צביעת משרדים בכפר יונה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

צביעת משרדים בכפר יונהמחפשים צבעי או בעל מקצוע לביצוע צביעת משרדים בכפר יונה? האם אתם רוצים לצבוע את המשרד בלבד או אולי לשפץ ולחדש את כולו? פותחים עסק או חברה חדשים ורוצים להפוך את המראה של המקום למרשים וייחודי? הגעתם בדיוק למדריך הנכון! במדריך הבא נציג בפניכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על צביעת משרדים בכפר יונה, עיצוב משרדים בכפר יונה, בחירת צבעי בכפר יונה, עלויות לצביעת משרדים בכפר יונה לפי גודל המשרד ועוד. אז קדימה המדריך לצביעת משרדים בכפר יונה מתחילים עכשיו!

 

צביעת משרדים בכפר יונה מתי ולמה?

אנו חיים בעידן מודרני, עידן שבו העובדים שלנו נמצאים למשך שעות רבות כל כך מחוץ לבית האמיתי שלהם, האותנטי ונוכחים שעות רבות בעבודה. זה הבית השני שלהם וגם שלנו. העובדה שהעובדים, אנחנו, הלקוחות, הספקים ושאר האנשים שקשורים לעסק שלנו נמצאים בו כל כך הרבה זמן מוכיח שהם חייבים להרגיש שם טוב. להרגיש שזה שלהם. אנחנו רוצים ליצור במשרד שלנו אווירה נעימה וזה מתחיל גם בעיצוב של המקום. מקום מסודר, מעוצב, נקי נותן תחושה טובה וזה סופר חשוב. מעבר לזה, נושא הצבע של המשרד משפיע גם על השיווק של המקום ולכן היום ניתן לעשות שימוש בחומרי צבע ובשיטות צביעה מתקדמות כדי ליצור בדיוק את האווירה שאנחנו רוצים ולמתג את העסק שלנו באופן זהה לאסטרטגיה השיווקית שבנינו. כל עוד הכל נעשה במחשבה תחילה, אנחנו בכיוון הנכון.

 

 

צביעת משרדים בכפר יונה אילו החלטות חשובות צריך לקבל?

עוד לפני שבוחרים צבעי, חברת שיפוצים או איש מקצוע לביצוע העבודה, יש כמה דברים חשובים שעלינו לעשות או יותר נכון כמה החלטות שעלינו לקבל.

  1. צבעים, גוונים ומרקמים – הרי כבר אמרנו שתהליך הצביעה של הקירות משפיע גם על העיצוב והמיתוג של העסק, הארגון או החברה. לכן, מאוד חשוב לבחור את הצבעים בדיוק לפי הסגנון והאווירה שאנחנו רוצים ליצור. זה הזמן לחשוב איזו אווירה אנחנו רוצים ליצור במשרד שלנו? אווירה צעירה וקלילה כמו במשרד פרסום ושיווק או אווירה חדשנית של חברת דיגיטל? אווירה של ריכוז ורצינות במשרד עורכי דין או אווירה יצירתיות ודמיון ללא גבולות במשרד קופירייטינג או אווירה יוקרתית במשרד אדריכלות ועיצוב פנים? אפשר ללכת על גוון אחיד או לשלב קירות דקורטיביים בחלקים מהמשרד, להחליט שאנחנו צובעים כל חלל בגוונים אחרים ועוד. אין לזה סוף. רק צריך כיוון והחלטה.
  2. צבע אחד או שילובים – כאמור חלק מהמשרדים מחליטים על גוון אחיד ויש כאלה שרוצים ליצור מראה שונה בכל חלל. ההחלטה הזו גם מאוד תלויה בתקציב שברשותנו משום שככל שנוסיף יותר צבעים ויותר חומרים לעבודה, המחיר הסופי של צביעת משרדים בכפר יונה יעלה.
  3. טקסטורות בעולם הצבע – אם אתם רוצים ליצור במשרדים שלכם מראה ייחודי ויוצא דופן, תוכלו גם לשלב בחלק מהקירות שליכט צבעוני או חיפויים מיוחדים. יש היום אינספור דרכים לעצב קירות באופן מרהיב.

 

