השלבים לצביעת קירות חיצוניים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

הצבע החיצוני של המבנה משפיע על הנראות שלו ועל ההרגשה האישית שלנו בכל פעם שאנחנו נכנסים לבית. מעבר לכך, הצבע משפיע גם על האיטום של המבנה ויכול לשפר את הבידוד האקוסטי והתרמי שלו או להפך, לפגוע בו. אחד התפקידים של הצבע הוא להוות שכבת הגנה על הקירות ולמנוע מצבים של נזילות ושל כניסת הלחות שבחוץ אל השכבות הפנימיות.

כל מבנה צריך להתמודד מול גשמים ומול שמש חזקה. המטרה היא שמזג האוויר שבחוץ יישאר בחוץ ושתהיה לו השפעה מינימלית על הבית. ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על כך ואחד מהם הוא הצבע. הצבע יכול להיות חלק, בגימור של שליכט או קוצני. כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר נצטרך לבצע מספר פעולות.

תהליך צביעת קירות חיצוניים

צביעת קירות חיצוניים לא יכולה להתבצע סתם כך על הקיר ללא טיפול מקדים. התהליך יתבצע על ידי המקצוע וכדאי שנכיר את השלבים השונים הנדרשים בדרך לקבל את המראה שאנחנו חולמים עליו.

שלב ראשון – ניקיון

בתחילה חשוב מאד לנקות את הקיר הנוכחי. יש להרחיק חלקי טיח רופפים, קילופים וצבע קיים שהחל לרדת. כדאי לדעת כי הצבע ייקלט טוב יותר על קיר נקי ולכן יש לעבור עליו עם מים בלחץ גבוה ולאפשר להם להסיר חלקים לא רצויים ומפגעים.

שלב שני – טיפול בסדקים

שפכטל למילוי סדקים בקיר החיצוני יצטרך להיות מיושם לפני הצבע. היום ישנם חומרים שאפשר לצבוע עליהם ללא עבודת הכנה נוספת. איש המקצוע יצטרך לבדוק את המצב הנוכחי של הקיר, למצוא את הסדקים, להרחיב אותם מעט ולהכניס במקום המיועד את השפכטל. בסיום יש לשייף את האזור שטופל ושוב לנקות אותו.

שלב שלישי – פרימייר

פרימייר הוא צבע יסוד אשר עוזר לצבע להידבק טוב יותר לקיר. הוא מהווה שכבת ביניים בין הקיר לבין הצבע האחרון. המריחה שלו קלה יחסית כיוון שהוא דליל ואין צורך לבצע שכבה אחידה. גם אם באזורים מסוימים יהיה טיפה יותר פרימייר מאזורים אחרים, אי אפשר יהיה להבחין בכך.

שלב רביעי – צביעה בצבע שנבחר

ישנם סוגי צבע שונים שיכולים להתאים לצביעת הקירות החיצוניים. בין היתר אפשר לבחור בשליכט או לצבוע בצבעים אקריליים. לכל פתרון יתרונות וחסרונות ומראה שונה. כדי להשיג מראה חלק לחלוטין של הקיר נבחר את הצבעים האקריליים (מינרלי או גמיש) וכדי להשיג מראה של טקסטורה גרגירית נבחר את השליכט (אקרילי או מינרלי). כדאי לחשוב היטב מהו המראה והצבע המתאים לקירות כיוון שמדובר בעבודה גדולה שיכולה להישאר לאורך שנים רבות ללא כל שינוי.

צביעת קירות חיצוניים תתבצע על ידי אנשי מקצוע אשר מכירים היטב את התחום וכבר התנסו בעבודות מסוג זה. המרכז הישראלי לצביעת דירות מעמיד לרשותנו ניסיון רב, אנשי מקצוע מעולים ואת הצבעים המתאימים לפי בחירתנו.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!