חלונות ודלתות אלומיניום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

זגוגית נגד שמש – או בשמה השגור זגוגית אנטי סאן, היא זגוגית המכילה בתוכה רכיבים פולימריים החוסמים את קרינת השמש המזיקה ובכך מאפשרת שהייה בטוחה במרחבים בהם ישנה חדירה מאסיבית של קרני שמש דרך החלונות. ישנם כמובן סוגים נוספים של זגוגיות ובאפשרותכם לשלב בחלונות האלומיניום שלכם גם זכוכית חלבית בהתאם לצבע צביעת הדירה שלכם או זכוכית עם חריטה אמנותית. האפשרויות הן רבות וכאשר אתם נכנסים לתחום של חלונות אלומיניום בהתאמה אישית, נפתח בפניכם עולם שלם של אפשרויות שרק הדמיון שלכם יכול להגביל אותו.

עלויות חלונות אלומיניום

בבדיקת מחירים אצל כמה ספקים, עליכם לבדוק מה כולל התמחור כדי שתוכלו לבצע השוואה מהימנה בין ההצעות השונות. ככלל, העלויות שציינו לעיל הן עלויות שאמורות לכלול את כל מה שאתם צריכים כדי שהחלון יהיה מורכב סופית בביתכם, החל מייצור החלון, דרך הובלתו וכלה בהתקנתו בביתכם. ספקים שונים עלולים "לשחק" עם הנתונים הללו כדי להצטייר בעיניכם כזולים ביותר כשרק לאחר מכן תוכלו להבין שבנוסף להצעה שהם נתנו לכם, עליכם לשלם גם תוספת התקנה והובלה, ובמקרה הזה אתם יכולים לצפות גם למחיר מופקע. על כן, שימו לב שאתם בודקים היטב כל הצעה ויודעים בדיוק מה היא כוללת ומה היא לא כוללת, אנו ממליצים על חברת יורוסטייל חלונות אלומיניום איכותיים

חלומות אלומיניום

כמו כן, שימו לב שהספק מתחייב לבצע איטום של מסגרות חלונות בלגיים בקווי החיבור שלהם עם הקיר. התקנת החלונות כוללת למעשה פירוק של מסגרות החלונות הקודמים עד לחשיפת הבטון של הקיר ובמפתח שנוצר יש להרכיב את המסגרת החדשה שבתוכה ישב החלון. קו החיבור של המסגרת עם קיר הבטון הוא קו רגיש מאוד דרכו יכולים לחדור מים ואוויר ולכן חשוב לבצע איטום מקצועי ויסודי של קו זה בכל היקף המסגרת ובכל חלונות הבית.

כמו כן, שימו לב לאחריות שאתם מקבלים על החלונות ועל העבודה. לעיתים האחריות ניתנת בנפרד ולעיתים על החבילה כולה. לרוב מדובר על אחריות של שנה הן על החלונות והן על העבודה, אבל אפשר בקלות להעריך שחלונות האלומיניום שהזמנתם ישרתו אתכם בהנאה רבה למשך עשורים שלמים, הרבה מעבר לשנה אחת.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!