שיפוצים קטנים וצביעת רהיטים בבית הלקוח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

כולנו יודעים ששיפוץ הבית אינו משימה קלה. זה דורש הרבה זמן, סבלנות וכסף. אבל, אם אתם לא מוכנים להשקיע בשיפוצים גדולים, אתם עדיין יכולים לעשות כמה שינויים קטנים בבית שלכם שיגרמו לו להרגיש רענן, מעוצב וחדש.

שיפוצים קטנים הם דרך מצוינת לשנות את מראה הבית שלכם, את האווירה והעיצוב ללא הטרחה של יציאה מהבית. בין אם אתם מחפשים ריענון מהיר של עיצוב הבית ובין אם אתם רוצים לעשות שינוי משמעותי יותר, יש הרבה שיפוצים קטנים שאפשר לעשות בעצמכם. כמו כן, אפשר גם למצוא אנשי מקצוע מומלצים לשיפוץ קטן בבית, למשל, נגרים מומלצים לצביעת רהיטים, הנדימנים, שיפוצניקים של גבס או בטון ועוד.

סוגי שיפוצים קטנים בבית

הסוגים הנפוצים ביותר של שיפוצים קטנים שניתן לבצע בבית על ידי אנשי מקצוע הם: 1) צביעת קירות. 2) חידוש או התקנת ריצוף סינטטי (כמו פרקט PVC למשל). 3) בניית קיר גבס למטרת יצירת נישת גבס (כמו ספרייה למשל). 4) התקנת חלון בקיר, מה שיצריך ניסור או חיתוך בטון בדרך כלל.

5) עבודות חשמל שונות, לרבות התקנת גופי תאורה מעוצבים בנישות גבס, על התקרה, על הקירות ועוד. 6) עבודות אינסטלציה הכוללות החלפת וחידוש כלים סניטריים, התקנת מייבשי מגבות, החלפת דלתות מקלחון ועוד.

7) התקנת שטיחים מקיר לקיר. 8) שיפוץ מטבח נקודתי או שיפוץ חדר אמבטיה, לרבות החלפת ארונות מטבח או ארונות אמבטיה. 9) התקנת טפטים אם מדבקות קיר מעוצבות, שניתן גם להדביק על ארונות אחסון במטבח. 10) החלפת ברזים בבית, צביעת רהיטים והחלפת ידיות לארונות הבגדים והמטבח.

מה כולל השירות של צביעת רהיטים בבית הלקוח?

שירות שימור וכמובן צביעת רהיטים בבית הלקוח כולל, בין היתר, הסרת צבע ישן על ידי השיוף שלו מעל פני הרהיטים שלכם. כמו כן, הסרת צבע ושיוף מצריכים גם מילוי מחדש של הצבע ושל הנקבוביות הנוצרות ברהיטי עץ במהלך השיוף.

לאחר צביעת רהיטים בבית הלקוח, יש לספק מספיק זמן ייבוש עבור הריהוט, מה שיוביל בדרך כלל את אנשי המקצוע לבצע גימור אחרון וסופי של צביעת הרהיט. אם יש צורך בכך, צביעת ריהוט בבית הלקוח תכלול גם מריחת לכה שקופה או לכה בצבע הריהוט.

כיצד להוזיל עלויות על שיפוצים קטנים בבית?

תהליך השיפוץ עלול להיות מלחיץ, מורכב ויקר, במיוחד כאשר צריך לבצע שיפוצים אמנם קטנים, אבל רבים בבית. ולכן חשוב לערוך השוואת מחירים בין שיפוצניקים באזור מגוריכם. בפורטלים, כמו הנדימן פלוס, תמצאו רשימה של בעלי מקצוע שונים באזור מגוריכם כגון בנאים וקבלנים או נגרים, אינסטלטורים, חשמלאים, הנדימנים מומלצים לצביעת רהיטים בבית הלקוח ועוד. אתם יכולים לחפש לפי טווחי מחירים או לפי מיקום כדי למצוא את בעל המקצוע הטוב ביותר עבור סוג הפרויקט שלכם.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!