קרניז גבס בסלון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

רוצים אלמנט עיצובי מקסים שישפוך קצת אור ויופי בסלון שלכם?

קרניז גבס יכול להיות בדיוק הפריט שיוסיף לכם את הטאץ' הרצוי. הוא יכול לשמש אלמנט דקורטיבי ופונקציונלי, תוך השתלבות יפה בחלל. ההכנה וההתקנה שלו לא מסובכות, אם הן מבוצעות בידיים מקצועיות ובמיומנות המתבקשת.

באיזה מיקומים ולאיזה שימושים נועדה התקנת קרניז?

זה יכול להיות לשימושים שונים ומסיבות שונות. ביניהם:

  • קרניז גבס בסלון לצורך תפעול מזגן (שקבוע בקיר)
  • קרניז גבס לצורך הוספת תאורה (תאורה נסתרת, דימרים, תאורת לד)
  • קרניז גבס לוילון (התקנת מסילה, הוספת וילון)
  • קרניז לצורך משחקי גובה אסתטיים בחלל הסלון
  • קרניז לשילוב תאורה מעל מראה בחדר אמבטיה
  • קרניז עם חציבה בקיר
  • קרניז גבס בהתאמה אישית

חומרים מהם עשויים קרניזים

קרניז יכול להיות עשוי לא רק מגבס. יש מגוון אופציות. חשוב רק לדעת שכשמדובר בקרניז שאמור, למשל, להכיל לתוכו תשתיות של מזגןהתקנת קרניז גבס בסלון מעל מזנון דקורטיבי או חשמל, אז כן תהיה עדיפות ברורה לקרניז גבס. חומרים נוספים נפוצים הם:

קחו בחשבון שהתקנת קרניז מצריכה גם מעורבות של איש מקצוע בתחום עבודות חשמל

מכיוון שברוב המקרים התקנת קרניז גבס לא מבוצעת בשביל להוסיף נפח לתקרה או לקיר, אלא לשם תפעול מכשיר שיחובר לחשמל או תאורה שמצריכה חיבור חשמל, כולל התקנת מתגים איכותית ובטוחה, חשוב מאוד לשלב בתהליך חשמלאי מוסמך. עבודה מקצועית מעולה לא תהיה שלמה אם עבודת החשמל לא תבוצע אף היא בידיים מיומנות.

כמה עולה התקנת קרניז?

טווחי המחירים מתחילים סביב 350-400 שקל למטר. כמובן שתלוי במהות העבודה ובסדר-הגודל שלה. מובן שעלות של עבודה מסוג כזהמה הפרמטרים הקובעים את מחירה של עבודת התקנת קרניז גבס בסלון בנכס כמו קניון לא תתומחר באותו יחס כשמדובר בעבודה זהה בבית פרטי בודד. תלוי גם באם העבודה מצריכה חציבה בקיר, חיבורי חשמל, קביעת תאורה. ככל שהיא מורכבת יותר, כך העלות שלה בהתאם. כך למשל, קרניז שקבועה בו תאורה יתייקר בכ-100 שקלים למטר (לעומת קרניז ללא תאורה).

פעולות הכנה להתקנת קרניז גבס

סימון, חיתוך, בניית תשתית שתשמש מעין 'פיגום' לקונסטרוקציה שתתלבש מעל – כל אלו הן פעולות שמצריכות זמן, היערכות, צביעה ו'פינישים' בסיום ההתקנה. כמובן שהם גם יבואו לידי ביטוי בתמחור. הפעולות האלו, כאמור, רלבנטיות לגבי קרניז-גבס. קרניז מקלקר, להבדיל, לא מצריך עבודת הכנה מיוחדת ופשוט מגיעים ו'מלבישים אותו על האזור הרצוי.

