כיצד צבעי במרכז יוכל לשדרג את נראות הבית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צבעי הוא אחד מבעלי המקצוע שיכולים לשדרג את המראה של הבית שלך בזמן קצר ובעלויות מינימליות. הבית שלך יכול להיות בדיוק כפי שהוא, רק במראה חדש, תודות למגע הצבע הנכון. כאן ריכזנו את כל העבודות שהצבעי יוכל לעשות בבית שלך.

צביעת הקירות

אחת הפעולות הנפוצות ביותר בשמירה על כל נכס היא צביעה של הקירות. צבעי במרכז יוכל לבצע צביעה של כל אחד מהחדרים ובהם גם החדרים הרטובים וחדרי הילדים. חשוב מאד לבחור בצבעים איכותיים ולא להסתפק בסיד וכמו כן כדאי לדעת שמעבר למגוון הצבעים ישנם גם אלמנטים מיוחדים. למשל, אפשר ליצור היום קיר נצנצים, לצבוע בצבעים מגנטיים וליצור אפקטים שיעניקו מראה של בטון, חלוד מעט ואחרים

צבעי אשר מכיר את כל הצבעים הקיימים יוכל לקחת חלק משמעותי בעיצוב החלל ולא רק לצבוע את הקיר. המשימה שלך היא להגדיר את ההעדפות שלך ובמידה ויש לך רעיונות כלליים ניתן להתייעץ עם בעל המקצוע ולבדוק איתו כיצד ניתן ליישם את אותן מחשבות.

צביעת דלתות ומשקופים

היום אפשר לחדש את הדלתות והמשקופים בלי להחליף אותם. כל עוד המנגנונים בסדר והעץ לא שבור או אכול, אין כל סיבה שלא לחדש את המראה. לשם כך יש להשתמש בצבעים ייחודיים המתאימים לעבודות מסוג זה ובכלים הנכונים. מבחינת הטכניקה, יש לפרק את הדלתות כדי להגיע לכל חלק של המשקוף ויש להגן על הקירות כדי להימנע מגלישה של הצבע.

הצביעה של הדלתות והמשקופים תתבצע על ידי צבעי מנוסה בדרך כלל וחשוב מאד לוודא כי הוא משתמש בצבעים המיועדים לכך. כמו כן, במקרה שהדלתות מכוסות בפורמייקה, לרוב הצבע לא יחמיא להן כיוון וצבעי מנוסה וכן יסב את תשומת ליבך לכך.

צביעת ארונות המטבח

עבודה שיכולה להתבצע בתחום הצבע ולשדרג את המראה של הבית נעשית במטבח. המטבח הוא האזור הכי חם של הבית והוא אחד השימושיים ביותר, עבור כל המשפחה. בין אם מכינים בו קפה ובין אם ארוחה גדולה, הוא מהווה חלק מרכזי ומשמעותי. הארונות של המטבח יכולים להיות מיושנים ובעיצוב שלא מחמיא לו. אין צורך להחליף אותם אלא ניתן לצבוע אותם.

הצביעה של ארונות המטבח תתבצע לאחר הפירוק שלהם, שיוף וצביעה. הצביעה תעשה מחוץ לבית, בנגריה או מקום אחר המיועד לכך ותתבצע בהתזה ולא באמצעות רולר. הגוונים אותם ניתן לקבל בסיום העבודה רבים ועם זאת, הצבע לרוב לא יתאים לארונות פורמייקה.

לבחור צבעי במרכז

בחירת צבעי תשפיע על התוצאה. באפשרותך לשאול את בעל המקצוע על הניסיון הקודם שלו ולוודא כי הוא אכן יודע לענות על הציפיות שלך. לאחר מכן ניתן יהיה לקבל הצעת מחיר מסודרת וזו צריכה לכלול את כל הפרטים, לרבות עלויות הצבע ובקשות מיוחדות, אם עלו מצדך. המרכז הישראלי לצביעת דירות שמח לעמוד לרשותך באזור המרכז.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!