שפכטל אמריקאי מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

הקירות של הבית קובעים במידה רבה את העיצוב שלו. הצבעים והמצב שלהם ישפיעו על המראה הכללי ולא במקרה צביעת קירות היא אחת העבודות הפופולאריות בבתים. את הצביעה אפשר לבצע משלל סיבות: לצורך חידוש, לקראת מכירה, לפני החג או בעקבות פעולות פגיעות בקיר. אפשר לצבוע את כל הבית בצבע זהה או לבחור בגוונים שונים ואפילו טכניקות צביעה ייחודיות.

ישנם מספר גורמים אשר משפיעים על הנראות של החלל ושל הקירות. יש לבחור את הצבעים המתאימים מבחינת הגוון ובצבעים איכותיים שיתאימו לקירות. בנוסף לכל אלה, חשוב מאד לבצע עבודת הכנה ראויה לקיר כיוון שאי אפשר להסתיר קיר פגוע.

שפכטל אמריקאי

טיפול בקיר לפני עבודת הצבע

לפני שאפשר יהיה ליישם את הצבע על הקיר, כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר, יש לעבור עליו ולבצע תיקון לפי הצורך. יש לנקות את הקיר, לזהות מפגעים ובהם סדקים וחורים, לשייף מעט את האזור, לנקות, לסתום עם שפכטל ולאחר ההתייבשות לנקות את האזור ואז אפשר לצבוע את הקיר.

אחת החומרים המשמש לסתימת החורים והסדקים הוא השפכטל האמריקאי. ישנם חומרים שונים שנכנסים תחת שם זה והם שונים זה מזה במידת הסמיכות שלהם וכל אחד יתאים לסוג אחר של מפגע. חלק יתאימו לחורים גדולים ואחרים יתאימו לסדקים קטנים. בכל מקרה הטיפול חייב להיות חלק בלתי נפרד מהעבודה ויש לשים לב כי בעל המקצוע מקפיד להשתמש בחומרים איכותיים לאורך כל הדרך.

שפכטל אמריקאי מחיר

אחד היתרונות של שפכטל אמריקאי הוא שאין צורך למרוח מעליו שכבה מקשרת. בכך נחסכת עבודה (וחומר) ואפשר לאחר הייבוש והניקיון להניח את שכבת הצבע המיועדת. השפכטל יוצר מראה אחיד לכל הקיר ומעניק מראה מדויק מרשים.

את העלות של השפכטל יש לחלק בין עלות החומר לבין עלות העבודה. יש לשים לב ברכישה של השפכטל שהוא יתאים למשימה ובמידת הצורך להשתמש בחומרים שונים לכל צורך ותיקון. קופסת שפכטל יכולה להימכר בחנויות השונות במחיר הנע סביב 60 ₪, אך הדבר אינו כולל את מחיר העבודה כמובן. מחיר העבודה יכול לנוע בין 60 לבין 80 ₪ למטר מרובע.

מה כוללת עבודת השפכטל

בירור פרטים על שפכטל אמריקאי מחיר צריך לכלול תשובה מקיפה שכוללת את כל מה שצריך לעשות כדי שהקיר ייראה מושלם. לרוב, הטיפול בקיר יהיה חלק בלתי נפרד מעבודת הצביעה, אך אפשר לקבל מאיש המקצוע פירוט לגבי כל סעיף בעבודה. המחיר צריך לכלול את עלות הכנת הקיר, עלות החומרים והעלות של השיוף והניקיון של הקיר לאחר סיום עבודת השפכטל ולפני יישום הצבע.

המרכז הישראלי לצביעת דירות ובתים ישמח לעמוד לרשותך ולהעמיד אנשי מקצוע מנוסים שיעבדו עם החומרים המתאימים, משלב ההכנה של הקיר ולאורך הצביעה. כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר ולשמוע כיצד נוכל לסייע גם לך.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!