צביעת דלת כניסה פלדלת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

דלת הכניסה יכולה לעבור שדרוג בעזרת קצת צבע וחשיבה יצירתית. גם דלת הפלדלת שמאופיינת במראה כבד ואהובה על הישראלים, יכולה להיראות חדשנית ומיוחדת. את הצביעה אפשר לבצע על ידי יישום של צבע אחד יחיד ואפשר לפנות לכיוונים שונים ומגוונים וליצור צביעה בצורות, לשלב צבעים ובקיצור, השמיים הם הגבול.

כללים בסיסיים לצביעת הדלת

כשאנחנו חושבים על צביעת דלת כניסה פלדלת אנחנו יכולים להירתע או להפך, לחשוב שמדובר על פעולה פשוטה למדי. בפועל, היישום של העבודה היא בדיוק באמצע. העבודה לא מורכבת יותר מדי, אך חשוב להשתמש רק בחומרים נכונים ולבצע צביעה בדרך הנכונה. צבעים לא מתאימים יתקלפו במהירות או אפילו יהרסו את השכבה הנוכחית של הדלת.

הכלל הראשון החשוב בצביעה הוא להקפיד להשתמש רק בצבעים המתאימים לעבודה זו. היום אפשר למצוא צבעים איכותיים ובמגוון רחב של צבעים ואפילו טקסטורות. אין לנסות לצבוע בצבעים אקריליים או סיד שכלל לא יתאימו לעבודה זו.

כלל שני הוא לתכנן את העבודה ולהבין כי ישנן אפשרויות רבות מבחינת התוצאה שניתן להגיע אליה. מומלץ להסתכל על קטלוגים, להתרשם מתמונות ואפילו לשאול את הצבעי שיבצע את העבודה על עבודות שביצע ולהתרשם מהאפשרויות הקיימות.

כלל שלישי הוא לזכור כי השדרוג נמצא לפעמים בפרטים הקטנים. לא תמיד יש צורך לצבוע בצבעים קיצוניים או ליצור דוגמאות כדי ליהנות מכניסה מרשימה לבית. עבודת צביעה טובה של הדלת ושל המשקופים תשדרג את המראה הקיים ותעניק לנו הרגשה טובה בכל פעם שניכנס לבית.

לא רק צביעת דלת כניסה פלדלת

בעל המקצוע אשר מכיר את סוג העבודה יוכל להמליץ לא רק על צביעה של הדלת אלא ליצור שדרוג של ממש. רוב דלתות הפלדלת ובמיוחד אלו המצויות בבניינים ובבתים ישנים, הן דלתות חלקות והצבעים המובילים הם צבעי העץ הכהה. הדלתות הללו יכולות לקבל שדרוג תלת ממדי.

מעבר לצביעה, אפשר ליצור בעזרת קרניזים חלוקה של הדלת ולהוסיף לה מראה ייחודי ושונה לחלוטין מזה שהיה לה מלכתחילה. את הקרניזים אפשר לצבוע בצבע נפרד, בתוכם אפשר לצבוע בצבעים שונים ולמעשה, אין גבול לעבודה שאפשר לעשות. כדי ליהנות מהדלת המושלמת ושדרוג שימצא חן בעינינו יש להתחיל בתכנון מקדים ומומלץ להתייעץ עם בעל המקצוע ולבדוק כי יש לו את היכולת לבצע את מה שאנחנו מעוניינים לבצע.

לבחור את בעל המקצוע המתאים

צביעת דלת כניסה פלדלת יכולה להיות פעולה מרגשת ולא מומלץ לבצע אותה לבד. גם אם נוכל לקנות את הצבע המתאים, ניתן לשער שלא נדע מהן האפשרויות העומדות לפנינו ויכול להיות שבעת הצביעה נגלה מהר מאד שמדובר בעבודה מסובכת יותר מכפי שחשבנו והתוצאה תהיה מלוכלכת מאד ולא מחמיאה. המרכז הישראלי לצביעת דירות עומד לרשותנו עם אנשי מקצוע מומחים ומנוסים וישמח לשדרג את הכניסה שלנו.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!