דגשים חשובים בצביעת משרדים בכפר יונה

צביעת משרד בכפר יונהיש שני דברים שאנחנו ממליצים לכם בחום לעשות לפני שאתם מתחילים בצביעת משרדים בכפר יונה ולפני שאתם מקבלים החלטות. הדבר הראשון הוא לבנות תקציב. מדובר בשיפוץ לכל דבר בין אם החלטתם ללכת רק על עבודות צבע ובין אם אתם משלבים עוד כל מיני דברים. לכן, שימו דגש על תכנון התקציב ועל איפה וכמה אתם שמים את הכסף שלכם. ככל שתהיו יותר מדויקים ותרדו לפרטים הכי קטנים בתכנון התקציב, כך הסיכוי לחריגות פוחת. הוסיפו 15-20 אחוזים משום שכמעט תמיד יש דברים בלתי צפויים גם בצביעת משרדים. טיפ נוסף ששווה לכם לאמץ הוא להתייחס לכל חלל בנפרד. חשבו מה המטרה של כל חלל, מי עובד בו, למה הוא זקוק ואפילו התייעצו עם אותו אדם או אותה קבוצת אנשים שעובדת בחלל הספציפי הזה כדי שתקבלו אינדיקציה לגבי איך החלל הזה אמור להיראות. מספיק שאותו עובד בוחר את הצבעים בעצמו וכבר יצרתם שינוי בתפיסה, שינוי ביכולות, שינוי בתפוקה של אותו עובד לטווח הארוך ולכן כולם מרוויחים מזה.

 

איך לבחור צבעי מקצועי לצביעת משרדים בכפר יונה?

אחד הדברים הכי חשובים בתהליך של צביעת משרדים בכפר יונה הוא כמובן איך לא – בחירת צבעי שיצבע את המשרדים שלכם בכפר יונה. יכול להיות ששווה לכם אפילו לבחור בחברת שיפוצים או בקבלן צבע שידאג לכמה צבעים מקצועיים ואז העבודה תתבצע בצורה מקצועית. איך שלא יהיה, צביעת משרדים בכפר יונה שונה בתכלית מאשר צביעת דירה או בית ולכן חשוב שתבחרו צבעי המתמחה בצביעת משרדים. לרוב גם יהיה צורך בעבודות הכנה כמו למשל תיקונים של סדקים וחורים, תיקון רטיבות, טיפול במצבים שיש עובש בקיר, שיוף של הקיר, מריחת חומרים מיוחדים, מריחת צבע מקשר ועוד. בתהליך הבחירה של הצבעי קחו בחשבון עלות כוללת של כלל העבודה כולל חומרים.

 

מה הקשר בין צביעת משרדים לעיצוב משרדים?

צביעת משרדים היא בין התהליכים הכי מהותיים בעיצוב המשרד ממש כמו שתיארנו בתחילת המדריך שלנו. לא רק שבעזרת הצבע אנחנו יכולים לקבוע את האווירה והסגנון העיצובי הכי מדויק שיש בהתאמה מושלמת לצרכים שלנו, אלא שהצביעה תקבע את הטון ואת הפן השיווקי שלו.  לכן, אחרי שהחלטנו לגבי  הסגנון העיצובי של המשרד שלנו, השלב הבא הוא כמובן שלב בחירת הצבעים והטקוסטורות. אם נרצה משרד באווירה קלילה, נלך על גוונים בהירים ואולי אפילו נשלב איזה קיר צהוב או טורקיז. לעומת זאת, אם מדובר במשרד יוקרתי המשדר אווירה של אמינות, ביטחון ורצינות, נלך על צבעים קלאסים כמו שמנת, אפור, לבן…

 

צביעת משרדים בכפר יונה איך זה קשור לעיצוב תאורה?

מחיר צביעת משרד בכפר יונהיש קשר מאוד חזק בין צביעת משרדים בכפר יונה לבין עיצוב התאורה במשרד. לתאורה יש השפעה מאוד חזקה על האווירה, על העיצוב, אפילו על התפוקה של העובדים. הרי מצד אחד התאורה שאנו בוחרים בכלל חלל במשרד הוא חלק ממענה לצרכים הפונקציונליים בתוך החברה או העסק. מצד שני דרך גופי תאורה מיוחדים אנו יוכלים להוסיף נדבך עיצובי נוסף. אם התקציב שלכם מאפשר, תוכלו להיעזר במקביל לאנשי המקצוע שכבר בחרתם יועץ תאורה לחללי עבודה. אולי זה נראה לכם כמו הוצאה בלתי אפשרית אבל למעשה מדובר במחשבה לטווח הארוך משום שתאורה נכונה במקומות עבודה הוכיחה את עצמה כמשפרת איכות החיים של העובדים והלקוחות בתוך החברה, תורמת להגברת רמת התפוקה והאפקטיביות של העובדים, משפיעה על רמת העירנות שלהם ואף תורמת לקידום תהליכים.

 

טיפים בתכנון, עיצוב ובחירת תאורה כחלק מצביעת משרדים בכפר יונה

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו כמו גודל החלל ביחד לכמות האור שאנחנו צריכים. וודאו כמה אור טבעי נכנס מבחוץ וכמה חיזוק הוא צריך ביום שמשי וביום אפור. מצד אחד אנחנו רוצים מספיק אור לרמת פרודקטיביות גבוהה, מצד שני אנחנו רוצים להיות ירוקים ולחסוך באנרגיה. אם המשרד שלכם פועל לעתים גם בלילה, קחו גם את זה בחשבון. חשבו האם כל עובד זקוק לתופסת תאורה משל עצמו. דבר נוסף שכדאי מאוד להתייחס אליו בתהליך קשור לגוון האור הרצוי. לכל מנורה יש כמה גוונים ולכן שווה לבדוק את ההשפעה של כל גוון. האם אתם רוצים או חום צהבהב או אור חזק ולבן? אולי שילוב של כמה סוגי תאורה יכול לעשות עבודה טובה? טיפ נוסף ששווה לקחת בחשבון כחלק בלתי נפרד מהרצון לשמור על הסביבה הוא לבחור תאורת חסכונית וירוקה ככל הניתן.

