צבע לבית מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

בשאלה האם לבצע צביעה של הבית באופן עצמאי או באמצעות איש מקצוע, מחיר הוא ללא ספק אחד השיקולים המרכזיים שישפיע על ההחלטה הסופית שנקבל. יחד עם זאת, במשימה של צבע לבית מחיר השירות המקצועי הוא לאו דווקא יותר גבוה מהמחיר שתשלמו על הצביעה לו תבצעו אותה בעצמכם, והתוצאות הן כמובן בדרך כלל טובות הרבה יותר. בשורות הבאות, מסבירים לכם המומחים של המרכז לצביעת דירות, מדוע גם צביעה של הבית באופן עצמאי לחלוטין היא משימה לא זולה יותר, לבטח לא באופן משמעותי, ביחס לצביעה מקצועית על ידי צבע מקצועי.

 

עלויות של צביעת בית

בשירות צבע לבית מחיר השירות כולל בתוכו למעשה את כל הרכיבים הנדרשים להשלמת הצביעה וקבלת התוצאה הסופית. בין היתר, כולל המחיר את כוח האדם הנדרש וזמן העבודה הנדרש, את הצבע עצמו, את כלי העבודה וחומרים נוספים שנדרשים לצורך סתימת חורים, מסקנטייפ וכדומה. שירות כזה, נניח לדירת ארבעה חדרים, יעלה לכם החל מ-1950 שקלים עבור דירה ריקה ללא תקרה, והחל מ-3900 שקלים לדירה מרוהטת ללא תקרה. תוספת בגין צביעת תקרה יכולה לנוע בין 700 שקלים ועד 1000 שקלים. בדירת שלושה חדרים, המחיר יורד ל-1450 שקלים ול-2900 שקלים בהתאמה, בתוספת דומה עבור צביעת התקרה. מבחינת איכות הצביעה, אין כל ספק שצביעה מקצועית היא איכותית יותר, נקייה יותר ואחידה יותר כאשר היא מבוצעת על ידי איש מקצוע ואת זה גם יש לתמחר, שכן צביעה טובה יכולה לחסוך לכם צביעה נוספת בשנה הקרובה ומייצרת לכם ערך גבוה יותר מבחינת אסתטיקה ואווירה בבית.

צבע לבית

צביעה בשיטת עשה זאת בעצמך – זה לא באמת זול יותר

כשפונים לאופציית עשה זאת בעצמך של צבע לבית מחיר השירות הוא בעצם אפס, אבל המחיר שאתם משלמים על המשימה הוא ממש לא אפס. לצורך ביצוע המשימה אתם צריכים להקדיש בדרך כלל יומיים, לפעמים שלושה, שאותם אתם צריכים לקחת כימי חופש מהעבודה. אתם צריכים לקנות צבע ולרוב קונים כמות גדולה יותר ממה שצריך כי פחות מדי זה בלתי אפשרי. אתם צריכים לקנות גם חומרים לאיטום חומרים וכלי עבודה ואתם צריכים כמובן לבצע את העבודה בעצמכם. כשסוכמים את כל העלויות האלה, אולי לא מגיעים לסכומים של צבע מקצועי, אבל בהחלט סכומים גבוהים שהפער ביניהם ובין צביעה מקצועית הוא זניח ולבטח מצדיק את התוצאה.

המרכז לצביעת דירות בישראל היא חברה קבלנית רשומה, המבצעת עבודות צבע בכל סוגי המבנים ובכל היקף. החברה מתמחרת את שירותיה בצורה ייחודית שלוקחת בחשבון גם את האופציה של עשה זאת בעצמך, ומגלמת את הערך המקצועי של השירות במחיר על מנת להעמיד את שירותי הצביעה המקצועיים שלה כאלטרנטיבה הטובה ביותר, גם אל מול שיטת עשה זאת בעצמך.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!