שלבי צביעת חדרי תינוקות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

כניסתו של בן משפחה חדש (או בת) תמיד מרגשת. הרצון להכין את החדר המושלם מוביל להתרגשות רבה והוא חלק בלתי נפרד מתקופת הקינון. חלק מההורים מחליטים לעצב ולצבוע את הקירות לפני הלידה וחלק מחכים מעט אחריה ובצביעה נכונה החדר יכול להיות מושלם. בכתבה זו נעבור על שלבי הצביעה ונוסיף מספר טיפים ייחודיים לשדרוג החדר הכי קסום בבית.

צביעת חדרי תינוקות – שלב אחר שלב

צביעת החדר של התינוק אינה שונה מצביעה של קיר רגיל בכל הנוגע לצורך לבצע עבודה טובה ואיכותית. ההבדל המשמעותי ביותר יהיה בעיצוב כאשר הבקשה שלכם היא זו שתקבע כיצד תיראה התוצאה.

שלב ראשון – טיפול בחורים וסדקים

ממש כמו בכל קיר גם במקרה של חדרי התינוקות נרצה לדאוג לכך שמצב הקיר יהיה מושלם לפני שנתחיל את הצביעה. יש לנקות את הקיר מעט, לחפש את הסדקים והחורים ולסתום אותם בחומר מתאים. לאחר הייבוש יש לשייף את השאריות, רצוי עם נייר שיוף שמתאים לטקסטורה של שאר הקיר.

שלב שני – שכבת ביניים

בין הצבע הנוכחי של הקיר והמרק שנמרח לבין הצבע האקרילי (שבדרך כלל ישמש לחדרי השינה) יש למרוח שכבת פריימר. התפקיד של החומר הוא לקלוט את הצבע הבא יותר טוב ולמנוע התקלפות שלו בהמשך הדרך. עבודת המריחה תהיה גסה יותר מעבודת הצביעה ויש להמתין לייבוש לפני הצביעה.

שלב שלישי – מסקנטייפ

כדאי להשתמש בנייר דבק כדי למנוע מצב של מעבר הצבע לאזורים הלא רצויים. ניתן להניח מסקנטייפ בחיבור בין הקיר לתקרה, לרצפה ובין הקירות אם כל קיר יהיה בצבע אחר. במידה ובתוך קיר אחד צפויות להיות דוגמאות או שני צבעים, יעשה שימוש בדבק לצורך הפרדת האזורים.

שלב רביעי – צביעה

שלב זה הוא המרגש ביותר והוא מה שנראה בסופו של דבר על הקירות. את חדרי הילדים אפשר לצבוע בשלל גוונים ולהוסיף דוגמאות ואלמנטים שונים. הצבעי אשר מתמחה בעבודת צביעת חדרי תינוקות יצטרך לקבל את ההוראות מראש ולדעת בדיוק מהן הציפיות כדי שיוכל ליצור את החדר שחלמתם עליו.

שלב חמישי – סידור החדר

בסיום העבודה ולאחר הייבוש אפשר להחזיר או לשים את כל הרהיטים והחפצים במקומם. היום הצבעים בהם נעשה שימוש אינם רעילים ולרוב ללא כל ריח. אפשר לאוורר מעט את החדר במידה ויש צורך וברגע שהצבע יבש לישון בו.

טיפים לצביעת חדר התינוקות

יש להקפיד על צביעה יסודית ותמיד עם צבעים שמתאימים לחדר הילדים. כדאי לזכור כי התינוק יהפוך בקרוב לילד ואז הוא ינסה אולי גם לצייר על הקירות. צבעים אקריליים יוכלו לעמוד במשימה זו וכדי לנקות אותם כל שנדרש הוא מעבר של סמרטוט לח. המרכז לצביעת קירות שמח לעמוד לרשותכם בכל עבודת צביעה ולענות על כל אתגר ועיצוב.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!