ציוד לעבודה בגובה לעובדי צבע

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

אחד מהתנאים המרכזיים לשמירה על בטיחות העובדים בגובה הוא ציודם בציוד לעבודה בגובה, המתאים למשימה אותה הם מבצעים בגובה. פעמים רבות מסתכמת פעילות הבטיחות בגובה במודעות של העובד לכך שעליו להיות זהיר, ואולי ציודו בקסדה וכפפות עבודה אך לא מעבר לכך. עבודה בגובה, כפי שאנחנו יכולים להבין גם מהידיעות הקשות המתפרסמות מעת לעת על מותם ופציעתם של עובדים בענף הבניין, הוא עניין רציני שאחד המרכיבים החשובים בו הוא ציוד הבטיחות.

מהי החשיבות של ציוד לעבודה בגובה?

עבודות צבע נעשות בגובה אחת הבעיות המרכזיות בשמירה על בטיחותם של העובדים בגובה רב, היא בעיית המודעות. עובדים רבים העולים לגובה, עושים זאת בפעם המי יודע כמה, ועם הידיעה שעד כה לא קרה להם דבר. במצב זה, מאמצים לעצמם העובדים את צורת החשיבה של "לי זה לא יקרה". על מנת להתמודד עם צורת חשיבה זו, חשוב מאוד לערוך הדרכות תדירות לעבודה בגובה ולמנות אחראים לבטיחות שימשיכו ויטמיעו את חובת הזהירות בכל עת, ללא הפסקה. יחד עם זאת, מודעות וזהירות יכולות לסייע עד גבול מסויים, ממנו תלויה הבטיחות בהיקף וסוג הציוד איתו עולים העובדים לגובה.

צביעת דירה בזול

עבודה בגובה בפרויקט צביעת דירה כרוכה לרוב באתגרים פיזיים שאינם קיימים בעבודה על הקרקע – שיווי משקל, הרמה והנפה, טיפוס וכדומה. אתגרים פיזיים אלה מחייבים נוכחות של ציוד לעבודה בגובה, המיועד להקל על העובד את המאמץ הפיזי ולאפשר לו לשמור על ריכוז ועל כוחותיו לאורך זמן. רכיבי ציוד אחרים נדרשים על מנת להעניק לעובד גיבוי במקרה של נפילה או של חוסר תשומת לב רגעי. במרבית המקרים המסתיימים בתאונה, היה ניתן למנוע את התאונה לו היה העובד מצויד בציוד המתאים ועושה בו שימוש נכון, כמובן שחייב לוודא כי העובד עבר הדרכת עבודה בגובה על ידי מדריך עבודה בגובה המוסמך לכך, אחת החברות המתמחות בביצוע הדרכות עבודה בגובה לעובדים היא עידן בגובה המתמחה בהדרכות בטיחות והדרכות עבודה בגובה.

מה כולל ציוד לעבודה בגובה?

ציוד לעבודה בגובה שאושר על ידי מדריך עבודה בגובה הוא מונח גג שכולל בתוכו מגוון רחב מאוד של אמצעים. אמצעים אלה כוללים אלמנטים בסיסיים כמו קסדה, כפפות עבודה, נעלי עבודה עבות וסרבל עבודה והם כוללים מגוון אלמנטים שאותם יש להתאים למשימה הספציפית המבוצעת בגובה. אלמנטים אלה יכולים לכלול חבלים, עוגנים, שאקלים, פטישים וכדומה, והם יכולים לכלול מנופים, מנגנוני מניעת נפילה, רשת בטחון ועוד. לכל משימה יש להתאים את הציוד הנדרש, וכיום ישנו ציוד לעבודה בגובה אותו ניתן להתאים לכל סוגי העבודות על מנת להעניק לעובד את סביבת העבודה הבטוחה ביותר.

ציוד זה כולל גם אלמנטים המיועדים למנוע תאונות שיפגעו באנשים שלמטה. כך למשל, כאשר עובד עולה לגובה, חשוב שיהיה מצויד באמצעים שיעגנו את כל כלי העבודה, ולא יאפשרו נפילה של כלי עבודה באופן שיכול לפגוע באדם המסתובב מטה.

לפני שאתם עולים לעבוד בגובה רב, חשוב מאוד שתדעו מהם המרכיבים של ציוד לעבודה בגובה הרלוונטי למשימה שלכם, ותצטיידו בכל האלמנטים הנדרשים כשאתם יודעים כיצד לתפעל אותם בצורה מלאה.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!