותר לביצוע העבודה

צביעת דירה
צרו קשר לייעוץ ומחירים

Rope-partners עבודות בגובה +11 שנות ניסיון

קבוצת עידן מתמחים בבניית בתים שיקום מבנים ושיפוץ בניינים 

אינסטלטורים מומלצים 24/7 לכל עבודות האינסטלציה https://plumbers-israel.co.il/

היחידה לשיפוצים מתמחה בביצוע שיפוץ דירות קומפלט עד מפתח 

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!