 

צביעת משרדים, שפע והשפעת הצבע – מה הקשר?

עקרונות הפאנג שווי תומכים בתהליך עיצוב של המון משרדים ברחבי העולם. מדובר בתורת עיצוב שלמה ששווה להכיר אותה לעומק. על פי תורת הפנג שווי אנחנו יוכלים מצד אחד ליצור אווירה נורא נעימה ומצד שני לייצר אנרגיות של שפע, זרימה ופרנסה. לפני שניתן לכם כמה טיפים על תורת הפנג שואי ועל איך לעשות בה שימוש בעיצוב משרדים, שווה להבין קודם כל מה זה בכלל. פנג שואי היא תורה סינית עתיקה המדברת על עיצוב החלל בהיבט האנרגתי והזרימתי. התורה הזו באה להציג את הקשר בין האדם לבין הסביבה שבה הוא חי ונמצא לאורך רוב שעות היום. המטרה שלנו בפנג שואי היא לשלב בחלל מוצרים המכניסים את הטבע ולבחור בחומרי גלם שלכל אחד מהם יש משמעות של חום או קור. בנוסף, הצבעים והגוונים שאנו בוחרים לתהליך עיצוב המשרד הם סוג של נוסחא המייצר עבורנו סביבת עבודה זורמת ואנרגתית. למשל, על פי תורת הפנג שוי לצבע הירוק יש את האפקט המרגיע ולכן הוא מאוד תורם ביצירת ריכוז ותהליכי עבודה פורים. ניתן ללכת על שילוב בין גוונים של ירוק כמו ירוק זית, ירוק פיסטוק, אפילו ירוק דשא לאמיצים שביניכם. גוונים בהירים פסטליים כמו אפרסק, צהוב לימוני או בננה, משפיעים על מצב הרוח ותורמים רבות לאווירה טובה וחיובית בסביבת העבודה.

 

איך בוחרים צבעים לריהוט המשרד?

צבעי לצביעת משרד בכפר יונהאחרי שבחרנו את הצבעים למשרד, הגיע זמנם של הרהיטים. ניתן כמובן לעשות שימוש נכון בצבעים כדי שהאווירה תושלם בהרמוניה ולבחור רהיטים המשקפים את אופי המותג שלכם. אפשר לחלק את המשרד לכמה אזורים.

 

בחירת רהיטים וצבעים בקבלה

מדובר בכניסה של המשרד, האזור שכמון מייצר ירושם ראשוני ולכן הוא סופר קקריטי. כדאי לעשות שימוש ברהיטים וצבעים שמתאימים לאופי המותג. אם הלוגו שלכם בצבע חזק, בעזרת הרהיטים אפשר ליצור רוך ולהיפך. אם הצבע שלו שקט ורגוע, אפשר לתת לזה קונטרסט עם צבעים קצת יותר חזקים.

 

לאורך כל המשרד

צבעים המבוססים על גווני הכחול, הירוק והאפור פופולאריים מאוד במשרדים. הם יוצרים ניגודיות ואף תורמים לתחושה מאוזנת, שלווה ונעימה לאורך כל היום. אפשר תמיד לזרוק איזו נגיעה של צבע כדי להוסיף אנרגיות טובות. הכי חשוב שיהיה מאוזן.

 

עלות צביעת משרדים בכפר יונה

המחיר לצביעת משרדים משתנה ותלוי מאוד במגוון רחב של פרמטרים. פרמטרים כמו גודל המשרד, הצבעי שבחרתם, מצב הקירות, סוג וכמות הצבעים שבחרתם ועוד… הנה טווח מחירים לעלות משרדים

 

 

סוגהמבנה טווחמחירים
צביעתמשרדקטן50-80 מ“ר 800-1,500ש“ח
צביעתמשרדבינוני80-120 מ“ר 2,000-4,500ש“ח
צביעתמשרדגדול120-200 מ“ר 4,000-8,000 ש“ח
צביעתמשרדענק200-500 מ“ר 6,500-15,000ש“ח

 

 

לסיכום, לצביעת המשרד יש השפעה מאוד חשובה על כל האווירה בו. מדובר בתהליך מחשבתי הדורש תכנון, זמן ומחשבה. קחו בחשבון את כל הטיפים שכתבנו עליכם. עצבו ותכננו את המשרד כדי שתהיה בו אווירה טובה ונעימה. המשרד הוא הבית השני שלנו.

 

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!