שפכטל ושליכט צבעוני- מה צריך לדעת?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 לא מעט אנשים מעוניינים לבצע שליכט בביתם. המקור של המושג שליכט הוא בגרמניה והמשמעות שלו היא מלט. עבודות שליכט הן עבודות של הנחת טיח. כיום, הטיח מורכב גבס או מצמנט וסיד אשר משולבים לרוב עם חול. המטרה שלו היא להוות שכבה ציפוי הן על גבי קירות חוץ והן על גבי קירות פנים. שכבת החיפוי המדוברת למעשה מהווה חוצץ בין האבנים של הקיר לבין הגימור הסופי בצד החיצוני שלו. כמו כן, השכבה המדוברת היא שכבת הגנה שמטרתה יא להבטיח את העמידות של הקיר מפני סדקים, רטיבות ועוד. בשליכט משתמשים הן עבור קירות פנימיים והן עהור קירות חיצוניים. כמו כן, ניתן להשתמש בו לצורך יצירת מראה דקורטיבי.

בית

איזה סוגי שליכט ניתן למצוא?

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של שליכט כגון:

שליכט צבעוני- מדובר על שכבת טיח אשר כוללת בה כבר צבע. משתמשים בסוג המדובר כאשר מעוניינים ליצור לכל קיר מראה דקורטיבי. כמו כן, ניתן להשתמש בשכבות השליכט בכדי ליצור ציפויים בגוונים שונים. כדאי לדעת כי מדובר על שליכט מאוד מבוקש כיום בשל המראה שהוא יוצר בקירות.

סוג שליכט נוסף הוא השליכט האקרילי. מדובר על שכבת טיח שכוללת בה דבקים מחומרים סינטטיים שונים. בסוג המדובר משתמשים כאשר יש צורך ליצור שכבת הגנה עמידה לקירות של הבית. כמו כן, שליכט אקרילי ידוע כבעל עמידות גבוהה בפני פגעי מזג האוויר השונים וכן הוא נחשב לגמיש ביותר.

עוד סוג הוא שליכט מינרלי- מדובר על שכבה של טיח שכוללת בה חומרים מינרליים כגון: אשלגן, עופרת וכן חומרים מינרליים טבעיים שמשתמשים בהם בבנייה ירוקה.

מה חשוב לדעת על שליכט צבעוני?

ראשית כל, חשוב להבין שטרם מבצעים שליכט צבעוני, יש לבצע עבודת שפכטל שהיא עבודה הרלוונטית ליישור הקיר, על מנת שתהיה אפשרות ליישם את השליכט בצורה הטובה ביותר. עבודת השפכטל מתבצעת בטכניקות שונות וחשוב לבחור את הטכניקה הנכונה.

שליכט צבעוני מורכב מטיח שמעורבב עם צבע, חול וגבס. משתמשים בו כיום לא מעט בתהליך שיפוץ בתים וכן בתהליכי בנייה חדשה. הוא רלוונטי מאוד לשימוש דקורטיבי בתהליך עיצוב קירות פנימיים של מבנה והוא נפוץ מאוד בשל העובדה שהוא גם עמיד מפני מים, המרקם שלו מיוחד והוא מגיע בגוונים רבים. אם החלטתם שאתם מעוניינים לבחור בשליכט צבעוני לקירות ביתכם, הנה כמה דבריפ שחשוב שתשימו עליהם דגש:

ראשית כל, מכיוון שמדובר על שליכט צבעוני, ניתן להשתמש בו עבור מגוון רחב של עיצובים דקורטיביים ועל כן, כדאי מראש להחליט כיצד תיישמו אותו בביתכם. כדאי לבחון עבודות שונות שהתבצעו באמצעותו ולקבל השראה ורעיונות.

שנית, חשוב שתדעו כי עבודות שליכט צבעוני הן עבודות המחייבות מיומנות ודיוק של אנשי המקצוע. התוצאה בסופו של תהליך העבודה תהיה תלויה בכמה איש המקצוע שבחרתם מנוסה, מקצועי ומדויק בתחום המדובר ועל כן, אין להקל ראש בבחירת אנשי המקצוע הרלוונטיים עבור יישום שליכט צבעוני בקירות ביתכם.

כדאי מאוד לבחור באיש מקצוע שיודע כיצד להתאים את השליכט הצבעוני לקירות הבית החיצוניים או הפנימיים בהתאם למיקום הקירות, סוג החיפויים הקיימים בקירות ועוד. המטרה היא להפיק את מקסימום היתרונות של השליכט הצבעוני הנוגעים להגנה מפני פגעי מזג האוויר, גישור על סדקים ועוד באמצעות יישום נכון שלו על הקירות.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!