צביעת קירות חדרי ילדים – טיפים מאנשי מקצוע

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

חדר הילדים יכול לקבל מראה חדש בעזרת קצת צבע. צביעה של אחד הקירות, כל החדר ושילוב בין הצבעים הנכונים, יהפוך את החדר לכזה שהילדים ירצו לבלות בו יותר. כיצד נצבע את הקיר ואילו טיפים נוספים ישדרגו את החדר? על כך בכתבה.

התחשבו ברצונות הילדים – אם הם בגיל המתאים

במידה והילדים בגיל שהם כבר מביעים את הרצונות לעיצוב בסגנון שלהם, כדאי להקשיב להם. לפעמים הילדים ירצו קירות צבעוניים או עם אלמנטים שלא בדיוק מתאימים לכם. במקרה כזה אפשר להקדיש קיר אחד כך שיענה על הציפיות של הילדים ואת השאר לעצב לפי הטעם האישי של ההורים או בצבעים סולידיים. ניתן למצוא פתרונות בעזרת חשיבה יצירתית וצוות מקצועי.

שלבו בין חדר פעיל לחדר נעים לשינה בעזרת בחירה נכונה של צבעים

צביעת קירות חדרי ילדים צריכה לשלב בין שתי פעולות אשר מתקיימות בחדר. האחת היא פעילות ומשחק והשנייה היא הירגעות ושינה. כדי שהילדים יוכלו לנוח בחדר כדאי לבחור בצבעים מרגיעים לפחות על חלק מהקירות. ניתן לשלב בין קירות צבעוניים, עם צורות ודוגמאות וקירות בעלי צבעים רגועים חלקים וללא דוגמאות.

הקפידו על שימוש בצבעים המתאימים לחדר

הצבע המשמש לחדר הילדים יהיה לרוב צבע אקרילי רחיץ. היום ניתן לבחור בצבעים איכותיים שאפשר לעבור עליהם עם מטלית לחה כדי לנקות את השאריות מהקיר. צבע זה אינו רעיל ואפשר לישון בחדר לאחר אוורור קל ולרוב כבר באותו היום של הצביעה. תמיד חשוב להבהיר שהצבע חייב להתאים לחדר זה.

הכירו את הצבעים הייחודיים

בנוסף לצבעים הרחיצים ישנם עוד צבעים מיוחדים שיכולים לשמש לאפקטים שונים בחדר. למשל, ניתן לצבוע חלק מהקיר בצבע לוח ולאפשר לילדים לקשקש עליו. ניתן גם להשתמש בצבע מגנטי ליצירת מרחב של משחק עם מגנטים בחדר. על הצבע המגנטי יש לעבור עם צבע הקיר הרצוי. אלו אשר רוצים ליצור אווירה רכה ונעימה יוכלו גם להשתמש בצבעי ווש שיוצרים גימור ייחודי ומרגיע.

צביעת קירות חדרי ילדים שתתאים גם לעתיד

אפשר לתכנן את הצבע כך שיתאים גם עכשיו וגם לעתיד. אפשר להעריך כי חדר הילדים לא בהכרח יתאים לחדר של מתבגרים, אך אפשר לתכנן את הצבע כך שיתאים שנים קדימה. שימוש בצבעים אקריליים איכותיים וצביעה נכונה יאפשרו לילד ליהנות מחלל יפה לאורך שנים.

פניה לאנשי מקצוע

כדאי להיעזר באנשי מקצוע אשר מכירים את התחום, הצבעים השונים ושיש להם כישרון להוציא לפועל גם צביעה ייחודית. המרכז לצביעת דירות מעמיד לרשותך אנשי מקצוע שאוהבים את התחום, בעלי ניסיון ועם יכולות לבצע גם עבודות שנראות לך מורכבות. בתחילה נדאג לעשות תיקונים לקיר על פי הנדרש, נשים פריימר ולבסוף נצבע את הקיר על פי בקשתכם ובצבעים המתאימים לחדרי הילדים.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!