צבעי לדירה עונה על כל השאלות החשובות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

ריענון הדירה על ידי חידוש ושינוי הצבע היא אחת הפעולות שקל להחליט עליהן. הצביעה אינה דורשת שינוי של אורח החיים, השינוי יכול להתבצע במהירות, העלות נמוכה בהשוואה לעלויות שיפוץ בבית והתוצאה יכולה לשנות לחלוטין את האווירה בבית. בכתבה זו יענה לנו צבעי מקצועי על כל השאלות שנרצה לקבל עליהן תשובות לפני שנצא לדרך.

איזה צבע מתאים לקיר?

שאלה זו עולה פעמים רבות והיא מתייחסת גם לגוון וגם לסוג הצבע. בכל הנוגע לגוונים, אפשר למצוא היום כמעט כל גוון וניתן לשחק בכל חדר בצבעים שונים ואפילו על אותו הקיר עם מספר גוונים. עם זאת, כדאי לתכנן מראש את הצבעים הרצויים ומי שלא בטוח איזה צבע הכי מתאים לחלל יכול לקחת את קשת הצבעים הביתה ולחשוב כשהוא במקום הכי נוח לו.

מבחינת סוג הצבע, נהוג היום להשתמש בצבעים אקריליים. לפני הצביעה יש להניח שכבת פריימר כדי לשפר את קליטתו. בחדרים הרטובים נהוג להשתמש בסיד או צבע אקרילי לחדרי רחצה. לא כדאי להתפשר על איכות הצבע.

איזה עבודה יש לבצע לפני הצביעה?

צבעי לדירה יבצע מספר פעולות לפני שהוא יתחיל להניח את הצבע הרצוי. בתחילה יש להזיז את הרהיטים למרכז החדר או לאחסן חפצים יוקרתיים במקום המתאים ולכסות את כל אלו שיהיו מוגנים מצבע. לאחר מכן יש לנקות את הקיר ולתקן את כל הסדקים והחורים. היום נהוג לעשות זאת עם מרק שמתייבש תוך זמן קצר. בסיום הייבוש יש לשייף את השאריות של המרק עם נייר שיוף שמתאים לטקסטורת הקיר.

בסיום ההכנה והניקוי של הקיר יש להניח שכבת פריימר שתעזור לחבר בין הצבע הנוכחי לבין הצבע האקרילי. השכבה מתייבשת בדרך כלל במהירות, אך הדבר תלוי במזג האוויר וכשחם הייבוש מהיר יותר. רק לאחר הייבוש המלא ניתן לצבוע את הקיר.

כיצד צבעי לדירה מחזיר את הדירה?

בהתאם להסכם מול בני הבית יקבע מי אחראי לסדר את הדירה לפני ואחרי העבודה. בדרך כלל הצבעי יניח את החפצים והרהיטים במרכז החדר ויכסה אותם כדי שלא יפגעו מהצבע במהלך הצביעה. במהלך העבודה יקפיד הצבעי של הדירה לנקות כל צבע שניתז על הרצפה ואם יהיה צורך הוא יבצע ניקיון בסיום כך שהבית יהיה מוכן למגורים.

את הרהיטים יחזיר הצבעי למקום וכך גם את החפצים, אך יש לזכור כי לפעמים יהיה צורך לסדר את הפרטים הקטנים במקומם. התפקיד של צבעי לדירה הוא לדאוג לעבודה נקיה, מסודרת ולמינימום מאמץ מצדך.

אל מי כדאי לפנות כדי לצבוע את הדירה?

המרכז לצביעת דירות מתמחה בתחום ומחזיק באנשי מקצוע מנוסים. המרכז מספק אחריות לעבודה ומבטיח לך שיגיע רק צבעי בעל ניסיון ונכונות לבצע את עבודה מושלמת בדירה שלך.

 

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!