רגע לפני שצובעים את הבית- איתור נזילות במצלמה טרמית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

נזילות זה לא עניין נדיר בישראל, ואף על פי שמדובר במדינה חמה ושמשית שעל פניו מחד אינה סובלת מעודף משקעים, וודאי שלא לפרקי זמן ארוכים ומאידך במרבית חודשי השנה נהנית משמש יוקדת שאמורה הייתה, לכאורה, לייבש את הרטיבות שנוצרה במהלך החודשים הרטובים או במצבים של נזילות, הרי שבפועל ולאור מצב המבנים הקיימים, לצד שיטות הבנייה הנוכחיות המצב רחוק מלהיות כזה.

 

מרבית הבתים בישראל סובלים מרטיבות מסיבה כזו או אחרת, כאשר נזילות מהוות את אחד הסיבות המרכזיות לדבר וההשלכות של זה הרות גורל.

 

להיות עם האצבע על הדופק

 

נזילות אמנם משויכות אינטואיטיבית למבנים ישנים, כתופעה שמאפיינת בלאי בעיקר, אבל בפועל זהו אינו המצב. נזילות בהחלט יכולות להתרחש ואף מתרחשות בשפע במבנים חדשים על כל סוגיהם, בין אם זה נוצר כתוצאה מלקות בנייה ובין אם כתוצאה שמתקלה שנוצרה בסמיכות לבנייה אך מסיבות אחרות, נזילות הן בהחלט הרבה יותר נפוצות ממה שהיינו רוצים שיהיו.

 

איתור נזילות במצלמה טרמית מאפשרת לאתר כל סוג של נזילה בכל המקומות, גם העמוקים והמוסווים ביותר מה שמאפשר לחשוף את המקור ולעשות טיפול שורש לבעיה. עד שנזילות נחשפות לעין הבלתי מזוינת הן ממשיכות להתקיים בלא מפריע ומבלי להחשף. אלא אם כן תתבצע בדיקה יסודית ומעמיקה שיעודה לאתר נזילות, לטפל בה ולשקם את הנזקים, ההרס ילך ויגבר ואיתו הפגיעה בנכס, ומעל הכל- בבריאות.

 

לשקם נזקים ולשדרג את הסביבה

 

שיקום נזקי נזילות הוא תמיד הזדמנות אופטימלית לחידוש, שיפוץ ועיצוב מחדש של המרחב. מאחר ותהליכי השיקום מתחילים לרוב רק אחרי שהנזקים כבר נחשפו, כלומר לאחר שההרס הוא רב והוא נובע מנזק מצטבר, שיפוץ כללי לרוב בלתי נמנע, לכן במקום להצטער על רוע הגזירה מוטב לקחת אוויר ולהערך מחדש.

 

ייבוש רטיבות יכול לכלול הרמת רצפה וחשיפת קירות במקרי קיצון ובמצב כזה אתם עומדים בפני הזמנות פז לחדש את הבית. תכנון מוקפד  ושקול יאפשר כמובן לעשות זאת במינימום תקציב ולהנות מחלל חדש ונפלא לשנים רבות וטובות.

 

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!