קרניז גבס בסלון לצורך התקנת תאורה

לפני הכל, חשוב לדעת שהאופציה הזו רלבנטית רק לתאורה 'שקועה' ולא לתאורה תלויה. תאורה ש'יושבת' על/בתוך קרניז גבס תהיה קבועה לעומק הקרניז, 'שתולה' לתוכו. חשוב להגדיר מראש לפני ביצוע העבודה: מהו גודל השטח הספציפי בסלון שלכם שבו תרצו להתקין את הקרניז, מאיזה חומר תרצו את חיפוי הקרניז, באיזה צבע תרצו שהקרניז יהיה צבוע בסיום העבודה, איזה סוג של תאורה תרצו שם, האם היא תהיה בשימוש בתדירות גבוהה, האם זו תאורה שתצרוך הרבה 'כח', איזה סוג תאורה תרצו: דימר, לד, וכדומה, מהו גודל גופי התאורה שיצטרכו להשתלב בקרניז, היכן תמוקם הגישה אל גופי התאורה שבתוך הקרניז (לכשיצטרכו להחליף נורה/לתקן שם משהו) היכן ימוקם המתג ביחס למיקום הקרניז, וכך הלאה. כאמור, חשוב לערב מבעוד מועד איש מקצוע בתחום של עבודות חשמל, שיידע לתת מענה מותאם לצרכים שלכם.

התקנת קרניז גבס בסלון מעל מזנון דקורטיבי

בהרבה סלונים מקובל לשלב קרניז גבס ומעליו חיפוי עץ. זה 'מדבר עיצובית' בהרמוניה עם פריטי ריהוט מעץ, כמו למשל: מזנון עץ אוהתקנת קרניז גבס בסלון לצורך התקנת תאורה כוננית ספרים מעץ, שנוכחים היום בהרבה סלונים בארץ. בהקשר הזה חשוב לציין שלא כל מומחה לעבודות גבס יודע גם לעבוד עם עץ באותה רמת מיומנות, אז תבדקו לפני, תשאלו מראש את כל השאלות שנראות לכם רלבנטיות לסוג העבודה שאתם רוצים לבצע בסלון, ואל תתביישו גם לבקש לראות עבודות קודמות.

אל תהיו בטוחים שאתם יודעים הכל

עבודות גבס והתקנת קרניז זה תחום-התמחות בפני עצמו. יכול להיות שאתם רוצים משהו מסוים, אבל שלצרכים שלכם דווקא יתאים סוג אחר של פתרון. תנו לאנשי המקצוע לייעץ לכם, תפתחו ראש וקשב וקחו בחשבון שאתם לא המומחים: אתם החולמים, ואנשי המקצוע הם המגשימים. התכנון ביניכם צריך להיות מתוך אמון, הקשבה ותפירת פתרון שיענה גם על הגורם הפרקטי גם על הגורם העיצובי וייתן לשניהם מענה הרמוני. זה לא יקרה בלי שיתוף פעולה שלכם.

פונים רק למקצוענים בתחום (ונזהרים משרלטנים)

מזמינים עבודה רק ממי שמתמחה בתחום, לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר. אנחנו בעידן של רשתות חברתיות: אפשר לבדוק בפייסבוק, ב'פינטרסט', באינטסגרם לגבי אנשי מקצוע מומלצים בתחום. חברה שיש לה 'קבלות' תציג מגוון עבודות ולא תסתתר תחת סיסמאות והבטחות מבלי שתחשוף עבודות קודמות שלה. אין כמו מראה עיניים, אין כמו התרשמות מעבודות ב'שטח'. אפשר גם לשאול חברים, לבדוק מול אנשים שאתם מכירים, אם יש בעל מקצוע בתחום שהם יכולים להמליץ לכם עליו. זה ברוב המקרים עובד מעולה, כי מישהו שמכיר אתכם אישית ושאכפת לו מכם לא ימליץ לכם על 'חאפר' שיעשה לכם נזק בבית (כפי שאף אחד לא יככב ב'יצאת צדיק' אם הוא לא סופר-מקצועי והגון).

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!